ספייסז - Spices - עזריאלי גבעתיים
חנות תבלינים בגבעתיים (Spices)
8.3
- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 54-960-6010
-
שעות הפתיחה של ספייסז - Spices - עזריאלי גבעתיים:
יום ראשון: 9:30 עד 22:00
יום שני: 9:30 עד 22:00
יום שלישי: 9:30 עד 22:00
יום רביעי: 9:30 עד 22:00
יום חמישי: 9:30 עד 22:00
יום שישי: 9:00 עד 15:00
יום שבת: סגור
עסקים נוספים בקרבת מקום לספייסז - Spices - עזריאלי גבעתיים
חנויות תבלינים בקרבת מקום לספייסז - Spices - עזריאלי גבעתיים
פיצ'פקעס - פשוט לקנות נכון
חנות לציוד מטבח בתל אביב - יפו
שדרות המעפילים 36, לה גווארדיה 23, תל אביב-יפו, 6761831
מאפייני העסק
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגליםמעלית נגישה לכיסאות גלגליםשירותים עם גישה לכיסאות גלגלים
אפשרויות שירותמשלוחיםאיסוף עצמי בחנותקנייה בחנותמשלוח ביום הקנייה
מאפיינים אחריםתשלומים: כרטיסי אשראי
הצג עוד מאפיינים
Dana Harel
חנות גדולה עם מגוון עשיר של מוצרים לבית, לאפייה, לבישול, אוכל מוכן, חומרי גלם מעניינים. יתרונות: מגוון עשיר העיצוב נחמד ואין עומס בחנות שירות טוב חסרונות: המלאי משתנה ולפעמים מוצרים שאזלו לא חוזרים למלאי המחירים גבוהים
טלי אושרי
שירות לא נעים. ביקשתי ייעוץ מהמוכרת והיא צחקה על השאלה. המקום מתאים למי שיודע בדיוק מה הוא צריך.
Nofar Valensi
בערב רביעי האחרון, רכשתי משטח סיליקון עם שקעים להכנת פנקייקים. לא עברה רבע שעה, וידית האחיזה שלי נקרעה/נפלה. חזרתי לחנות, ופניתי למוכרת הנחמדה שמכרה לי אותו, בבקשה להחליפו (אפילו לא ביקשתי כסף חזרה). נעניתי בשלילה. "המוצר יצא שלם מהחנות. מאין לי שלא חתכת את זה עם מספריים או משכת ממש חזק?!". השבתי לה שאין לי שום אינטרס לחתוך עם מספריים מוצר שאני מעוניינת בו (דבר שנראה לי מובן מאליו).. הדגמתי לה שגם בצד השני אם מושכים זה לא ייקרע.. זה סיליקון וזה גמיש. מאוד. אמרתי לה גם שכנראה מדובר ב"עייפות החומר" (מונח שלא הכירה.. וחשבה שאני ממציאה). לסיכום, לא נתנה מוצר חלופי. התנהגות גסת רוח ומאשימה. אפש שירותיות. והעמידה אותי במקום לא נעים מול שאר מבקרי החנות. הייתי מצפה מרשת גדולה ומצליחה שכזו, להיות יותר שירותיים.. בטח על מוצר שמחירו 29.90₪ (חבל שלא קניתי ב5₪ באלי אקספרס.. נדפקים על הרצון לפרנס פה בארץ). אני לא ארכוש שם יותר.. וממליצה גם לשאר.
נופר מוסקונה
בערב רביעי האחרון, רכשתי משטח סיליקון עם שקעים להכנת פנקייקים. לא עברה רבע שעה, וידית האחיזה שלי נקרעה/נפלה. חזרתי לחנות, ופניתי למוכרת הנחמדה שמכרה לי אותו, בבקשה להחליפו (אפילו לא ביקשתי כסף חזרה). נעניתי בשלילה. "המוצר יצא שלם מהחנות. מאין לי שלא חתכת את זה עם מספריים או משכת ממש חזק?!". השבתי לה שאין לי שום אינטרס לחתוך עם מספריים מוצר שאני מעוניינת בו (דבר שנראה לי מובן מאליו).. הדגמתי לה שגם בצד השני אם מושכים זה לא ייקרע.. זה סיליקון וזה גמיש. מאוד. אמרתי לה גם שכנראה מדובר ב"עייפות החומר" (מונח שלא הכירה.. וחשבה שאני ממציאה). לסיכום, לא נתנה מוצר חלופי. התנהגות גסת רוח ומאשימה. אפש שירותיות. והעמידה אותי במקום לא נעים מול שאר מבקרי החנות. הייתי מצפה מרשת גדולה ומצליחה שכזו, להיות יותר שירותיים.. בטח על מוצר שמחירו 29.90₪ (חבל שלא קניתי ב5₪ באלי אקספרס.. נדפקים על הרצון לפרנס פה בארץ). אני לא ארכוש שם יותר.. וממליצה גם לשאר.
Guy Bershadsky
רכשתי ביום חמישי ציוד וחומרים לאפיית עוגה לבני בן השנתיים ב400 שקלים, יצא שהשתמשתי רק ברב החומרים וחזרתי ביום שני להחזיר מעט מהחומרים (מספר אריזות של סוכריות צבעוניות יבשות וצבעי מאכל) הכל סגור ללא פגע. המוכרות בחנות (סניף קניון גבעתיים) מיד אמרו לא, וכשהסברתי שממש חבל על החומרים, והכל בתוקף לעוד חצי שנה, ובעת המכירה לרגע לא הסבו את תשומת ליבי לשלט קטן שאומר שלא ניתן להחזיר, אמרו שזה לא משנה. בעודי מנסה לבקש (בכל זאת עברו רק 3 ימים וההוצאה גדולה) את עזרתן קטעו אותי ורק אמרו ״תן לנו להסביר לכם״ ואף הוסיפו שהלקוח לא צודק… חבל שעל 100 שקלים צריך לאבד מוניטין ולגרום לאדם להרגיש כל כך לא נעים, אחרי שבחנות זו כל שנה הוצאתי לא מעט כסף על ציוד מטבח ומוצרים שונים. אני לא הייתי מתקרב, פשוט כי חוויית הקניה לא נעימה ובטח לא תואמת כזו תחשוב מסויים של ״יוקרה ואיכות״, אפילו בסופר ליד הבית נותנים להחזיר לחם עודף שנקנה בטעות.