מוסך פאר
מוסך בהרצליה (Pe'er Garage)
- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 9-957-2799
-
שעות הפתיחה של מוסך פאר:
יום ראשון: 7:30 עד 16:30
יום שני: 7:30 עד 16:30
יום שלישי: 7:30 עד 16:30
יום רביעי: 7:30 עד 16:30
יום חמישי: 7:30 עד 16:30
יום שישי: 7:30 עד 12:30
יום שבת: סגור
עסקים נוספים בקרבת מקום למוסך פאר
בועז ראובן ושות - עורך דין מיסים - מע"מ מס הכנסה מיסוי בינלאומי
עו"ד המתמחה בדיני מס בהרצליה
רחוב החושלים 6, בניין C קומה 7, הרצליה, 4672406
ד"ר שלמה דוידוביץ' - נוירוכירורג- פריצת דיסק - כאבי גב וצוואר
מנתח אורתופדי בהרצליה
החושלים 6, קומה 1, הרצליה, 4672406
Commercial | Franchise Law firm – Manor Tamary מנור תמרי - משרד עו"ד מסחרי | זכיינות | עסקים
עורך דין בהרצליה
החושלים 5, הרצליה, 4672839
מוסכים בקרבת מקום למוסך פאר
מאפייני העסק
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגלים
מאפיינים אחריםמתקנים: שירותים
הצג עוד מאפיינים
Galina Rochwarg
נוכלים, צריך לשלוח את חיים אתגר אליהם
ירדן פל
יקרים בערך פי 2 מכל מוסך אחר, ולא הייתי מרוצה מרמת השירות והטיפול בי. אני לא הייתי חוזר למוסך אלא אם הייתי עם רכב שעדיין באחריות ואני מחויב לטפל במוסך מורשה יצרן.
Amir Aharon
כבר כמה שנים שהרכב (רכב נכה) מטופל במוסך הזה, כי מדובר ברכב גדול ולא כל מוסך יכול לטפל בסוג הזה של הרכב. תמיד היו בעיות כאלה ואחרות ותחושה תמידית של שמנסים להוציא ממני עוד כסף, אבל הפעם הלכו רחוק מדי. הרכב נכנס לטיפול תקופתי, אמרו טיפול גדול, נתנו הצעת מחיר, אישרתי. ביקשתי שיבדקו נזילת שמן קטנה (באמת משהו חסר משמעות שקיים כבר כמה שנים), אמרו צריך להחליף אטם, אמרו מה העלות, אישרתי. למחרת אמרו שפתחו את את המנוע אבל ניתקעו עם שני מזרקים, ויעלה לי להחליף אותם עוד כמה אלפי שקלים - כאן אמרתי להם סגרו הכל, הנזילת שמן הקטנה לא שווה את זה, ואני לא הולך לשים עוד אלפי שקלים על זה. התקשרו שוב, וטענו שהרכב לא מניע וצריך להישאר עוד במוסך. כבר 5 ימים הרכב במוסך (מזכיר, רכב נכה, טיפולים של הבת שלי מתבטלים, היא תקועה בבית כי אין איך להסיע אותה ממקום למקום), מיום רביעי לא מדברים איתי למרות שהתקשרתי וביקשתי שיחזרו אלי, אבל לא חוזרים, ועוד המזכירה צעקה עלי שמנסים לעזור לי ולמה אני כועס. שורה תחתונה, הכנסתי למוסך רכב שנוסע מעולה, ועכשיו הרכב הולך להיות שבוע שלם במוסך, כי ככל הנראה עשו נזק שלא יודעים איך לצאת ממנו, והבת שלי ואני משלמים מחיר יקר מאוד מאוד מאוד, והשירות פח. פעם אחרונה במוסך הזה!
Ron Miller
אני מכיר את המוסך 7 שנים, מהרכב הקודם לרכב החדש. שני הרכבים יונדאי, גטס, וכעת טוסון. אני רוצה לפרגן בעקבות מקרה שקרה לפני חודשיים. הגעתי עם הרכב לטיפול שנתי וטסט, שתמיד עושים שירות מעל ומעבר וגם הפעם. אבל יצא הגורל - והרכב חזר אלי ויום אחרי שחזר אלי הייתה תקלה בצינור קירור של המנוע. פניתי לשלומי בנושא שהסביר לי שהתקלה לא קשורה לטיפול ויכלה לקרות בצורה סטטיסטית מצערת. לא האמנתי, דיברתי עם חבר מוסכניק, שאמר דברים זהים. המוסך פאר, ובפרט שלומי טיפל בתקלה שלא הייתה קשורה אליהם ולא נבעה מהם באופן ישיר, ולא לקחו ממני כסף על התיקון הזמני עד שיגיע החלק החדש. חייב להגיד שעם שירות כזה, למרות שבמוסך מורשה לעיתים קרובות משלמים יותר, אבל השירות, והביטחון שווים את זה. תודה
עזרא בן משה
הרבה סובלנות ותיאור ברור על נתוני המכונית וכיצד להפעיל כל דבר