Vaza - רשת חנויות פרחים בפריסה ארצית
חנות פרחים בגבעתיים
8.3
Vaza - רשת חנויות פרחים בפריסה ארצית
עליית הנוער 37, גבעתיים, 5340106, ישראל- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 72-256-9133
-
שעות הפתיחה של Vaza - רשת חנויות פרחים בפריסה ארצית:
יום ראשון: 8:00 עד 18:00
יום שני: 8:00 עד 18:00
יום שלישי: 8:00 עד 18:00
יום רביעי: 8:00 עד 18:00
יום חמישי: 8:00 עד 18:00
יום שישי: 8:00 עד 15:00
יום שבת: סגור
עסקים נוספים בקרבת מקום לVaza - רשת חנויות פרחים בפריסה ארצית
חנויות פרחים בקרבת מקום לVaza - רשת חנויות פרחים בפריסה ארצית
מאפייני העסק
אפשרויות שירות
משלוחיםאיסוף עצמי בחנותקנייה בחנותמשלוח ביום הקנייה
מאפיינים אחריםנגישות: כניסה נגישה לכיסאות גלגליםתשלומים: כרטיסי אשראי
הצג עוד מאפיינים
לימור סולימן
ערב ראש השנה החדשה הזמנו זר פרחים ויין לאשה יקרה שחוגגת את החג לבדה . רצינו מאד לשמח. הזמנו יום קודם על הבוקר כאשר וידאנו מספר פעמים שהמשלוח יגיע בזמן לחג. כך הובטח בשיחת הטלפון. היום ערב חג אנו כבר פחות משעה לכניסת החג המשלוח לא הגיע , התכתבנו עם החברה בצהריים לשאול מה קורה הבטיחו שיגיע עד שעה לפני כניסת החג מה שלא קרה. אין מענה מאף אחד. האשה היקרה תחגוג לבד וגם בלי המשלוח אשר היה משמח אותה מאד. אני בהחלט לא אזמין מהחברה הזאת בעתיד. בראש וראשונה הכי חשוב אמינות
Carmel Azzura
כבר נגמר היום ועוד לא קיבלתי אפילו טלפון על עיכוב. אין אף אחד זמין ואפילו האתר לא עולה. ***עריכה*** הגיע השליח 10 דק אחרי הביקורת. זר אחד מרגיש ממש קטן ולא זול. נחמדים סה"כ אבל לא נותנים תחרות עדיין.
Natali Tor
אין מילים, אכזבה של ממש! הזמנתי משלוח יומיים קודם כי זה היה חשוב לי עד כדי כך. ביום המשלוח מסתבר, לאחר בדיקה שלי, שההזמנה לא נקלטה. הם התחייבו שיוציאו משלוח מיוחד ובסוף המשלוח לא הגיע! לבסוף בשעה עשר בלילה המשלוח הגיע. לא היה בו שום טעם.
Nisim Piron
הזמנתי זר מאתר vaza פשוט מעולה , מחיר הוגן , שירות מהיר. זר אכותי( אגב הזר בתמונה שצולמה לאחר שבוע) בגדול עולים על הרשת המתחרה מכל הבחינות ... מומלץ
Omer Geva
לקראת טו באב רציתי להזמין זר פרחים. הנחתי שבתאריך עצמו יהיה ריבוי הזמנות ולחץ ולכן הזמנתי יומיים מראש זר פרחים בשעות חלוקה של בין 07:00-18:00 קיבלתי הודעות שההזמנה נקלטה והייתי בראש שקט. ביום ההזמנה ראיתי לנכון לוודא שלא שוכחים את ההזמנה שלי, אז התקשרתי לוודא על הבוקר ואישרו לי שההזמנה התקבלה ותגיע בזמן. אבל עדיין המשכתי להתקשר כל שעתיים בערך לוודא ולשאןל מה קורה עם המשלוח. בערך כשהגיעה השעה 17:30 ולא הגיע המשלוח התחלתי להילחץ, והתקשרתי שוב באיזור 18:00. אמרו לי שיש עיכוב קטן אבל שהפרחים יגיעו בקרוב ויצרו קשר עם המקבל. אני כבר מוטרד לגמרי כי המשלוח מתחיל לאבד פואנטה וכיוון. לאחר השיחה התקשרתי שוב באיזור 19:30 לאחר שאנחנו כבר מאחרים את המועד בשעה וחצי ולא נשמע לא מחברת השליחויות ולא מהחנות פיפס.. ולתדהמתי המוקד היה סגור. גם תיבת הפניןת בווטסאפ. שניהם נסגרו ב18:00, ללא שהמוקדם ציין כך בשיחה הקודמת. בקיצור השעה כבר קרוב ל23:00 ומיותר לציין שהפרחים לא הגיעו, ושלא שמענו מהחברה דבר עד כה. - אחרי כמה ימים: בשורה התחתונה, הפרחים לא הגיעו בתאריך המיוחל לצערי הרב ולהרגשתי הרגשתי מאוד ״באוויר״ עם כל הליך ההזמנה וההגעה. נאמר בחברה כי לאחר בירור עם השליח הזר נמסר והונח על הדלת לאחר מספר נסיונות ליצירת קשר - אך מבדיקה שלי זה לא דבר שקרה יש לציין שלאחר פניה והשארת הביקורת קיבלתי שירות טוב ותורם ע״י מנהלת בשם עליזה וצוות תומך. במשלוח החוזר הכל עבר חלק גם מבחינת תיאומים וגם מבחינת שעות ההגעה - היה באמת נהדר. לבסוף לאחר כל השיח והשליחה החוזרת של הזר התקבל זיכוי חלקי על ההזמנה והתקבל גם קוד הנחה להזמנה עתידית. לשמחתי האישה יצאה מרוצה, לצערי כמה ימים אחרי.. גם אם האשמה לא חונה בשלמותה תחת וזה אלא תחת חברת השילוח עדיין ציפיתי לקצת יותר משקיבלתי.