בית מאפה פלפלה

טעים ו ותיק

אורן ידידיה

09.02.2023

הגעתי במיוחד בכדי לרכוש סוג פיתות גדולות עם חורים (לא יודע מה השם של המוצר) היו 2 אנשים לפני בתור המתנתי בסבלנות לתורי ואז הגיעה מישהי אמרה משהו בערבית וקיבלה שירות לפני. תוך כדי כך ביקשתי את הפיתות אך לא קיבלתי יחס ואז הגיע עוד לקוח וקיבלה שוב שירות תוך התעלמות ממני. כמובן שפה ויתרתי וכמובן שלא אחזור לשם לעולם

pierre shakour

30.07.2022

הייתי במאפייה גם בבוקר וגם בערב. הארוחות טעימות מאוד, הגיעו מהר וחמות. המבחר מגוון, השירות מעולה והמאפים חלומיים! ביום שבת לארוחת בוקר נאלצנו להמתין מעט זמן. ניתן למצוא מגוון לחמים, מאפים, עוגות ועוגיות. בבית הקפה המחירים לא יקרים, ממליצה מאוד.................................................................................................

S L

12.04.2022

הגענו למקום במסגרת מסלול סיור טעימות תיירותי שאורגן לחברה שלנו. היחס מבעלי המקום היה גרוע, חסר טאקט או נימוס בסיסי. טעמנו פיתות וגבינה שהטאבון קונה ומוכר שם שם, היות והורגש שהטעימותו שהוציאו לנו ממש חוסכות עלינו ממש ועל מספר האנשים החלטנו לרכוש, ביצענו רכישה יפה . ושמנו לב שיש במקום גם זיתים וביקשנו לטעום מהם כי שקלנו לרכוש גם מהם. הבעלים שכבר היה מובן שאינו בעל מידות או נימוס בסיסי ענה שאם נרצה לטעום זה בתשלום נוסף על אף שביקשנו שניים שלושה זיתים. כמובן שויתרנו על התענוג ודי הצטערנו שרכשנו מהמקום שהוא די חולה במובנים רבים. דקות לאחר מכן נכנסו למאפיה שהיה בה מכל טוב והוצעו לנו דברים ביד רחבה ושם מן הסתם ביצענו רכישה יפה ומפרגנת בהרבה. לא הייתי ממליץ על המקום או על השירות בו, ויש באיזור מאפיות אחרות שראויות בהרבה לפרנסה מזו To summon up our experience, we came with a group on a tasting tour, the owners were rude to us and didn’t care about much but $$. We continued to another bakery that had real nice owners who hosted us nicely and had a nicer and tastier verity There are better and much nicer bakeries in the area than this one. So if you’re not on a tour, do yourself the favor and skip to the next, better ones.