דיסקונט Discount
בנק בזכרון יעקב (Discount)
- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 76-805-2481
-
שעות הפתיחה של דיסקונט Discount:
יום ראשון: 8:30 עד 13:00
יום שני: 8:30 עד 13:00, 16:00 עד 18:00
יום שלישי: 8:30 עד 14:00
יום רביעי: 8:30 עד 13:00, 16:00 עד 18:00
יום חמישי: 8:30 עד 14:00
יום שישי: סגור
יום שבת: סגור
עסקים נוספים בקרבת מקום לדיסקונט Discount
בנקים בקרבת מקום לדיסקונט Discount
מאפייני העסק
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגלים
הצג עוד מאפיינים
יובל ס
לאחר מספר פעמים בהן הזדקקתי לשירותי הסניף, מרגיש לי שהסניף בלתי שירותי בעליל! לא היתה פעם אחת שהצלחתי לדבר עם בנקאי מהסניף, תמיד הועברתי אוטומטית (ע״י המערכת) לטלבנק שנאלץ לבקש מהסניף לחזור אלי (וזה קרה בד״כ יום אחרי). לא כל דבר ניתן לפתור דרך הטלבנק, לפעמים נדרש נציג מהסניף ובזמן שנוח ללקוח.
Amitai Perlstein
לאחר קבלת זיכוי מעל 10,000 ₪ מבוקינג, הזיכוי נראה במערכות הבנק ונעלם ממנו לאחר 24 שעות - נשאר רק החיוב השגוי (בוצע כ-60 שניות לפני הזיכוי). מאחר וצילמנו את המסך עם 15 דקות של תהילה בהן נראה גם הזיכוי, הבטיחו לבדוק ולחזור עד 12. לא חזרו. נעלמו, כמו הזיכוי. זו לא העלמות ראשונה. אחר כך יהיו כל מיני 'סליחה, טעות'. מתי הטעות היא לרעת דיסקונט זכרון ? זה ייגמר רק במשפט. פשוט מתעמרים בלקוחות. לצורך ההגינות כלפי דיסקונט, אציין שעברנו לסניף הנוראי הזה לאחר שסניף בית הקרנות נסגר. זה היה "רגיל", מזלזל כמו הרבה סניפי בנק בארץ. סניף זכרון באמת מצליחים להאיר אפילו את השירות של הוט מלפני עשור כשירות טוב.
Amitai Perlstein
שלל טעויות שקורות באופן עקבי רק לצד אחד. כמעט בלתי אפשרי להשיג את הבנק לתקן את ה"טעויות" האלה. זכור לי מקרה אחד נורא של יותר משעה וחצי למענה - מזכירים את הוט בימים הגרועים ביותר. ברוב המקרים אין מענה טלפוני בכלל, גם לא בשעות הקבלה. השבוע הגדילו לעשות, נראה ממש כמו תרגיל עוקץ: ביצענו תשלום שגוי בבוקינג.קום, קלטנו את הטעות אחרי שניה וביקשנו זיכוי. קיבלנו מייד זיכוי ומייל מבוקינג. אחרי זמן קצר נראה הזיכוי גם בפירוט כרטיסי האשראי באתר הבנק ! בהכרותי את דיסקונט שמרתי צילום מסך של המערכות שלהם עצמם. אחרי יומיים נעלם פתאום הזיכוי ממערכות הבנק. הודיני. לא קשור בשום צורה למערכות בית העסק, שם הזיכוי שריר וקיים. הבנק השאיר את החיוב והעלים את הזיכוי . אם השירות היה סביר אז הסיטואציה היתה מעוררת פחות חרדה, אך מהידיעה שאין סיכוי שיתקבל מענה טלפוני, עכשיו תתחיל סאגה שתגזול זמן רב ועצבים לתקן את ה"טעות - מעניין שלא נעלם החיוב, רק הזיכוי עדכון: אחרי דם יזע ודמעות הצלחנו לתפוס אותם בטלפון. יחזרו אלינו עד 12:00 לכל המאוחר עם תשובות. חזרו ? מה אתם חושבים? ניתן היה לתפוס אותם בטלפון אח"כ ? מה אתם חושבים ? יותר מ10,000 ש"ח שהועברו מבוקינג לא נעלמו מהחשבון של מי שאמרה שתחזור אלינו. האמת, אני לא מאמין שהיא התכוונה בכלל לחזור. כך היה בעבר איתם כמה פעמים.
Golan Aharony
אי יכולת לדבר עם הסניף. גם לא כשמבקשים דרך האפליקציה.
יסמין סודרי
שירות גרוע, הקטנת ראש מקוממת