MR.BUN BURGER

חוות דעת על MR.BUN BURGER

Ilan Spitkovsky

17.08.2023

אתמול היינו בבאן בורגר. בת זוגתי הזמינה המבורגר צ'דר וביקשה את הצ'דר בצד. הצ'דר אכן הגיע בצד אבל היינו בהלם שהוא מביע בקופסת פלסטיק הצ'דר קפוא כאילו יצא מהמקפיא!! כשמרחנו את הצ'דר על ההמבורגר הוא נהיה קר ולא אכיל, כשהלכנו לאחד העובדים הוא טוען שככה מגישים את הצ'דר בצד כשהוא קפוא אחרת הוא מתקלקל. אמרנו לו שאולי למשלוחים זה מתאים כי הצ'דר מתחמם עד שמגיע ללקוח ולא קפוא, אבל לישיבה במקום זה לא מתאים והורס את החוויה לגמרי. מאוד הרס לנו את החוויה כי לא נתנו לנו פתרון אחרון שציפינו לו בהתאם למה ששילמנו. חבר אחר שהזמין את הצ'דר בתוך ההמבורגר לא קיבל את הגבינה נוזלת כמו שצריך להיות אלא המבורגר חם עם צ'דר קר מעליו. חבל מאוד שלא נתנו לנו פתרון!! יצאנו מאוכזבים מאוד

guskin maor

11.08.2023

שלום, הזמנתי המבורגר רגיל וכשטעמתי היו בו חתיכות קשות בתוך הבשר, הלכתי לעובדים וסיפרתי להם, במקום להציע לי המבורגר חדש עם בשר שיהיה אפשר לאכול הוא צלה את זה על המחבת שוב. דבר שגרם לקציצה להישרף והצורת הגשה בחזרה לא הייתה מזמינה בכלל. לא הצלחתי לאכול את ההמבורגר, ציפיתי שיציעו לי המבורגר חדש. התאכזבתי מאוד לא אחזור לשם שוב ולא אמליץ לקרוביי. בנוסף, לאחר שקיבלנו שוב את ההמבורגר העובדים לא שאלו שום דבר אם המנה טעימה או הסתדר. יתר על כן, לסלט (התוספת בצד) לא היה טיבול, לא מלח ולא שמן זית. לא הרגשתי בנוח לפנות לעובדים לבקש עזרה. תודה.

dror abas

02.08.2023

אחד ההמבורגרים הכי טובים בחיפה! הטעם מעולה והם עושים אותו כמו שצריך! קצת יקר לכמות הבשר שמקבלים אבל לא יצאתי רעב אף פעם. המקום מאוד קטן והאווירה יותר של לאוכל וללכת ולא להישאר. השירות אחלה ממש.

Ido Maurer

05.07.2023

הגעתי עם חברה, הזמנו את אותו המברוגר במידת עשייה שונה. הזמנו לשבת, קיבלנו לקחת עד כאן מילא, אבל על האריזות לא היה רשום המידת עשייה אז לא יכולנו לדעת מה של מי. לקח להם חמש דקות שבהן ההמבורגר התקרר להבין מה של מי והחזירו לנו את ההמבורגר. וכאן מגיע השיא של החוויה- המבורגר יבש, דחוס ולא עסיסי בכלל עם תוספות לא טעימות בכלל ולחמניה יבשה וקשה. כל התענוג הזה עלה לנו גם כ90 שקלים לאדם. בראבו. ההצגה הכי גרועה בעיר. חצי מההמבורגר שלי נשאר על המגש. אני אף פעם לא משאיר אפילו חתיכת המבורגר אחת על המגש… תבינו לבד.

Adi Volpert

04.05.2023

תהליך הזמנה מהיר ונח אוכל מאוד טעים אבללללל. מאוד יקר - 98 ש"ח להמבורגר צ'יפס ובירה. יש בעיה בתמחור - רכשתי 3 ארוחות המבורגר עם בירה + כוס בירה בנפרד. עבור השדרוג לבירה התבקשתי לשלם 26 ש"ח לכוס. כוס בירה בודדת עולה 25 ש"ח. ולכן יש בעיה בתמחור לא יכול להיות ששדרוג לבירה יעלה יותר מלקנות בירה. למעשה הארוחה כבר כוללת שתיה קלה לכן מצופה ששדרוג לבירה יעלה 10-13 ש"ח ולא שקל יותר. לאחר שהזמנו הערנו על כך למארחת. היא אמרה שהיא מבינה את הטענה ותבדוק. המארחת לא חזרה אלינו וכאשר עברה לידינו שאלנו אם בדקה ואמרה שאנחנו צודקים אך אין לה מה לעשות בנידון. בקיצור אפשר לקרוא לזה הטעיה / עושק / שיטת מצליח שמצליחה או כל דבר אחר אבל בשורה התחתונה זה לא בסדר.

עסקים נוספים בקרבת מקום לMR.BUN BURGER

מתקנים
שירותיםשירותים לא ממוגדרים
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגליםמקומות ישיבה נגישים לכיסאות גלגליםשירותים עם גישה לכיסאות גלגלים