באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
Gil Moisa
בת הזוג הגיעה קרוב לחצי שעה לפני שעת הסגירה. ביקשה שטיפה פנימית - עשו עבודה חובבנית ומהירה, עדיין נשאר הרבה לכלוך בתוך הרכב, ניסו לדחוף לה מגבים במחיר מופקע ללא צורך, ביקשו בסוף תשלום במזומן (מעניין למה) אין מה להתקרב לשם.
מירב כהן
מחיר גבוה ולא מוצדק בעליל. שטיפה חיצונית 70 שקלים.
איתי קלו
לפני שנכנסתי למכונה, זכיתי להערות מעובדי המקום על כך שהאוטו מלוכלך, הערות שמטרתן לא הייתה מובנת לי כי כמובן אם האוטו היה נקי לא הייתי מגיע לשטוף אותו. כשיצאתי מהמכונה הופתעתי לגלות שכל הגג עדיין מלוכלך - וכשביקשתי שישלימו את הניקוי זכיתי לצחקוקים והרמות גבה, הרי שלצאת עם רכב נקי משטיפת רכב זה בונוס בלבד. כל זאת לפני שדיברתי על הניקוי הפנימי הבינוני מינוס ואני עוד מחמיא. לא להתקרב.
Daniel Miller
מצטרף לקודמים. מנקים גרוע. אין לחץ אוויר. ניקו 5 דקות בפנים. נשאר מלוכלך. מנסים למכור מגבים בעלות פי 3 מחנות מוצרי רכב. לא חוזר כמובן.
טמיר גנות
שטיפה גרועה! 5 דק עבודה במצטבר והאוטו מלוכלך כמו שהוא היה לפני השטיפה.. פשוט לא להגיע לשם