קישריה
בית קפה בגבעתיים
- https://quich.co.il/
- +972 3-670-5080
-
שעות הפתיחה של קישריה:
יום ראשון: 8:00 עד 14:00
יום שני: 8:00 עד 17:00
יום שלישי: 8:00 עד 17:00
יום רביעי: 8:00 עד 17:00
יום חמישי: 8:00 עד 17:00
יום שישי: 8:00 עד 14:00
יום שבת: סגור
עסקים נוספים בקרבת מקום לקישריה
בתי קפה בקרבת מקום לקישריה
מאפייני העסק
הצעות
אלכוהולאפשרויות בריאותאפשרויות צמחוניותארוחות קלותמנות טבעוניותמנות פתיחהקפה
אווירהחמים וביתילא רשמית
מתקניםמותר להביא כלביםשירותים
נגישותכניסה נגישה לכיסאות גלגליםמקומות ישיבה נגישים לכיסאות גלגלים
אפשרויות הסעדהארוחת בוקרבראנץ'ארוחת צהרייםארוחת ערבהסעדהקינוחמקומות ישיבה
אפשרויות שירותישיבה בחוץמשלוחיםאיסוף עצמילאכול במקום
מאפיינים אחריםילדים: מתאים לילדיםתכנון: ניתן להזמין מקוםתשלומים: כרטיסי אשראימאפיינים בולטים: שירות מהיר
הצג עוד מאפיינים
Gil Shech
מענה טלפוני אנטיפתי ולא בפעם הראשונה (!) האתר שלהם לא מעודכן והם פתוחים בשעות אחרות
Adi Gruszkiewicz
להתרחק מהמקום!!! התקשרתי אתמול כדי להזמין קישים לאירוע, השאלה הראשונה שנשאלתי זה האם יש לי שובר. עניתי שאין לי, אבל זה לא שינה את היחס הנוראי של הבחורה כלפי. אמרה לי שהיא במקומי לא הייתה מנסה להתקשר 5 פעמים, אלא עוברת למסעדה הבאה. עשתה את הכל כדי שלא אזמין כי היתה משוכנעת שיש לי שובר הנחה. בסוף גם ניתקה לי את השיחה בפנים. הזיה איך עסק כזה ממשיך להתקיים. אם היחס כזה מזלזל ומעליב אני לא רוצה לחשוב מה הם שמים בקישים כי הרי לא איכפת להם כלום! השיחה מוקלטת למזלי ואשלח אותה למי שרק ירצה.
Lotem Pilosof
ממליצה להתרחק מהמקום!! לא להזמין מהם. שעות פתיחה לא נכונות, אני גרה קרוב למקום כבר שנתיים ובחיים לא ראיתי אותו פתוח בשעות עבודה שרשומות חוץ מיום שישי בבוקר. היה כתוב שפתוחים עד שעה 17, משעה 15 מנסה להשיג אותם טלפונית ללא מענה, עד שסוף סוף עונים בשעה 16 אומרים שהמטבח כבר סגור להיום ואי אפשר להכניס הזמנות, המטבח ייפתח רק מחר (יום שישי) והם החליטו שבימי שישי הם לא מקבלים כרטיסי "חבר". ב2-3 פעמים שיצא לי לאסוף הזמנה משם זכיתי ליחס מתנשא, חסר סבלנות ולא נעים.
Shlomo Shenzis
ניתן מענה מגעיל ותוקפני. רציתי לעשות הזמנה גדולה שכך יצא הייתה בחנוכה. נאמר לי שבחנוכה כרטיס חבר כחול אינו תקף, למרות שהדבר לא מופיע בשום מקום. מהרגע ששאלתי מדוע כך הדבר ההותקפתי ללא קבלת כל מענה. חבל, רציתי לעשות הזמנה גדולה, כעת לא אזמין מכאן לעולם.
Yasha L.
הקיש, באיסוף עצמי, היה שחום ויפה מבחוץ אבל נוזלי ולא מבושל מבפנים (מצ"ב תמונות). כשניסינו לחתוך - התפרק. לא משהו שאפשר להגיש לאורחים הרעבים. מיד התקשרנו עם ציפייה ללקיחת אחריות וניסיון לתקן את הקטסטרופה אבל המנהלת אפילו לא הייתה מוכנה לדבר איתנו (לא הייתה בחנות אבל העבירה תגובות באמצעות העובדת המסכנה). מה הסיבה? - "ככה הקיש יוצא, אתקשר מחר להסביר" (לא התקשרה. מפתיע). מיותר לציין שהייתה זו תגובה מגוכחת לאור העובדה שהקיש שלהם היה במצב בלתי אכיל בעליל. למזלי, הייתה לי התושיה לשים את הקיש המסכן בתנור לרבע שעה והפלא ופלא - המאפה הפך למוצק יותר, אכיל וטעים. מוסר ההשכל לקישריה: עם מעט יחסי אנוש, לקיחת אחריות וחשיבה מקורית אפשר היה לפתור את המצב די בקלות לטובת שני הצדדים. לא מתקרב לשם יותר.