באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
מנחם אלקלעי
קניתי סטייק צ'יפס של פרי הגליל והתפוחי האדמה בתוך האריזה היו שחורים. כמו כל קודמי ניסיתי להתקשר לשרות הלקוחות ואין מענה
צביה גולובוק
בתאריך 7.6.23 פניתי במייל בתלונה על מוצר פגום- רוטב עגבניות מרוכז עליו תאריך תפוגה 6.3.24. במקום רוטב עגבניות אדום התגלה "רוטב" שחור, ממנו צומחים דברים שאיני יודעת מהם. תוכן אריזת הרסק יצר תחושת גועל יחד עם חשש גדול מאד שמא שאר הקופסאות או מוצרים אחרים היוצאים מויטה פרי גליל אותם אני רוכשת מזה שנים - מכילים עצמים זרים ו/או בקטריות ו/או אורגניזם כלשהו שלא אמור להיות במוצר ואף עלול להוות סכנה בריאותית. מיותר לציין שעד היום לא קיבלתי התייחסות כלשהי לתלונה! בשירות לקוחות טלפוני- אין מענה! אם לזה ויטה פרי גליל מתכוונת בשירות לקוחות- אז טוב יותר אילו לא היה כלל כי במצב הקיים הוא ממילא לא משרת איש. אותי הם הפסידו כלקוחה.
B C
מאז קופסכות של רסק טל עם תאריך תפוגה 18/4/23 אחת הקופסאות עם פטרינה ענקית, שלחתי הודעות והעליתי פוסטים באינטרנט בנוסף ניסיתי ליצור קשר עם שירות לקוחות ואין מענה, אין התייחסות ללקוחות
איל שושן
משתדלים לחדש מוצרים ומכונות חדישות
Gil Gamesh