קמפינג מטיילים דפנה

אתר מחנאות בדפנה

8.3

קמפינג מטיילים דפנה

Dafna camping, דפנה, ישראל
( ? )

תמונות מקמפינג מטיילים דפנה

חוות דעת על קמפינג מטיילים דפנה

  • תמונה

    Hadar Ziv-Noy

    31.08.2023

    התארחנו השבוע בקמפינג דפנה ונהננו ממש. הביקור התחיל עוד בדרך משיחת טלפון מארבל ששאל לשלומנו ווידא שהכל בסדר ושאנחנו מגיעים. נכנסנו למתחם, קיבל אותנו ארבל המקסים שהסביר ונתן את כל המידע שהיינו צריכים וגם הפתעה לילדות. המקלחות והשרותים היו נקיים, גם באמצע הלילה. כנ"ל גם לגבי המטבח והמקררים. התמקמנו במתחם לאוהלים עצמאיים, מקום מסודר עם הרבה שקעים לחשמל, פינות רביצה, שולחנות קקל, גרילנדת תאורה והצללות. יש בעיית מעופפים מכל הסוגים (לא נתקלנו ביתושים) אבל נראה שהמקום מנסה לטפל בזה. ארבל ניסה לעזור בכל מה שאפשר והכל בחיוך. במקום אפשר למצוא גם קיוסק קטן לגלידות ושתיה. עמדות מסודרות למנגל ושולחן פינג פונג. הנחל שנמצא במתחם לא מלא במים..נחמד אבל אל תבנו על זה. בכל אופן היינו כשהמקום היה בתפוסה של פחות מ50 אחוז והיה לנו מושלם. בהחלט נחזור אבל לא בשיא העונה ששם צפוי להיות צפוף יותר.

  • תמונה

    לירז ויסברוד

    13.08.2023

    התארחנו בקמפינג אוהלים עצמאי של קיבוץ דפנה. המקום מטופח, הצוות עובד מסביב לשעון על נקיון וסדר. המטבח מסודר. מתחם המנגלים ברור ורחוק מהאוהלים. מיקום המטבח מרוחק מהאוהלים וזה קצת מבאס. מי הנחל קרים ונמוכים לכניסה, מעולה לילדים צעירים. היו לנו קצת צריבות במים, לא יודעים ממה

  • תמונה

    חנן שוקרון

    09.08.2023

    מתחם קמפינג קסום שקט ומלא טבע. נחל זורם בתוך המתחם, אנשי צוות קשובים ונינוחים. מחיר נח - הפרש מזערי מרט"ג, וחויה טובה פי כמה. שירותים ומקלחות משופצים ונקיים. מטבח מאובזר, הרבה מקררים יש מקום להכל. נקודות חשמל פזורות בחכמה. פינות ישיבה מושקעות, איזור ייעודי למדורה, מחצלות לכל דורש. חוויה נהדרת. מומלץ בחום!

  • תמונה

    Liran Salomon

    25.07.2023

    מתחם קמפינג מוצלח מאוד! צוות אדיב וזמין לכל בעיה או בקשה. מתחם מסודר מאוד עם שלל פינות ישיבה, שולחנות פיקניק. המון צל. תאורה נעימה בערב. קיוסק למכירת ארטיקים, שתיה קרה, קפה ופיצה. מתקנים לילדים. פינות מנגל מסודרות עם שולחנות. עגלות קמפינג של המקום להעמסת הציוד לאוטו. הנחל עובר ממש בתוך המתחם, רדוד ומושלם לילדים. מקלחות ושירותים נקיים (באופן יחסי לקמפינג עם 50 משפחות במתחם). בעיה אחת - נמלי אש. חבל שלא מרססים.

  • תמונה

    Merav barda

    14.07.2023

    גרוע מאוד. היטיבו לתאר את זה בתגובות הנוספות. הזמנו מקום לאוהל משלנו, ושילמנו מראש על ארחות בוקר במלון, כשהגענו למלון בזמן ארוחת הבוקר לא קיבלו אותנו בברכה בלשון המעטה, לא הבינו מאיפה הגענו ונתנו לנו הרגשה נוראית. אין תיאום בין הקמפינג למלון אז למה מוכרים את זה כחבילה אחת?? בנוסף, קמפינג על הנחל זה תיאור גס מאוד לשלולית המלאה ביתושים שהיתה שם.. במיוחד לאור העובדה שכמה מטר משם מחוץ לקמפינג ובשטח הקיבוץ זורם נחל דן המופלא. מתסכל. שלא לדבר על זה שישנו מצד אחד באתר בניה על הראש ומהצד השני רפת מסריחה. לא מומלץ.

עסקים נוספים בקרבת מקום לקמפינג מטיילים דפנה

(4.53)
מכבסה
(4.68)
מספרה

המספרה של ליעד

מספרה בדפנה

דרך החרושת, דפנה
(4.85)
מסעדה

שירי פסטה

מסעדה בדפנה

דפנה

נעלי דפנה - חנות המפעל קיבוץ דפנה

חנות נעליים בדפנה

דפנה
(3.94)
מכבסה

מכבסת הירדן קיבוץ דפנה

מכבסה בדפנה

דפנה
(4.83)
מסעדה

Pizza Truck | פיצה טראק

מסעדה בדפנה

דפנה

דפנה פוד טראק

בית קפה בדפנה

מסעף, דפנה

גדלים ביחד - עריסה מתחברת למיטת ההורים

חנות צעצועים בדפנה

דרך הזיתים, דפנה, 1223500

נריה - יחידת אירוח

דירת אירוח בדפנה

דרך הזיתים 4, דפנה, 12235
(4.20)
מסעדה

כמו בבית

מסעדה בדפנה

דפנה

מאפייני העסק

נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגליםשירותים עם גישה לכיסאות גלגלים
מאפיינים אחרים
ילדים: מתאים לילדים

מיקומו של קמפינג מטיילים דפנה בדפנה

הצג מפה