המקום של נטע

דירת אירוח בהילה

9

המקום של נטע

דולב 18, הילה, ישראל
( ? )

תמונות מהמקום של נטע

חוות דעת על המקום של נטע

  • תמונה

    gilad ravebi-or

    03.07.2023

    למי שמחפש זמן איכות זוגי - זה המקום! נטע קיבלה אותנו בשמחה ובנדיבות רבה. והיתה פנויה לסייע ולהיעתר לכל בקשה. נשמח לחזור שוב ..

  • תמונה

    נוית שמואלביץ

    09.07.2022

    נטע קיבלה את פניי בלבביות. בכל פינה בצימר מצאתי שוקולד או אגוזים, רחת לוקום או שקדים. ניתן להזמין ארוחת בוקר טעימה ומגוונת וכמו כן ישנו חדר בסמוך לטיפולים כמו רפלקסוגיה או מסג' שבדי. בחצר יש פרגולה נהדרת והשקט קסום ביותר. אפשר להירגע ולנשום.

  • תמונה

    צחי מרום

    10.12.2021

    חוויה עיסוי מהממת מנטע המדהימה שנותנת את כל הנשמה בעיסוי נדיר שמשאיר אותך עם החוויה לעוד שעות ארוכות אחריו. נטע קיבלה אותנו באהבה גדולה לעיסוי זוגי יוצא מגדר הרגיל. מאוד מאוד מומלץ למי שמגיע לאזור להזמין מראש עיסוי שמשנה את כל החופשה

  • תמונה

    Erez

    18.08.2020

    חיובי: מיקום מצויין. מארחת נחמדה, מתאמצת לעזור. המארחת נטע היא גם מעסה וכדאי מאוד לנצל את זה ולהזמין עיסוי מרגיע ומפנק. בגינה יש שולחן וכיסאות המתאימים לישיבה באויר הצח לאכילה/קפה..

  • תמונה

    Erez Kuperman

    16.08.2020

    צימר נחמד ממוקם במצפה הילה, סמוך לאטרקציות גליליות שבראשן מסלול מונפורט-נחל כזיב. החדר בגודל סביר. יש מטבחון, טלויזיה, מקלחת, WIFI. נטע, בעלת המקום, אישה נחמדה ומסבירת פנים, היא גם מעסה מקצועית, וניתן לקבל במקום עיסוי מפנק של למעלה משעה במחיר סביר ביותר. ארוחת בוקר לא כלולה אך יש אפשרות להזמין ארוחה שמגיעה עד לצימר או לצאת לאכול במעיליא (5 דקות נסיעה) או במעלות-תרשיחא (10 דקות). לגבי ארוחות ערב יש ממול מסעדה בשרית מצויינת ("לה פמפה" - כתבתי חו"ד נפרדת בדף העסק). בשורה תחתונה - מיקום מוצלח, יחס חם, חדר נוח, מחיר סביר, ואם אתם כבר פה אז אל תוותרו על העיסוי.

עסקים נוספים בקרבת מקום להמקום של נטע

(4.87)
מסעדה

לה פמפה

מסעדה בהילה

הילה

פינה ירוקה בגליל- מצפה הילה

לינה וארוחת בוקר בהילה

דולב 28, הילה, 2495300
(4.16)
לינה

Shangrila - Wooden Cabin

לינה בהילה

אלה 14 הילה, 2495300

Shvil Hacafe

בית קפה בהילה

גפן, הילה, 2495300

מיקומו של המקום של נטע בהילה

הצג מפה