באופק הים

מלון ריזורט בדור

תמונות מבאופק הים

חוות דעת על באופק הים

  • תמונה

    Yehuda Zilberfarb

    05.07.2023

    מקום יפהפה .. באמת יש כל מה שצריכים או מבקשים.. נהנינו משבת נהדרת בביקתות היפות.

  • תמונה

    רוחלה ברנהולץ

    08.11.2022

    התארחנו בצימרים שנקראים "אופק הים" במושב דור, 7 משפחות עם ילדים קטנים, צימר שהוגדר כמפנק ומותאם למשפחות עם ילדים, פינות ישיבה ערסלים וכד'. חצר המתחם נעימה ומאובזרת ומותאמת למשפחות עם ילדים, אך הצימרים עצמם רחוקים כרחוק מזרח ממערב מלהיות ראויים לאירוח משפחות ולאירוח בכלל, קטנים וצפופים, מעופשים, מלוכלכים, לילדים אין בכלל סידור שינה הולם, המיטות שלהם היו מזרונים שנפרשו למרגלות המיטה היחידה שנמצאת בחדר שמיועדת להורים, נאלצנו להוציא רהיטים מהחדר על מנת לאפשר פריסת מזרונים, ( על כל ילד שילמנו 100 שקלים ללילה בעבור מזרון) מיותר לציין שהילדים מאוד התאכזבו מהסידור המאולתר הזה. כאשר התלוננו בפני בעלת הצימר, טענה שהיא אמרה לנו שזה הסידור, להד"ם, לא נאמרה מילה וחצי מילה בנושא, אחרי שנאמר לה שכל שיחותנו מוקלטות, זכינו לתגובה שאינה ראויה והולמת: "אם רוצים אפשר להסתדר", ( כאילו שהיתה לנו ברירה אחרת)ובאותה נשימה נדרשנו לשלם הכל מראש עוד לפני שהספקנו להתמקם. כמו כן נאמר לנו שאנחנו יכולים לפנות אליה עם כל בעיה, (היו כל כך הרבה החל משרותים מלוכלכים בשאריות צואה ושתן וכלה בנזילת מי ביוב או מי מקלחת מאחד הצימרים היישר למתחם הישיבה בחצר) שבשלב מסוים הפסקנו לפנות אליה, ונאלצנו להתמודד עם בעיית הלכלוך ,ההזנחה, סידורי הלינה, נמלים צנרת דולפת וכ'ו. היחידה המשפחתית שנדרשנו לשלם עליה מחיר מלא של שני צימרים היתה מוזנחת בעליל, מבנה ישן ומוזנח עם מקלחת אחת שאמורה לשרת שני זוגות, חצאי בקבוקים של שמפו, דלתות המקלחת והשרותים ללא אפשרות נעילה, שרותים דולפים, חדר שינה שלנו רחש נמלים שזחלו על הקירות,(הכל מתועד בצילום). מעל המבנה הישן ישנה עוד קומה שלנו בה אנשים נוספים ורעש הצעדים מעל ראשינו היה בלתי נסבל. הג'קוזי היחידי במתחם היה מלא שערות שסתמו את פיתחו, שערות לא של אף אחד מאיתנו מפזורות על הרצפה ומאחורי הדלתות (רק הגענו, עוד לא הספקנו להשיר שיער ) בקיצור מוזנח מלוכלך, ולעניות דעתנו בלתי ראוי לאירוח. (בדיעבד הבנו שהמקום הזה מיועד בעיקר לזוגות לפי שעה ) התמונות באתר מרהיבות ומבטיחות אבל בתחל' ס המקום מוזנח למדי, וזאת בלשון המעטה, נשארנו במקום בלית ברירה, אך עם תחושה כבדה של אכזבה ועוגמת נפש. בהחלט לא היינו חוזרים להתארח שוב במקום הזה ובוודאות מוחלטת לא ממליץ עליו. נ.ב. התמונות צולמו תוך כדי התמקמות במקום ובמילים פשוטות, השערות, העובש, הנמלים וכל השאר היו שם עוד לפני שהגענו.

  • תמונה

    Margarita Bogatirov

    20.07.2022

    מקום נהדר להירגע בו, הסתגרות. לילך מאוד מסבירת פנים, הכל נעשה יפה בסגנון כפרי, לילך זמינה לכול בקשה

  • תמונה

    inbal kfir

    08.09.2020

    הסביבה נהדרת, קרוב לים, זיכרון יעקב וקיסריה. חצר מטופחת ונעימה ובעלת בית אדיבה, נותנת מענה לכל בקשה. החדר מאובזר, אבל מיושן ועם בעיות תחזוקה, תריס שבור ומזרן קשה ולא נוח. רכבת שעוברת ממש קרוב ומרעישה.

  • תמונה

    ronit y

    20.06.2020

    מקום מדהים מכל הבחינות: צימרים מקסימים, נקיים, מטופחים. כל מתחם בצימרים מושקע ומטופח מאוד, זולות כפיות למנוחה ולאירוח והכי חשוב ! לילך בעלת בצימרים מקסימה ביותר !!! דואגת, זמינה, מתעניינת ונגישה...כל מה שצריך - היה לנו שם ...נפלא וודאות נשוב .

עסקים נוספים בקרבת מקום לבאופק הים

(4.17)
לינה

צימרים באופק הים

לינה בדור

14, דור

הבקתה של דלילה

מלון ריזורט בדור

61, דור
(4.77)
חוף

רחש הגלים - צימר ליד הים

חוף בדור

מושב, דור, 3082000

Beit Haner Zimmer

דירת נופש בדור

בית הנר, דור, 3082000

צימרים עבדת

דירת נופש בדור

דור

rahash hagalim

לינה וארוחת בוקר בדור

דור, 3082000

בית הכנסת דור

בית כנסת בדור

דור
(3.19)
קניון

Grocery Store

קניון בדור

דור

חלום בדור

בית מלון בדור

56, דור

אירוח עבדת טנטורה

מלון ריזורט בדור

דור

מלונות בקרבת מקום לבאופק הים

הבקתה של דלילה

מלון ריזורט בדור

61, דור

חלום בדור

בית מלון בדור

56, דור

אירוח עבדת טנטורה

מלון ריזורט בדור

דור

בוסתן יווני | RRR

מלון ריזורט בדור

דור

וילה שונית נחשולים

בית מלון בנחשולים

נחשולים

צימר גינת עדן

מלון ריזורט בנחשולים

נחשולים

צימר מקום על הים

מלון ריזורט בנחשולים

נחשולים

צימר הבית של מיכל

בית מלון בזכרון יעקב

הכרכום 1, זכרון יעקב

נוף וחוף orlys place

בית מלון בהבונים

מושב הבונים חוף הכרמל

כחול הים

מלון ריזורט בהבונים

הבונים

מיקומו של באופק הים בדור

הצג מפה