בית מרקחת פנופארם קנאביס רפואי
בית מרקחת בחולון (Contact - Pharm Ltd.)
8.4
בית מרקחת פנופארם קנאביס רפואי
Rehov HaMerkava 31, חולון, ישראל- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 3-556-2235
-
שעות הפתיחה של בית מרקחת פנופארם קנאביס רפואי:
יום ראשון: 7:00 עד 22:00
יום שני: 7:00 עד 22:00
יום שלישי: 7:00 עד 22:00
יום רביעי: 7:00 עד 22:00
יום חמישי: 7:00 עד 22:00
יום שישי: 7:00 עד 15:00
יום שבת: 19:30 עד 22:30
עסקים נוספים בקרבת מקום לבית מרקחת פנופארם קנאביס רפואי
בתי מרקחת בקרבת מקום לבית מרקחת פנופארם קנאביס רפואי
מאפייני העסק
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגליםשירותים עם גישה לכיסאות גלגלים
אפשרויות שירותמשלוחיםאיסוף עצמי בחנותקנייה בחנות
מאפיינים אחריםתשלומים: כרטיסי אשראי
הצג עוד מאפיינים
PCP PCP
שירות על הפנים יחס מזעזע
יוסף כליפא
תודעת שרות מעולה אצל העובדים זמינות מצויינת
סך הכל
מקום שלא יודע לעבוד ומכשיל אנשים במוצרים לא להתקרב ביטלו לי בגללהם ב״טעות״ כמו שהם טוענים מרשם לשקית כשסך הכל רציתי להחליף מוצר גם הנקודות נמחקו אחרי שעה של תסכול אם הרוקח
Whateverman
המקום עובד טוב אבל שירות המשלוחים שקרן טוען שהגיע לתת משלוח. לא הגיע ולא התקשר. כשאני מתקשר לשירות לקוחות הם אומרים לי שאי אפשר לעשות כלום ושצריך לחכות שלושה ימים עד שהמשלוח יחזור. חוצפה !! לא לעשות משלוחים!! רק איסוף במקום
shani 555
שמתי 5 כוכבים בגלל שתמיד כשהגעתי לרכוש בסניף השרות היה מעולה ולכן כלקוחה די קבועה, חייבת לשתף ולהאיר את תשומת הלב של בעלי המקום ושל הלקוחות העתידיים להגיע לרכוש בסניף. היום הגעתי לרכוש כדורים שאני קונה באופן קבוע כבר מס' חודשים, עם מרשם רופא ומעולם לא נתקלתי בשום בעיה. לצערי הרב קיבלתי שרות מרוקחת בשם נדיה שהשאירה אותי עם חוויית שרות לא נעימה ואף משפילה ומבזה. היא החליטה לפשפש לי בהיסטוריית הרכישות ולהצליב כמויות, אילצה אותי להתקשר לרופא משפחה ע"מ שיעדכן במערכת פרט שבאף רשת (כולל בסניף הספציפי הזה) מעולם לא דרשו ממני לעדכן או לשנות כי זה ממש לא אמור להיות רלוונטי לרוקח/ת כל עוד המרשם בתוקף וחוקי. כשהסברתי לה שזה ממש מוזר לי ושזאת פעם ראשונה שנתקלת בתגובה כזאת, היא עמדה על שלה בנוקשות ונחישות, התווכחה איתי שאני מסכנת את הרישיון שלה, לא הייתה מוכנה לתת לי בשום אופן את הכדורים ודרשה ממני שאתקשר לרופא ע"מ שיעדכן את הפרט הלא רלוונטי הזה. ניסיתי לבקש ממנה שתתן לי לפחות קופסה אחת מתוך הכמות שניתה לי, כדי שלא אצטרך לנסוע לרשת אחרת מרוחקת יותר והיא פשוט הייתה רעה, חסרת אמפתיה, חסרת התחשבות וכמובן שסירבה בתוקף לתת שרות. בסופו של דבר וויתרתי ונסעתי לרכוש ברשת "סופר פארם" והמאכזב ביותר היה הטירטור הממש מיותר, כי הגעתי מלכתחילה בכלל למטרת קניות ב"חצי חינם", אבל נדיה החליטה לעשות לי חיים קשים ולא הייתה לי ברירה אלא לרוץ לחפש סניף אחר ולחזור שוב. מיותר לציין שקיבלתי שם שרות אדיב וללא שום בעיות/שאלות/אילוצים/תקיפות. אז לסיכום: אשמח אם הביקורת שלי תעזור לקידום השרות של המקום, כי כמו שאמרתי בהתחלה, השרות בו תמיד מעולה ומקווה שימשיך להיות.