מוסך אדמונד

מוסך בחולון (Admond Garage)

תמונות ממוסך אדמונד

חוות דעת על מוסך אדמונד

  • תמונה

    Gil Davidov

    14.09.2023

    מוסך של שיטת מצליח הכנסתי את הרכב מסוג פיאט קובו בגרר לאחר שסוכם בטלפון על 500 שקל לבדיקה הרכב הגיע למוסך זה נהיה 500 פלוס מע"מ לא התרגשתי אך כן נדלקה לי נורה אדומה על המקום. שלחו לי לאחר כשעה הצעת מחיר גלובלית 8900+מע"מ על החלפת קלאץ וצובר+שמן גיר ועבודה ביקשתי נחרצות לדעת כמה עולה לי כל פריט ופריט לא קיבלתי שום תשובה ורק התחמקויות וחירטוטים התקשרו אלי שוב ביקשתי לדעת מה עלות העבודה ביחס למחיר שקיבלתי גם לזה לא הסכימו להביא לי תשובה במוסך המרכזי ביקשו 5 אלף שח על אותו דבר בדיוק! בסוף סידרתי במוסך פרטי ב3 אלף שקל! את הקלאץ+צובר +עבודה ובמוסך שסידרתי את הרכב מסתבר שזה כבר הרכב ה3 החודש שנגררר ממוסך אדמונד אליו על אותה תקלה עם אותו סדר גודל של מחירים שהלקוחות קיבלו בקיצור אני חושב שצריך להעביר אותכם ליצאת צדיק לחיים אתגר

  • תמונה

    יעקב זבלונוב

    12.09.2023

    לא מקצועיים מספיק אני אישית יותר לא דורך את הרגל שלי במוסך הזה

  • תמונה

    Max Davidov

    17.08.2023

    יש בחור בשם יורם הוא בעל הבית שמה ולא אדמונד מסתובב עם כובע טמבל כמו אחד הפועלים זה נחש קוברה השארתי לו סיאט לאון פר אמר ״שיפוץ גיר קומפלט״ 8 אלף אחרי יומיים שהאוטו אצלו כמובן אחרי שהמחיר נסגר מראש הוא ביקש 18 כן כן 10 אלף יותר לא הסכמתי חייב אותי 6 אלף פירוק והרכבת הגיר הלכתי לחברה החלפתי סנן שמן גיר כיול ושמן״ כי הגיר רטוב״ 2500₪ כולל מע״מ בחברה!!! להזהר הוא מאוד מנסה להראות תמים וכמו סתם פועל שמה זה המוח זה הצורת עבודה וזה השיטה מקווה שתהנה מה6 אלף שלי יורם תסע לחול תהנה הכל משמיים מוסך מוזנך נראה כמו מוסך של טיפולים קטן ומאלה שמן אין אפילו שירותים אין שם עובדים על אנשים רק מכניות מתחת לשנת 2010 תראו שם שמתי 6 אלף חזרתי הביתה עם אותו הבעיה כי לא הסכמתי לשלם 18 במקום 8 שנסגר מהתחלה לא להתקרב תלכו לחברה עדיף שמה לא משקרים לא לפחד ללכת לחברה לא כזה יקר ויש אבא ואמא ותתקנו באמת מה שצריך לא כל דבר הלך הגיר!!

  • תמונה

    אליאור צ'רבין

    02.07.2023

    אין ידע באיתור תקלות ,בעיות מקצועיות קשות של הצוות. הרכב שלי כמעט נישרף עקב החלפה של מחזיר שמן פולי מנוע . סכנת נפשות !! לא להיתקרב , אני בטח לא הראשון ולא האחרון שמבין שזה לא המקום להכניס אליו את הרכב. אם הייתי טיפה חושב שיש תקווה שם הייתי מבקש תיקון חוזר אבל זה יכול להוביל למקומות לא טובים.

  • תמונה

    Pavel Kolosovski

    09.05.2023

    פורד פוקוס 2012 - אצלי כבר 7 שנים, מרוצה מאוד מהרכב, ברכישה נאמר לי שיש בעיות בגיר (קלצים) גם החברה האריכה את אחריות ל 10 שנים, מה לעשות בדיוק בשנה ה 11 של חייו רכב התחיל לנסוע בדילוגים... הגעתי למוסך שלי (פתח תקווה), אך לצערי מכונאי שלי אמר שהוא לא מטפל בגירים והפנה אותי למוסך המתמקצע בגירים בחולון. כבר נוסע עם רכב חודש ימים (4,000 קמ) לאחר תיקון גיר במחיר (5,100 לפני מעמ) ואני רוצה להודות על מקצוענות של האנשים אשר בכל עת מרגע ששלחתי הודעה באתר ש "אני מעונין שיצרו עמי קשר" הייתי מלווה בשירות מעולה על ידי צוות של המוסך, גם בהודעות ווטסאפ וגם בשיחות טלפון. נהנתי וממשיך להינות כל רגע משירות ומהטיפול שקיבלתי במוסך אדמונד. אני - לקוח מרוצה!!! עברו חודשיים: ברצוני להוסיף עוד תגובה לטובת המוסך!! לפי המלצת המוסך להגיע לבדיקה חוזרת (מעקב לאחר טיפול) והחלפת שמן גיר (עקב שיפוץ גיר) לאחר חודשיים הגעתי למוסך ביום ושעה שקבעו לי (6 בבוקר), כבר מרגע הראשון שנכנסתי למוסך, פגש אותי אחד העובדים עם "בוקר טוב" וחיוך על פניו. אמר לי להמתין כמה רגעים, לאחר כמה דקות ספורות מהמשרד יצא בחור שידע כבר את שמי (הייתה הרגשה מאוד טובה, מכירים אותי ומחכים שאני אבוא). בעת החלפת שמן גיר, יורם ניגש ביוזמתו לבדוק עוד דברים מסביב ועלה על רעש של מיסביבם בגלגלים אחוריים, ציין זאת בפניי שאהיה מודע על בעיה ושיהדוק מול טכנאי שאני מטופל אצלו באופן קבוע. בכל זאת לקח את פרטי רכב וביקש שעובדת שתגיע מאוחר יותר תבדוק לי מה עלויות להחלפת מיסבים. חסר לומר, שבזמן שחיכיתי להחלפת שמן, עובדיו (טכנאים) הציעו לי כמה וכמה פעמים קפה וכד. ללא ספק, קיבלתי שירות מעולה!!! תודה שנותנים הרגשה של לקוח מעודף!

עסקים נוספים בקרבת מקום למוסך אדמונד

הבלון השמח בע"מ

חנות בלונים בחולון

הסתת 12, חולון, 5885529

מוסך צח

מוסך למכונאות רכב בחולון

הסתת, חולון

חמים וטעים - יצרן מזון קפוא

יצרן מזון קפוא בחולון

הסתת 7, חולון
(4.73)
מוסך

מוסך תמם "מגן" ע.ג.ר בע"מ | TamaMagen

מוסך בחולון

הסתת 4, חולון, 58855

Koi - by coach sultan - סטודיו לאימונים

חדר כושר בחולון

הסתת 5, חולון, 5885620
(4.62)
מוסך

מוסך המעבדה

מוסך בחולון

הסתת 5ב, חולון

ואסקו - בית לאירועים

אולם אירועים בחולון

המלאכה 47, חולון, 5885511

מרכז מסחרי אור עקיבא

שירות לוגיסטיקה בחולון

הסתת 13, חולון

מוסך דרור

מוסך למשאיות בחולון

המלאכה 53, חולון

השחר מוטורס מורשה צמפיון לסקודה סיאט קופרה פולקסווגן

מוסך למכונאות רכב בחולון

המלאכה 59, חולון

מוסכים בקרבת מקום למוסך אדמונד

(4.73)
מוסך

מוסך תמם "מגן" ע.ג.ר בע"מ | TamaMagen

מוסך בחולון

הסתת 4, חולון, 58855
(4.62)
מוסך

מוסך המעבדה

מוסך בחולון

הסתת 5ב, חולון
(4.41)
מוסך

השחר מוטורס 2000 בע"מ

מוסך בחולון

המלאכה 59, חולון
(4.59)
מוסך

אוטו גיר בע"מ

מוסך בחולון

הסתת 22, חולון
(4.37)
מוסך

מוסך צמפיון מוטורס

מוסך בחולון

המלאכה 59, חולון, 58855
(4.39)
מוסך

ח.מ. חולון מוטורס (2010) בע"מ

מוסך בחולון

האורגים 11, חולון, 5885601
(4.66)
מוסך

גולד מוטורס א ת חולון

מוסך בחולון

האורגים 11, חולון
(4.56)
מוסך

מוסך הצוות ייניב- פחחות וצבע YTEAM

מוסך בחולון

הבנאי 27, חולון
(4.74)
מוסך

מוסך ב.מ מוטורס

מוסך בחולון

האורגים 8, חולון
(4.43)
מוסך

מוסך אלירן

מוסך בחולון

הצורף 9, חולון

מאפייני העסק

מתקנים
מכונאישירותים
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגלים
מאפיינים אחרים
הצעות: החלפת שמן

מיקומו של מוסך אדמונד בחולון

הצג מפה

חיפושים נוספים