אחוזת האושר בגלבוע

מלון ריזורט בגדיש

9

אחוזת האושר בגלבוע

גדיש, ישראל
( ? )

תמונות מאחוזת האושר בגלבוע

חוות דעת על אחוזת האושר בגלבוע

  • תמונה

    Nissim Zarka

    03.07.2023

    במילה אחד..מהמם..מקום נפלא..למשפחות..ליחידים..מומלץ..

  • תמונה

    jxuhu

    20.02.2023

    חדרים מקסימים, אם כי צריך מעט תחזוקה במקלחת בעיקר. מתחם משפחתי מקסים.

  • תמונה

    יהונתן שחור

    30.08.2022

    החדרים- בסה"כ טובים ובסדר גמור (אמנם אין בוילה לאף חדר או שרותים מפתחות לנעילה מבפנים ומבחוץ. גם ביחידות אין מפתח לשרותים ואמבטיה). התחזוקה- בסדר גמור. מתחם- גדול ורחב ממדים יותר מהנראה בתמונות. הבריכה- גם היא יותר גדולה מהמקובל בצימרים אחרים. ויש בונוס נוסף, צמוד למתחם יש חוות סוסים קטנה (סוס ו3 סוסי פוני), אחלה תעסוקה לילדים ולמבוגרים. המיקום- ממש פצצה לא מידיי צפונה.כך שהוא קרוב לנסיעה צפונה למסלולים ואטרקציות, מצד שני לא נסיעה של שעתיים מהמרכז, שביולי אוגוסט כמעט 3 שעות נסיעה. אבל... השירות. עם המשפחה של אשתי התארחנו אצל איילת 4 שנים ברציפות והכל היה מדהים! גמרנו אליה הלל. אבל אז הגיעה הקורונה וכנראה משהו השתנה סגרנו היתה בחודש ינואר לתחילת אוגוסט השנה למשך 5 ימים ראשון עד חמישי. ובמשך הזמן הודעות תזכורת בפברואר מרץ אפריל... והכל היה נראה בסדר גמור ראינו בביקורות שלאחרונה היא דופקת ברז ועושה שינויים לאנשים אבל חשבנו שלנו זה לא יקרה. אנחנו חברים... אז זהו שלא?! יום רביעי בלילה שראשון שאחריו אנחנו מתוכננים להגיע אליה היא בהודעה בלבד כותבת מחכה לכם ל2 לילות ראשון עד שלישי. היינו בהלם איך גם אנחנו נפלנו בפח אצל אנשים שתמורת כסף נוסף ללילה מוכנים להפסיד לקוחות ויותר גרוע מכך לוותר על כבודם ולשקר תמורת בצע כסף. לסיכום המעוניין כדאי לו לבצע חוזה חתום וברור עד האותיות הקטנות ביותר!!

  • תמונה

    מור גל

    26.07.2022

    חוויה מזעזעת יחס מחריפים מצד אייל בעחת הצימרים במים במקלחות קפואים !! עבודות בנייה בבית של הבעלים כל יום החל מהשעה 6 בבוקר כל יום!! אי אפשר לישון וזה עוד שעידכנו אותה יום אחרי שאנחנו מתעוררים מוקדם בגלל העבודות! מגיעים לחופשה ומרגישים באתר בנייה מחזירה פיצוי רק למי שצועק!מי שמנסה להסביר את הדברים בדרכי נועם היא פשוט לא עונה ומתעלמת לא מומלץ להגיע לצימר !!

  • תמונה

    Yosi Shriki

    30.05.2022

    מקום ביזון לא מומלץ בכלל! רוב הביקורת שנכתבות כאן על בעלת הצימר צודקת בהחלט! סגרנו צימר ליום החתונה לילה ראשון בת זוגתי רצה להתקלח לפני המקווה ואין מים חמים בעלת הצימר משום מה החליטה שלא עונה לטלפון עד הבוקר בשעה 10 בבוקר וגם זה אחרי שהגענו דרך אנשים לתפוס אותה. כמו כן ביקשנו תאורה בשביל המאפק והובטח לנו שיהיה ביום שנגיע אך לא היה כלום לא ממולת בכלל חבל שלא יודעים לתת שירות בתמורה לתשלום גבוהה מטוד שוב לא ממליצים בכלל!

מלונות בקרבת מקום לאחוזת האושר בגלבוע

פינת השלווה

מלון ריזורט בניר יפה

ניר יפה

פרדייז בכפר

בית מלון בדבורה

משק 7, דבורה

דולב 55

מלון ריזורט בדבורה

דבורה, 19206

ספא וצימרים בצל הגלבוע - מתחם צימרים מפנקים בצפון

מלון ריזורט בדבורה

בית 45, דבורה, 1920600

בצל הגלבוע

מלון ריזורט בדבורה

משק 45 חבל התענך דבורה, 1920600

אחוזת סוברנו - דבש לאוהבים - צימרים ואירוח כפרי

מלון ריזורט בדבורה

משק 34, דבורה, 19206

זריחה בגלבוע

מלון ריזורט בברק

משק 47, ברק

צימרים אירוס הגלבוע

מלון ריזורט בברק

30, ברק, 1920700

אתנחתא בגלבוע - צימר למשפחות

מלון ריזורט באדירים

תל גיבורים 53, אדירים

מיקומו של אחוזת האושר בגלבוע בגדיש

הצג מפה