וי קלאב גורן

חוות דעת על וי קלאב גורן

Karivo 32

10.06.2023

חרטא, זה מקום לא אמיתי שיצרו אותו במפה בגלל הציון הנמוך שהם קיבלו. לא להתפתות ! מדובר בהונאה.

סיליה גולדשטיין

14.05.2023

עדיין לא התארחתי בוילה אבל יש לי הזמנה.קראתי את כל התגובות ונשמע ממש מזעזע, ואני לא מצליחה למצוא אף איש קשר למקום. כנראה עוקץ! אין מצב שמקום שמכבד את עצמו לא עונה במשך חודשיים לטלפון או לוואטסאפ או למוקד.שילמנו כסף טוב לפיקדון וממש בושה של התנהלות

שייני בריזל

08.04.2023

כמו שהובטח לנו הגענו לכפר הנופש המחודש של חברת טיולים ידועה במגזר החרדי.. מכאן ועד נופש רחוק שנות אור המקום משופץ חלקי לכיוון מטה.. מרגיש כמו פנימייה בישיבה.. בלאגן בקבלת החדרים דברים מינימאלים חסר בחדר כמו טישו ופח בשירותים.. ונזילה ביציאה מהחדר (אשה החליקה) טוש במקלחת משפריץ לכל הכיוונים יש לציין שהאוכל היה בסדר נראה שהשתדלו לפנק לפי הטעם של אנשים אנחנו פחות אהבנו (יכול להיות שזה חלק מהמרמור שהרגשנו) אנשים עשו פרסה ברגע שהגיעו למקום בריכה קרה... הבטיחו מחומם עם שחייה לילית הליכה של כמה דקות ממקום למקום ומלא מדרגות בקיצור לא מומלץ בכלל

Yasmin Cohen

27.09.2022

מקום מבחיל! אזהרת עוקץ! לא להתקרב! הגענו לחגוג ב״וילה״ בערב ראש השנה 18 אנשי משפחה, כמו שהגענו לשם, הבנו את רמת הגועל, עלינו חזרה לרכבים ונסענו הביתה. עשינו ארוחת חג מאולתרת בבית. כי במקום כל כך דוחה אין מצב לאכול, לישון או אפילו לבלות שעה! מיד כשנכנסים מבינים שמה שנראה בסרטון, הולך להיות רחוק מהמציאות. הכניסה מגעילה, בדלי סיגריות על הרצפה, דשא מלאכותי עם שולחן מטונף ודביק, היה שם בחוץ כלב עזוב ומוזנח שישב שם שעות, הבאנו לו אוכל הוא אפילו לא נגע. נשבר הלב. בפנים באחד המקררים היה ריח של שתן, בשני הייתה שקית מלוכלכת ולא היה ניתן לסגור אותו. אין סכו״ם, אין כלים, אין קערות הגשה. התיקרה בבריכה מתפרקת לגמרי, סכנת נפשות. אי אפשר בכלל לשקול להתרחץ בבריכה מרוב ליכלוך, הדק בחוץ ללא מאפרה אחת, ועל הספות פוטון אין בכלל מזרון, פשוט עץ לשבת עליו. הראוטר של הווייפיי פשוט תלוי על הקיר בלי להיות מחובר לכלום!! אין שקע חשמל באזור אפילו! הכל מלוכלך! נראה כאילו ילד בן 4 צבע את הקירות שם, על אחד מדלתות החדרים ציירו מספר חדר עם עט! הקירות מתפוררים, בכל חדרי הרחצה חסרה דלת לארון שמתחת לכיור, בחלקם פשוט הניחו את הדלת עם הברגים ליד הכיור, מברשת אסלה זרוקה על הרצפה, מצעים מבולגנים שברור שלא הוחלפו, ברמה של מינוס כוכבים! הובטח לי לפני הגעה שיהיו מלא אנשי צוות במקום, ממש לא. המקום מפוצץ משפחות ורק אשת קבלה אחת מסכנה שכולם צועקים עליה כי רוצים החזר כספי על התשלום המלא או על המקדמה ששילמו. דיברנו לפחות עם 5 משפחות שהיו במצבנו ונסעו הביתה עוד באותו הערב. שירות מתחת לכל רמה, לא ברור איך המקום עוד לא נסגר לאלתר, מזל ששילמנו רק מקדמה ולא את כל הסכום המופקע. בקיצור גועל כולל שלא פסח על אף אחד מהאורחים האומללים שחלקו איתנו את החוויה הנוראה הזו, הזוי בערב חג לראות אנשים מעמיסים חזרה תיקים שארזו לכמה ימים, לאחר שבילו שעות בפקקים וחוזרים הביתה מאוכזבים וכעוסים ללא חווית חג ראויה בגלל שהמקום הזה עוד עומד. להקיא

נעמה נויהאוז

25.09.2022

לבעלי כפר הנופש וי קלאב במושב גורן - זה חייב להיות עוקץ. אין מצב שאתם באמת מאמינים שהווילה הזו ראויה למגורי אדם. לפני שעה הגענו לוילה גרנדה בגורן לבלות חופשת ראש השנה של 2 לילות, כל המשפחה המורחבת, 20 אנשים בראשות אמא שלי היקרה הקשישה בת ה88. לאחר שעה עזבנו כולנו את הוילה המזעזעת והמחרידה הזו. בושה וחרפה. עגמת נפש, באסה שאין לתאר. נסענו שעות מכל קצוות הארץ על מנת להיות יחד 3 ימים באחד מהמקומות היפים בארץ. ההזנחה, הלכלוך, הכל שבור, דביק, מקולקל, מבחיל. את ארוחת החג כבר נאכל בבית כשנגיע אליו בחצות בערך. לא להתקרב!!!