וילת נסיכת היערות

דירת נופש בדאלית אל-כרמל

9.7

וילת נסיכת היערות

רחוב חלת עלי, דאלית אל-כרמל, 30056, ישראל
( ? )

תמונות מוילת נסיכת היערות

חוות דעת על וילת נסיכת היערות

  • תמונה

    Yonit Finestine

    06.08.2023

    יופי של וילה לבילוי משפחות, עם כל מה שצריך להעסיק ילדים, שולחן פינג פונג, בריכה, משחקים, מקום לעל האש, ג'קוזי, בית לכל דבר. ממליצה בחום

  • תמונה

    יונית פינשטיין

    22.07.2023

    וילה נוחה, אווירה חמה, מאובזרת מכל טוב, פינות חומד לכל שעות היום. ממליצה בחום

  • תמונה

    Yaelit Rosen

    03.06.2023

    תודה רבה לרובא והוריה על אירוח יוצא דופן ל13 שחקני כדורסל מסיימי כיתה יב בכפ"ס והמאמן שלהם. כל מה שהובטח - קוים פלוס פלוס. תודה על הכל החדרים, הכלים, האוכל, האיכפתיות, רוחב הלב והנעימות.

  • תמונה

    גל פיסטינר

    01.01.2023

    ואוו איזו חוויה כיפית הייתה לנו בסופש הזה , עשינו טיול של זוגות והיה פשוט מקסים , המארחים דאגו לנו להכל פינקו הכי שאפשר בוילה יש ממש חשיבה עד לפרטים הקטנים , המקום נקי ריח נעים הוילה מאובזרת בכל מה שצריך ויותר ! הארוחת בוקר הייתה בשפע כיד המלך ממליצה על הארוחת הבוקר מאוד !! נהנו בכל דקה בשהות בוילה ממליצה מאוד !! ללא ספק נחזור ונמליץ .. אל תחשבו פעמיים! מקום מדהים אם היה יותר מ5 הייתי מסמנת .. המארחים דאגו לכל בקשה שהייתה לנו מקסימים ברמה שיוצאת דופן !!

  • תמונה

    Leah Niflaee

    18.12.2022

    לכבוד יום הולדתי ה-70 הפתיעו אותי הילדים ובני זוגם בסוף שבוע משפחתי עם כל הנכדים בוילה היוקרתית "נסיכת היערות", שנמצאת ביישוב הדרוזי "דאליית אל כרמל" על הכרמל. אני מרגישה צורך וזכות לשתף בחוויה נפלאה ויוצאת דופן של אירוח מכל הלב. הוילה כוללת 5 חדרי שינה, שברובם יש חדר שירותים ומקלחת צמודים, סלון גדול עם טלביזיה 65 אינץ', פטיו ענק עם פינת אוכל ל-15 איש, בריכה מחוממת וגם ג'קוזי גדול במתחם מקורה ממש בתוך הבית, ומרפסת ענקית, המרופדת בדשא סינתטי, עם פינות ישיבה ופינות זולה מפנקות. בוילה יש מטבח מאובזר לחלוטין, עם מקרר גדול, מיקרוגל, טוסטר אובן, מכונות קפה ובר מים. יש גם מדיח כלים ומכונות כביסה וייבוש, עם כל החומרים הנדרשים. במקרר הושארו עבורנו 2 קרטונים חלב, ובקבוקי שתיה קלה. במטבח היו כל המצרכים להכנת שתיה חמה, וכן צנצנת עוגיות וחטיפי וופלים לילדים. בפאטיו יש שולחן פינג-פונג מקצועי וענק (שעומד מקופל, ואינו מפריע). הנכדים שלי אוהבים לשחק פינג פונג ונהנו מאוד מהשולחן ומהציוד. בחצר החיצונית יש פינת שעשועים ומשחק לילדים, הכוללת גם מגלשה. המשפחה המארחת מתגוררת בקומה התחתונה של הוילה. הארוח כולל ארוחת בוקר מיוחדת במינה כיד המלך, בה המארחים, לרבות ילדיהם הנשואים, מכינים מאפים מיוחדים בטאבון ממש ליד הסועדים בזמן אמת. ארוחת הבוקר הצטיינה בשפע אדיר של מטעמים, והכל תוצרת בית, כגון: מאפה פיצה, מאפה עם בצל וגבינה, מאפה עם זעתר, שומשום ושמן זית, חומוס-טחינה ביתי, לאבנה, פיתות דרוזיות , סיר שקשוקה ענק וטעים טעים... סלט ירקות גדול ועשיר, שתיה בקנקנים של פירות הדר סחוטים ולקינוח הוגש קפה שחור בפינג'אן, תה עשבים מתוק וטעים ותבנית שלימה של עוגה קרה, שהוכנה כולה עבורנו. ככל שהצלחנו לאכול עוד - המארחים המשיכו להכין עוד ועוד.... שפע ואיכות שאי אפשר להאמין. היה לנו העונג לשוחח עם המארחים על חייהם ועיסוקיהם, והיה מאלף לראות איך כל המשפחה נותנת כתף וכולם חרוצים, שירותיים, אדיבים, מחייכים, ומפרגנים. זו לא הצגה. הם פשוט אנשים נפלאים! משפחתנו הזמינה גם ארוחת ערב שישי (זה אופציונלי, בתשלום נפרד ובמחיר הוגן ביותר! מומלץ מאוד לא לוותר על החווייה!). ארוחת הערב היתה חוויה דרוזית אותנטית וטעימה וכללה מנות רבות ומגוונות, בטעם מושלם ובשפע, המאפיין את הנתינה האינסופית של המשפחה המארחת. לקינוח הוגשה קופסת ענק עם ממתקים מקומיים של בקלבה קדאיף וכנאפה. את הארוחה הזו לא נשכח לעולם. המארחת השאירה לנו הרבה קופסאות חד פעמיות ענקיות, כדי לארוז בהן את כל האוכל שנשאר עבור היום שלמחרת. וגם למחרת בצהריים לא הצלחנו לסיים את כל האוכל שנותר, וחלק עוד נסע איתנו הביתה. 😁 נהנינו לשוטט מעט בדאליית אל כרמל והוקסמנו מהאדיבות של כל התושבים, שקיבלו אותנו בכל פינה עם חיוך והרבה אהבה. אפילו בשעות של עומס התנועה בכבישים, התפעלנו מהסבלנות והאדיבות של הנהגים. התנהגות שלצערי לא רואים במחוזותינו בדרך כלל. בשבת בבוקר קפצנו לביקור במוחרקה, ולסיומו של הסופ"ש נסענו לראות את חיפה המקושטת לחג המולד. חו"ל זה ממש כאן! לסיכום הסופ"ש, חזרנו הביתה עמוסי חוויות, שהצטיינו בעיקר באירוח דרוזי אותנטי ובנתינה אינסופית מכל הלב. אנחנו קיבלנו תמורה מלאה למחיר ההוגן. תודה רבה למשפחה המארחת הנהדרת. לא נשכח אתכם ואת החוויה הדרוזית האותנטית. שאו ברכה!

עסקים נוספים בקרבת מקום לוילת נסיכת היערות

שווארמה ענן מקלדה

מסעדת שווארמה בדאלית אל-כרמל

שכונת ח׳לת עלי לפני הכיכר 20 מטר מצד שמואל, דאלית אל-כרמל, 30056

רולא עוגות

מאפייה לחתונות בדאלית אל-כרמל

חלת עלי, דאלית אל-כרמל, 30056

לין מרקט

סופרמרקט בדאלית אל-כרמל

נק׳ארה, דאלית אל-כרמל, 3005600

חטב קופטאן חלבי

בית ספר בדאלית אל-כרמל

בית ספר חטיבת ביניים, דאלית אל-כרמל

מרכז פיס קהילתי

אתר פעילות ספורט בדאלית אל-כרמל

דאלית אל-כרמל

דירות נופש בקרבת מקום לוילת נסיכת היערות

וילת נופש - סיישל בוטיק (עוספיא)

דירת אירוח בחיפה

אל-זיתון, עוספיא, חיפה

De olivo village

דירת אירוח בעספיא

אכליל אל ג׳בל, עיספיא, 3009000

צימרים בעוספיה - My Dream

דירת אירוח בעספיא

אבא חושי, עיספיא, 3000900

דרך הכרם

דירת אירוח ביגור

דרך הכרם 15, יגור

גן עדן ביקנעם מושבה

דירת אירוח ביקנעם עילית

דרך העמק 110, יוקנעם, 2060000

יחידת אירוח בלב טבעון

דירת אירוח בקרית טבעון

השושנים, קרית טבעון

ירוק באלה - דירת נופש בצפון ברמת ישי

דירת אירוח ברמת ישי

סמטת האלה 6, רמת ישי, 3006335

שדות ירוקים - צימרים בבית שערים

דירת אירוח בבית שערים

העמק 14, בית שערים

לב רום Love Room

דירת אירוח בחיפה

חניתה 29, חיפה

דירת בוטיק

דירת אירוח בחיפה

אנצ'ו סירני 5, 3297205

מיקומו של וילת נסיכת היערות בדאלית אל-כרמל

הצג מפה

חיפושים נוספים