קמפ דויד ישראל תעשיות מזרנים בע"מ
חנות מזרנים בגן הדרום
- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 8-932-7799
-
שעות הפתיחה של קמפ דויד ישראל תעשיות מזרנים בע"מ:
יום ראשון: 9:00 עד 17:00
יום שני: 9:00 עד 17:00
יום שלישי: 9:00 עד 17:00
יום רביעי: 9:00 עד 17:00
יום חמישי: 9:00 עד 17:00
יום שישי: 9:00 עד 13:00
יום שבת: סגור
עסקים נוספים בקרבת מקום לקמפ דויד ישראל תעשיות מזרנים בע"מ
מאפייני העסק
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגלים
אפשרויות שירותאיסוף מחוץ לחנותמשלוחיםאיסוף עצמי בחנותקנייה בחנותמשלוח ביום הקנייה
מאפיינים אחריםתכנון: צריך לקבוע תורתשלומים: כרטיסי אשראי
הצג עוד מאפיינים
Yael Hofman
קניתי מזרון מקמפ דיויד והמידה היתה שגויה, בלי להתווכח הודיעה לי חני שעושים לי מזרון חדש! אחרי כמה זמן קיבלתי את החדש, במשלוח חינמי כי כבר שילמתי. יחס חם ונעים, לבבי ושרותי ביותר. ממליצה בחום לקנות מזרון אצלם., יחס טוב שווה לפעמים יותר מהכל. תודה . יעל הופמן.
Eli Levy
רכשתי מיטה עם מזרן ישירות מהאתר. קיבלתי שירות מעולה, הגיע לפני פסח, המוביל סופר מקצועי , התקין את המיטה ומאז אני ישן לילות שלמים ! מומלץ בחום , תודה רבה לכל הצוות !
Zerah Rozenson
רכשתי אצלכם מזרון שהתקבל לפני כמה שבועות.. המזרון מדהים!! מעל לכל המצופה.. התאמתם לי אותו בצורה מושלמת!! עם הרבה סבלנות שירות מעולה וסיפקתם אותו בזריזות שעוד לא נתקלתי בה!! כל הכבוד לכם על השירות והאיכות
שני נאור
להתרחק! מקום זוועה! קיבלנו יחס מזעזע עוד מהיום הראשון בו קיבלנו את המיטה שהיה עלינו להעלות אותה במדרגות יחד עם המוביל במקום שיביאו שני מובילים. המיטה נשברה אחרי חצי שנה תוך שימוש סביר במיטה! כשפנינו לחברה ענתה לנו נעמה שאמרה שיביאו לנו בודק ונתאם יחד שעת הגעה לשבוע אחרי השיחה. מה שכמובן לא קרה- מאז כבר 3 שבועות שאנחנו מתקשרים והיא טוענת שהיא בארוחת צהריים ושתחזור אלינו מה שכמובן גם לא קורה ולאחר שדרשנו לקבל תשובה מתי יגיע הבודק כדי שנוכל להיות בבית היא מתנערת מכל אחריות, מדברת בחוסר נעימות והשיא הוא שהיא צועקת עלינו ומבקשת שנתקשר אחרי פסח כאילו אנחנו אחרון הלקוחות. כשניסינו לברר מולה מי קבע את הנהלים האלו שאנחנו אחרון הלקוחות ומסבנים אותנו במשך 3 שבועות עם מיטה שבורה היא טענה שמנכל החברה ששמו רום שקורמן קיבל את ההחלטה. כמובן שניתקה לנו בפנים ובינתיים המיטה ממשיכה להישבר ואנחנו סובלים. כשזו איכות השירות הירודה והחלטות המנכל תבינו לבד את איכות המיטה שנשברה אחרי חצי שנה בלבד. תגובה לתגובת הביקורת- אתם כלכך לא מחוברים ללקוחות שלכם ולבקשות שלהם שאתם מוכיחים את זה בתגובה שקרית - מעולם לא ביקשנו מיטה חדשה. הכל אצלנו מתועד. בנוסף, להוסיף ביקורות של חמישה כוכבים ממשפחת שקורמן וחבריה על מנת לטשטש את הביקורות השליליות של האנשים זה לא חדש. התנערתם מאחריות ואתם מתנערים גם כאן. "השימוש במיטה היה בלתי נסבל בלשון המעטה"- עוד שקר מיני רבים. האם הגעתם לבדוק את הבעיה במיטה? לא, כי לא אכפת לכם מהלקוח, לקחתם לו כבר את הכסף. הכל הכל מתועד.
Shon David
מיטה גרועה לחלוטין, קיבלה נזק אחרי פחות מחצי שנה של שימוש סביר. אחרי שדיברתי עם השירות לקוחות במשך חודש שלם שיבואו לתקן לי את המיטה קיבלתי תשובה שעושים לי טובה בכלל אם יתקנו. לבסוף תשובת החברה היא שאין אחריות על המיטות. רכשתי מלא מוצרים בחיי, זה המוצר הכי גרוע שאי פעם קניתי עם השירות לקוחות הכי גרוע שחוויתי בהתחייבות. הוספת ביקורת לאחר תשובה קלוקלת של החברה: תשובת החברה זה פשוט מכירת שקרים כדי לצאת טוב בביקורת. החברה טוענת שאין לנו אחריות על המיטה ואפילו לא מוכנה לבוא ולראות שהמיטה נשברה לאחר חצי שנה של שימוש סביר. המיטה רחוקה מלהיות חזקה אם היא נשברת בכזאת קלות. במרדף של חודש אחרי שירות הלקוחות החברה מוכרת לי שקרים על גבי שקרים וטוענת שהיא עושה לי טובה בכלל שהם מנסים לעזור לי. אנשים להיזהר! לא לקנות מהם!!! מוזמנים לראות את שאר הביקורות שלי בגוגל כדי להכיר ביושר שלי. הוספת ביקורת לאחר עוד תשובה קלוקלת: אני לא מייצג אף אחד מהמתחרים, לא חושב שיש לכם בכלל כאלה. ״בבדיקה שערכנו״ - מה זה בבדיקה שערכנו? יש לכם רק אישה אחת בשירות לקוחות שכל היום אוכלת צהריים ומורחת את הלקוחות חודש שלם. לא הגיע פעם אחת מישהו מטעם החברה כדי לראות את טיב המיטה. עוד עניין חשוב לא פחות לכלל האנשים שקוראים ביקורות של החברה - אפשר לראות בבירור שהחברה מוסיפה מטעמה ביקורות. 5 ביקורות של חמישה כוכבים נוספו רק היום, כשהביקורת האחרונה החיובית הייתה לפני שבועיים...