באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
Yair Harambam
יחס לא טוב כלל , אמרו שיש לנו פרטיות במתחם אבל היו שם עוד משפחות , הבריכה שם משותפת לכולם במתחם(למרות שהיא אמרה לנו בטלפון שיש לנן בריכה פרטית עם פרטיות) עד כדי כך שהיינו צריכים לבקש ממשפחות שבתחם לעשות זמנים כל משפחה . בדרך כלל אני נותן פידבקים טובים למקומות שאני הולך אבל היא הכחישה ושיקרה על מה שסיכמנו .
לירון כמיסה
בעל הבית אדיב נענה לכל בקשה שלנו הכל היה מתוקתק ברמה הכי גבוה שיש בריכה מקורה ורגילה פרטית שלנו איבזור ברמה גבוה אין ספק שנחזור שוב
אלירן חמיסה
התארחנו בסוויטות אביאור מקום סופר מפנק בעלת הבית מדהימה נענתה לכל בקשה ממליץ מאוד
חן זוהר
מזועזעת מרמת ההזנחה של הנקיון והברחשים שהיו פה, אחרי לילה אחד שהחדר היה מלא בברחשים ועכביש ענק מלא באבק חיפשנו ב12 בלילה חדר אחר אולי שפנוי כי לא טרחו לענות לנו לטלפון. בבוקר נאמר - למה שנענה ב12 בלילה? 4 משפחות לילה של גירודים אחותי הקטנה שקיבלה פריחה בגוף לא מעוניינים לתת לנו החזר כספי על הלילה השני.. הפסקת חשמל בחלק מהצימר אין גנרטור ואין עם מי לדבר שירות נורא ואיום לא מומלץ בכלל. גם כוכב אחד לא מגיע
סופי קוממי
שכרנו את המתחם כולו ועם זאת כל הזמן היו מבקרים במתחם, ילדים של הבעלים נכנסו לבריכה כשיצאנו ממנה. בנוסף, הוילה לא הייתה מאובזרת כנדרש- התנור לא עבד, הפלטה לא הייתה תקינה. לא לכל חדר היו שירותים. היה רעש נוראי מהצימרים הצמודים