מרפאת מומחים אינשטיין (רופאים עצמאיים, פרטיים ושל קופות החולים השונות)
מרפאת מומחים בחיפה
6.3
מרפאת מומחים אינשטיין (רופאים עצמאיים, פרטיים ושל קופות החולים השונות)
אינשטיין 139 - בתוך מרכז מסחרי אינשטיין קומה ראשונה מצד שמאל, ליד בנק דיסקונט, חיפה, ישראל- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 73-390-6600
-
שעות הפתיחה של מרפאת מומחים אינשטיין (רופאים עצמאיים, פרטיים ושל קופות החולים השונות):
יום ראשון: 8:00 עד 21:00
יום שני: 8:00 עד 21:00
יום שלישי: 8:00 עד 21:00
יום רביעי: 9:00 עד 21:00
יום חמישי: 8:00 עד 21:00
יום שישי: 9:00 עד 14:00
יום שבת: סגור
עסקים נוספים בקרבת מקום למרפאת מומחים אינשטיין (רופאים עצמאיים, פרטיים ושל קופות החולים השונות)
ד"ר ניר זיידר - רופא עיניים ומנתח, מומחה באוקולופלסטיקה, ניתוחי עפעפיים
רופא עיניים בחיפה
אינשטיין 139 קומה 1, חדר 4, 3460177
מאפייני העסק
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגליםשירותים עם גישה לכיסאות גלגלים
מאפיינים אחריםתכנון: מקבלים מטופלים חדשיםמתקנים: שירותים
הצג עוד מאפיינים
irina poliakovskaya
השארתי את ההודעה בטלפון ללא תקווה שיחזרו אלי... אך המזכירה התקשרה וקיבלתי תור במהירה.תודה על השירות טוב ומהיר
אלה אמיר
מענה טלפוני קטסטרופה, שירות מתחת לכל ביקורת. אומר זאת לרופא בפגישתנו. אין לכך הצדקה ב 2023!אמיתי
רויטל ברוימן
יחס המזכירה מתחת לכל ביקורת. התנהלות לקויה. עצוב שנותנים שירות בתחום הבריאות מרשים לעצמם לזלזל באנשים.
Yigal Cohen
לכבוד מרפאת מומחים איינשטיין ברצוני לציין את רומי על שירות מדהים במענה מהיר גישה שירותית על כך שהיא מטפלת בכל בקשה עד לקבלת תשובה וממש כיף לדבר איתה ברוגע ובהיתיחסות למטופל שיהיה חג שמח לכם ולכל עם ישראל
ויקטוריה בנציונוב
שלום רב, אמא שלי הגיעה היום לביקורת אחרי ניתוח ביד. אמא שלי היא אישה נכה, מקבלת ביטוח לאומי,בשביל שתגיע לשם לקחתי לה מונית ספיישל . התברר שהרופא חולה ואיננו מקבל היום. אף אחד לא הודיע לנו המזכירה שענתה לי במרפאה אמרה שאתם מרפאה פרטית,ולא נותנים שירות לרופאים,שהרופאים רק משכירים שם חדרים . אני רוצה לדעת מי מחזיר לנו את ה130 שקל ששילמנו על מונית ומאיפה החוצפה לתת לאישה נכה להגיע מעכו,לשלם כסף למונית ספיישל,ועכשיו היא צריכה לחזור בתחבורה ציבורית לעכו,אחרי שנסעה לחינם. הכל מובן ,כולנו אנשים,והרופא מותר לו להיות חולה,אין לנו טענות לרופא עצמו ,הוא מקסים וטיפל באימא במקצועיות ואדיבות. אבל,היו צריכים להודיע לנו על הביטול ואני דורשת לדעת מי מקבל אחריות על המקרה הזה ומי מחזיר לנו את העלות של המונית