ג׳פניקה חולון | JAPANIKA HOLON
מסעדה אסייתית בחולון (Japanika)
- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 3-723-6100
- לצפיה בתפריט
-
שעות הפתיחה של ג׳פניקה חולון | JAPANIKA HOLON:
יום ראשון: 12:00 עד 0:00
יום שני: 12:00 עד 0:00
יום שלישי: 12:00 עד 0:00
יום רביעי: 12:00 עד 0:00
יום חמישי: 12:00 עד 0:00
יום שישי: 12:00 עד 0:00
יום שבת: 12:00 עד 0:00
עסקים נוספים בקרבת מקום לג׳פניקה חולון | JAPANIKA HOLON
מאפייני העסק
קהל
ידידותי למשפחותקבוצות
הצעותאלכוהולאפשרויות צמחוניותארוחות לילהבירהייןמנות טבעוניותמנות פתיחהמשקאות חריפיםקוקטייליםקפה
ילדיםכיסאות תינוקמתאים לילדיםתפריט ילדים
אווירהחמים וביתילא רשמית
מתקניםיש בר במקוםשירותיםWi-FiWi-Fi בחינם
נגישותכניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגליםמקומות ישיבה נגישים לכיסאות גלגליםשירותים עם גישה לכיסאות גלגלים
תשלומיםכרטיסי חיובמזומן בלבדתשלומים מהנייד באמצעות NFCכרטיסי אשראי
אפשרויות הסעדהארוחת צהרייםארוחת ערבהסעדהקינוחמקומות ישיבה
אפשרויות שירותישיבה בחוץמשלוח ללא מגעמשלוחיםאיסוף עצמילאכול במקום
מאפיינים אחריםתכנון: ניתן להזמין מקום
הצג עוד מאפיינים
Ariel Fuxman
שירות אדיב החל מהמארחת ועד המלצריות, אוכל טעים. מה שרק אכזב היה מנת הספיישל מוקפץ שאמורה לכלול עוף, בקר ואווז. לטעמי היה קצת מדי בשר ביחס למוקפצים האחרים שהזמנו, במיוחד קצת מדי אווז.
Svet Osip
הסושי היה בסדר, המוקפץ הגיע קר וכשאמרנו זאת הצעו לנו לחמם אותו( במקום להציע מנה חדשה), כשביקשנו לבטל עשו זאת בפרצוף, לאחר מכן אף אחד לא ניגש לשאול אם אנחנו רוצים משהו אחר, אני אכלתי והבן זוג ישב מולי נשמע לכם הגיוני. בסוף כשהלכנו והוא אמר להם שזה מזעזע והשירות נורא האחראית משמרת כאילו בתחנה מרכזית התחילה לריב איתו ולהגיד שהוא לא צודק ועוד מילים שיצאו לה מהפה.
H. “nuks” M
משהו רע קורה לסניף הזה. פעמיים (בהפרש של כמה שבועות) הגיע אליי דג מקולקל בסושי. שירות לקוחות על הפנים. לא רוצים לפצות ולזכות ובסוף מביאים פיצוי עלוב לקניה הבאה ורק בישיבה במקום. צריך להתעקש על זיכוי כדי שיואילו בטובם להחזיר את הכסף עבור אוכל מקולקל שנקנה ונזרק במלואו לפח. יש צורך דחוף בביקורת ממשרד הבריאות במקום.
ספיר אזואליס
לא להזמין . הזמנתי טעו לי בהזמנה ולא לקחו אחריות מה גם שלא בקשתי פיצוי . הזמנתי משלוח אורז מוקפץ צמחוני … הגיע אורז לבן (שלא מוקפץ עם רוטב) יחד עם גזר . התקשרתי ובקשתי החלפת המנה כי בקשתי מנה אחרת ונאמר לי - אין אופציה . אציין שכל השיח התנהל בצ’אט ( ולא בשיחת טלפון ) במשך 20 דק שאני מתכתבת עם מוכרן במקום לאכול .. יחס לא טוב ללקוחות . לא אזמין שוב
Ram Minsky
שירות לקוחות 0, אחרי שבאנו שבדקנו עם המוקד ואמרו שאפשר לאסוף את האוכל הגענו לסניף והאוכל לא היה מוכן. ביקשו מאיתנו ללכת ולחזור בעוד רבע שעה ללא פיצוי. כשביקשנו שיפצו במשלוח על חשבונם לא הסכימו וביקשו שאנחנו נפנה בעצמו למוקד וננהל את המלחמות בשמם. לא יודעים מה זה שירות וגם האוכל בינוני, לא שווה אפילו חצי מהכסף