מלון בוטניקה

בית מלון בחיפה (Hotel Botanica)

תמונות ממלון בוטניקה

חוות דעת על מלון בוטניקה

  • תמונה

    meirav levi

    11.09.2023

    הבטחתי בצ'ק אאוט שאעלה ביקורת- אז הנה אני מקיימת אותה😊 יצאנו לסופ"ש מטעם העבודה של האיש שלי, לדעתי היינו רב התפוסה של המלון. ממוקם על הרחוב הראשי של המושבה הגרמנית למרגלות גני הבהאים היפייפים😍 מלון בוטיק יוקרתי עם בריכה בגג. חדרים נקיים ומאובזרים עם מרפסת- החדר שאנחנו קיבלנו היה עם מקלחון, מאמינה שיש חדרים עם אמבטיות וג'קוזי🤔. המלון נקי ומצוחצח. הצוות נעים, מחוייך, אדיב וקשוב לכל בקשה, הן בדלפק הקבלה ובמיוחד צוות מרשים בחדר האוכל. האוכל- מה שנקרא היום- אימל'ה ואבל'ה- הן מבחינת הכמות, המבחר והאיכות.....מלבד- הפירות כמו האבטיח והמלון- שהיו נטולי מתיקות וקצת קימחיים. בבריכה- יש הקפדה על כללים, אבל הם קצת רופפים- חבל שנותנים להכניס כוסות זכוכית, כי מוזגים יין לכאלו, ואז כועסים כי האורחים נכנסו איתן לבריכה, כמו כן, נתקלנו בחוסר התאמה בין המחירים הרשומים על גבי התפריט, לבין המחיר שנמצא בלפטופ- קחו לתשומת ליבכם- באהבה❣

  • תמונה

    Rebecca Shaltiel mazor

    30.08.2023

    הגענו למלון לרגל חגיגות יומהולדתי. חוויה של חו"ל בארץ. מלון יוקרתי, אסתטי, מעוצב בטוב טעם, שירות ברמה הכי גבוהה שנתקלתי בה בישראל וזה חלק מהחוויה שנתנה תחושה של חו"ל כי בארץ זה לא מובן מאליו בכלל להיתקל ברמה כה גבוהה של שירות אדיב, נעים ומקצועי מצד כל אחד ואחת מחברי הצוות. החל מהדלפק לחדר אוכל ולבריכה. קבלת פנים נחמדה בהגעה (מי שמגיע לסופ"ש קבלת הפנים עשירה יותר וגדולה יותר). חדרים יפיפיים ומרווחים. ארוחת בוקר מדהימה ושפע נדיר של מאכלים וסלטים. כמה הערות למלון, שאולי שווה לחשוב לשפר: 1. בחדר האמבטיה יש 2 חלונות שפתוחים לחדר השינה דווקא לכיוון האסלה. עכשיו, אני מבינה את הרציונל של מלון זוגות ורומנטיקה, אבל פחות רומנטי שצריך להשתמש באסלה ורואים אותך. מה שגרם לי ולבעלי לצאת בתורות ללובי כדי שתתאפשר פרטיות בכל זמן שהיה בה צורך :) ודווקא המקלחת עצמה פרטית ולא שקופה לחדר, למרבית האירוניה :) 2. פינוי צלחות מלוכלכות בחדר האוכל בארוחת הבוקר לא נעשה כלל (ישבנו כשעתיים ולאחר כשעה וקצת ואחרי שביקשנו פינוי ולא נעשה פשוט עברנו לשולחן חדש כדי לא לשוחח מעל ערימה של צלחות מלוכלכות). 3. מלתחות של הבנות בבריכה לא היו תקינות ויצרו הצפה רצינית לאחר מקלחת... לא נעים :) אבל כמובן חשוב להדגיש שההערות הבונות הללו לא גרעו מהחוויה הנהדרת והטעם של עוד שנשאר לנו מהחופשה במלון בוטניקה. מכל הלב ממליצה !!! תודה לכם צוות בוטניקה על יומהולדת בלתי נשכחת :)

  • תמונה

    מירב קדם וייס

    21.08.2023

    הגענו ללילה אחד על בסיס ארוחת בוקר בתאריך 21.8.23, זו הפעם השנייה שאנו מתארחים במלון, אך לצערנו הפעם הזאת בהשוואה לפעם הקודמת לפני מספר חודשים - אפריל חווית השירות גרועה ביותר, קיבלנו את החדר בשעות הצהריים, ביקשתי טלפונית באותו זמן מתקן להנחת מזוודות, המתקן לא הגיע, ביקשתי שוב פעמיים נוספות את המתקן משירות לאורח ועדיין לא הגיע המתקן לחדר, ירדתי לקבלה וביקשתי שוב מפקיד הקבלה ועדיין לא קיבלתי, ירדתי שוב לאחר מספר שעות שוב לקבלה ועדיין לא קיבלתי את המתקן, עד עכשיו והשעה 22:40 לא קיבלתי את המתקן לחדר. גרוע יותר שחזרתי לחדר ניתקלתי במקק בגודל לא סטנדרטי שיצא מארון הבגדים, רדפתי אחריו עד שהשמדתי אותו, יש לי צילום של המקק שהסתובב לי בחדר. צר לי אבל מלון בוטניקה נחשב מלון יוקרה אבל לאור השירות הגרוע שקיבלתי והמקק שהסתובב לי בחדר אני מאוכזבת מאד. מירב קדם

  • תמונה

    Asaf A

    11.08.2023

    לטעמי המלון הוא פספוס גדול. קיץ חם ואנשים באים לנוח במלון כי קשה לטייל בחוץ, למרות שהמיקום מצויין. מי האדריכל הגאון שהקדיש למלון היפה הזה שכשוכית בגובה 90 סמ וקרא לה בריכה? אין מקום לשבת אנשים אחד בתוך הפרצוף של השני. אז אין יש בריכה יש שכשוכית ונוף נהדר. ארוחת ערב רגילה. הגשתם סטייקים אבל למה ברמה הכי נמוכה קשים ומלאים סיבים? ארוחת הבוקר היתה מצויינת היה כל מהכל. רוב רובו של הצוות היה מעולה מנומס ומנסה לעזור בכל רגע. סהכ מלוון מעולה , החוסר בבריכה נורמלית באמצע אוגוסט בעיר חמה הרסה לי. בגלל זה 3. אם לא , הציון היה בערך באיזור 5.

  • תמונה

    מור טיטנצ'י

    11.08.2023

    וואו וואו וואוווווו! אין מילים לתאר כמה המלון הזה מושלם! מעל ומעבר לכל צפייה! מעבר לאוכל המושלם ברמה של מסעדת שף, לחדרים המדהימים, המרווחים והמפנקים ברמות שלא נתקלנו בהם (פשוט חשבו על כל הפרטים הקטנים). השירות כל כך טוב והחוויה פשוט מדהימה! בתור זוג שהתארח בהרבה מאוד מלונות בארץ ובעולם אף פעם לא נתקלנו בשירות כל כך טוב ואכפתי. חייבים אלפי תודות ליהונתן מקשרי לקוחות שפשוט דאג לנו לכל בקשה ומעבר לכך, לא עזב אותנו לשנייה ועזר בכל מה שצריך! ממליצה המלצה חמה זה המלון המושלם אם אתם רוצים חופשה מושלמת!

עסקים נוספים בקרבת מקום למלון בוטניקה

(4.20)
מסעדה

רק בשר

מסעדה בחיפה

שדרות בן גוריון 59, חיפה

Santa Maria Guest HouseBus

דירת נופש בחיפה

שדרות בן גוריון 61, חיפה, 3566223

Biomedis Israel

מרכז רפואי בחיפה

שדרות בן גוריון 63, חיפה, 2702648

בית הכנסת נצח ישראל המושבה הגרמנית חיפה

בית כנסת בחיפה

שדרות בן גוריון 57, חיפה

מלון סיטי פורט

בית מלון בחיפה

שדרות בן גוריון 57, חיפה, 3566313

בלונים עם פרחים

חנות פרחים בחיפה

הכנסייה, חיפה
(4.44)
מסעדה

מסעדת קינגדום

מסעדה בחיפה

שדרות בן גוריון 46, חיפה

Maya Guest House German Colony

יעד תיירותי בחיפה

הכנסייה, חיפה

בי"ס הוד

בית ספר בחיפה

גולדה מאיר 44, חיפה

מרכז שיטור קהילתי

משטרה בחיפה

חיפה

מלונות בקרבת מקום למלון בוטניקה

מלון סיטי פורט

בית מלון בחיפה

שדרות בן גוריון 57, חיפה, 3566313

Via Maria Suites

בית מלון בחיפה

דרך אלנבי 55, חיפה

מלון הבוטיק טמפלרס

בית מלון בחיפה

שדרות בן גוריון 36, חיפה

Atelier Luxury Rooms

בית מלון בחיפה

שדרות בן גוריון 33, חיפה

Estrela Mares Haifa

בית מלון בחיפה

יצחק שדה 51, חיפה, 3502721

מלון קולוני

בית מלון בחיפה

שדרות בן גוריון 28, חיפה, 3502322

מלון שומאכר חיפה

בית מלון בחיפה

לוחמי הגטאות 25, חיפה

בית הארחה עספור

בית מלון בחיפה

שדרות המגינים 79, חיפה

וילה גן

בית מלון בחיפה

שדרות הציונות 54, חיפה, 3531137

אינגליש קאנטרי האוס

בית מלון בחיפה

הגנים 10, חיפה

מיקומו של מלון בוטניקה בחיפה

הצג מפה