וילה אחוזת מאיה בגרנות

דירת אירוח בגורנות הגליל (Maya's Mension in Granot)

9.6

וילה אחוזת מאיה בגרנות

גרנות הגליל, 2286800, ישראל
( ? )

תמונות מוילה אחוזת מאיה בגרנות

חוות דעת על וילה אחוזת מאיה בגרנות

  • תמונה

    פיני אהרון

    20.08.2023

    המקום נקי ומסודר הבריכה המקורה והג'קוזי -נפלאים השירות מעולה ומהיר כול מה שחסר מאיה דואגת להביא חלת השקשוקה+המאפים והגבינות טעימים מקום מומלץ

  • תמונה

    Michael Ben-Simon

    16.08.2023

    זכינו להגיע לאחוזת מאיה בגרנות, נהננו מכל רגע, מקבלת הפנים המאירה של מאיה ויוסי, מהמקום הנקי להפליא, מהפינוקים, מרוחב הלב, מהנדיבות, מהבריכה המקורה, מהג'קוזי, מהמטבח המאובזר מהכל הכל הכל. מעבר לציפיות!! תודה!!

  • תמונה

    אלירן פסנד

    06.08.2023

    הגענו ממש במקרה מספר חברים לחגוג לחבר רווקים באיחור... המקום היה נקי ומצוחצח והכיל את מה שרצינו ואפילו קצת יותר. מאיה ויוסי היו אדיבים, ולמרות שהיו רק מרחק קריאה מאיתנו נתנו לנו את המרחב כאילו היה הבית שלנו. זמן היציאה היה גמיש ולצערנו לא הצלחנו לנצל את המקום בשעות הנוספות האלו. מאיה פינקה אותנו בארוחת בוקר ונזפה בי ששלחתי חבר לקנות קצת מצרכים-למאיה ידי זהב בכל מה שקשור לאפייה ומטבח. ניכר כי הושקעה מחשבה בפרטים הקטנים ביותר הרגשנו כמו בבית מלון- חלוקי הרחצה, כפכפי הספא, המגבות הנקיות בכל מקום ובמיוחד ליד הבריכה, מברשות השיניים והמשחה לשפתיים... תודה שהפכתם את הארוע למושלם!

  • תמונה

    Yoniharari

    02.08.2023

    היינו כל המשפחה באחוזה של מאיה המקום נקי ומטופח ומאוד מסודר, מאובזר ולא חסר דבר. בחוץ מתחם עם בריכה וגקוזי מקלחת ושירותים צמוד ודשא עם מספר פינות ישיבה מושלםםם! בעלי הבית אנשים אדיבים ונחמדים מאוד וקשובים לכל דבר, מומלץ בחום!!

  • תמונה

    NOA n.m

    21.04.2022

    פוסט המלצה - אחוזת מאיה בגרנות חזרנו עכשיו מנופש של שלושה ימים בוילה של מאיה. אחרי אין ספור חיפושים וחששות הגענו לוילה של מאיה ויסי מה אני יגיד לכם התמונות אפילו לא משקפות חצי מהמציאות שאותה היא אפשר להעביר בתמונות נכנסו לוילה נקייה ברמות אחרות,ריח של נקיון בכל מקום המקום מבריק אין ספור מגבות וחלוקי אמבטיה למבוגרים פינוק אמיתי. מגבות נוספות רק לבריכה והשוס זה שיש מקלחת ושרותים בחצר שם הילדים התקלחו כל הזמן בלי צורך לעלות לוילה עצמה. החצר מאובזרת ברמה גבוהה הבריכה והזקו'זי מבריקים וחמים כל הזמן אפילו ב12 בלילה המים בזקו'זי היו רותחים. מאיה פינקה אותנו בארוחת בוקר מושלמת ללא כל תמורה והביאה לנו אפילו מגש מפנק של פירות. הדבר הכי חשוב שאני הרגשתי זה היחס החם יש מענה לכל בקשה ברוחב לב ותמיד באהבה. אפילו כסף לקחו רק ביום האחרון דבר שלא מובן מאליו מחוויות נוראיות שהיו לנו בצימרים אחרים בעלי הצימר אפילו לא נתנו לנו להניח את הדברים וישר ביקשו כסף. אז תעשו לעצמכם טובה ותסגרו אצלהם את הנופש הבא שלכם כי לא תצטערו וכמו שאני יודעת הם תמיד מלאים. 💚

עסקים נוספים בקרבת מקום לוילה אחוזת מאיה בגרנות

רגעים בבקתה

מלון ריזורט בגורנות הגליל

גרנות הגליל

סוויטות מישלן

דירת נופש בגורנות הגליל

גרנות הגליל, 2286800

אלת היער

דירת אירוח בגורנות הגליל

גרנות הגליל

וילה אחוזה ביער

בית מלון בגורנות הגליל

גרנות הגליל, 2286800

צימרים פריחת היסמין

בית מלון בגורנות הגליל

מזכירות גורנות הגליל, גרנות הגליל

כללית בית מרקחת

בית מרקחת בגורנות הגליל

ד.נ מעלה יוסף, גרנות הגליל

סבן אירוח בגליל

דירת נופש בגורנות הגליל

115, גרנות הגליל, 2286800

מזנון מור

מסעדה בגורנות הגליל

גרנות הגליל
(3.51)
מרפאה

כללית גרנות - מרכז רפואי

מרפאה בגורנות הגליל

גרנות הגליל
(4.15)
לינה

שירה ביער

לינה בגורנות הגליל

גרנות הגליל ד.נ גליל מערבי, גרנות הגליל, 22868

מיקומו של וילה אחוזת מאיה בגרנות בגורנות הגליל

הצג מפה