מלון נוף גינוסר

בית מלון בגינוסר (Nof Ginosar Hotel)

9.3

מלון נוף גינוסר

גינוסר, 1498000, ישראל
( ? )

תמונות ממלון נוף גינוסר

חוות דעת על מלון נוף גינוסר

  • תמונה

    Gal Miriam Ben Eli

    01.09.2023

    חבל על הכסף שלכם, אל תגיעו למלון הזה! החדר לא באמת נקי, הרצפה דביקה ובמקלחת יש עובש וריח לא טוב. המיטות ממש לא נוחות, כמו מיטות קפיץ בצבא והמיטה של הילדים גם הייתה עקומה. בבריכה יש עובש ולכלוך. הבריכה עצמה גם קטנה חדר האוכל ממש מאכזב עם חוסר מגוון ואוכל פשוט לא טעים

  • תמונה

    Liat Yaniv

    01.09.2023

    וואו על המיקום, על הנוף, על האווירה המרגיעה, הכל יחד יוצר חוויה נעימה ומקורית. אכלנו רק ארוחת בוקר אבל השתדלו מאוד לגוון, הפתיעו בלא מעט סוגים של עלי מיקרו חייבת לציין שלא נתקלתי בכזה דבר בשום מלון... היה טרי, נקי, מתוקתק (צלחות ריקות מיד מפונות על ידי הצוות!) מבחר תחליפי חלב וקרואסונים מעולים:) הבעיה היחידה ומהותית לי בכל אופן זה איכות הניקיון בחדרים שלא ממש קיימת. כל הזמן צריך לתזכר או לבקש שיבואו לנקות, לא מחליפים מצעים או אפילו מנערים אותם, לא זורקים פחים, לא מנקים את השירותים ולא הביאו לנו מגבות למרות שביקשנו שוב ושוב... זה יותר ממבאס. הצוות מקסים, המקום מאוד מונגש למי שזה חשוב לו, בבריכה אפילו הצלו במים הרדודים. אנחנו בהחלט נהנו ונשמח לשוב אחרי השיפור הזה בתחזוקה ובניקיון..

  • תמונה

    Sal'it David

    30.08.2023

    מקום מושלם על חוף הכנרת לאוהבי אירוח כפרי! לא יוקרתי ולא מפנק אבל פעם אחר פעם אנו נהנים מהגישה לכנרת מהבריכה היפה והאוכל הטעים. בווילג' החדרים מרווחים יחסית עם מיני מטבחון ללא אמצעי חימום. הכל מיושן ולא מרשים אבל יש למקום הזה קסם.... אנחנו חוזרים כמעט כל שנה ומאוד מרוצים. להגיע עם הציפיות הנכונות.

  • תמונה

    Guy Tor

    29.08.2023

    התארחנו לסופ"ש במלון. החדר אמנם לא היה גדול אך מספיק לזוג הורים ו2 תינוקות. רוצה לציין לחיוב את צוות העובדים של המלון ובמיוחד בקבלה. חדר האוכל היה מגוון ונעים, קשובים לבקשת הלקוחות. במסדרון הקטן בין הקיר למקרר כל הזמן היתה שלולית מים קטנה שגרמה לילד להחליק. בנוסף ברגע שהורדנו מים בכיור המקלחת, יצא סבון מתוך פתח הניקוז ברצפה. למשך יותר מיומיים חנו רכבים רבים בפתח הכניסה למלון. מדובר במפגע בטיחותי חמור כי אין שדה ראייה למי שרוצה לרדת מהמדרכה. צוות המלון הניח על השמשות דף שמבקש להזיז את הרכב ולא מעבר. רכב מסוים אחד חנה במקום המסומן באיקס גדול על הכביש (כל שאר האיזור הוא אדום לבן) וחסם את השטח היחידי בכדי לעלות או לרדת עם כסא גלגלים או עגלת תינוק. הייתי מצפה מצוות המלון לטפל באירוע הזה ללא התמהמהות אך לצערי הדבר לא טופל אפילו אחרי שניגשתי לקבלה וביקשתי שישיגו את בעל הרכב כדי להזיז אותו.

  • תמונה

    צילי לויתן

    29.08.2023

    פעם ראשונה במלון מאד נהנתי שרות מעולה יש ים ובריכה והכל נגיש גם החדר היה נעים והמון אוכל בארוחות. שווה בהחלט. אחזור שוב תודה🙏🏻

עסקים נוספים בקרבת מקום למלון נוף גינוסר

אופנוע ים בכנרת / פלייבורד וספורט ימי

מתחם ספורט מים בטבריה

קיבוץ גינוסר מגדל, טבריה, 14980

'כפר הנופש גינוסר ווילג

מלון ריזורט בגינוסר

Kibbutz Ginosar, גינוסר, 1498000

בי"ס נופי ארבל

בית ספר בגינוסר

גינוסר
(3.76)
חנות

Jet Lag ג'טלג- חנות ציוד טיולים ומחנאות

חנות בגינוסר

קיבוץ גינוסר, ככר פיאצה דה לה צבצב 1, גינוסר, 14980

כללית

מרפאה בגינוסר

גינוסר

B2 - בוטיק בגדים יד שנייה

חנות בגדים בגינוסר

גינוסר

מאפייני העסק

Amenities
Wi-Fi בחינםארוחת בוקר בחינםחניה חינםבריכה חיצוניתכולל מיזוג אווירמכבסהמתאים לילדיםמסעדההסעות לשדה התעופהברהעישון אסור

מיקומו של מלון נוף גינוסר בגינוסר

הצג מפה