באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
ורד
למה צריך לחכות שעה וחצי לבדיקת עיניים פשוטה???? אני עדיין מחכה.
Lea Spiegler
Ella Blaushild
ביום חמישי 26.5.22 , בשעות הבוקר , פניתי לראשונה לדר' דויטש, שעובד במרפאת עיניים בקניון גבעתיים, בעקבות צריבות ואי נוחות בעיניים. הרופא בדק את העיניים וקבע שיש לי דלקת בעיניים ונתן לי טיפות אנטיביוטיות. לאחר שראיתי שמצב העין השמאלית מחמיר , התקשרתי ביום ראשון למרפאה כדי שהרופא יראה שוב את העין. המזכירה שניחנה ביחסי אנוש בעייתיים משהו , סירבה בתוקף לקבוע לי תור נוסף ואמרה שתדבר עם הרופא. תשובתו הייתה שאמשיך לקחת את הטיפול ואתקשר אליו ביום חמישי לדווח על מצב העין. לשאלתי " ואם מצב העין לא ישתפר , האם אוכל להגיע לרופא לבדיקה נוספת ? " המזכירה השיבה שהרופא לא מוכן שאגיע למרפאה מאחר שכבר ראה את העין . התעקשתי וביקשתי כן להגיע אליו. המזכירה אמרה לי להתקשר אחר הצהרים ולדבר ישירות עם הרופא. בשעה 1830 , התקשרתי למרפאה . תשובתו הייתה , באמצעות המזכירה , שאמשיך לקחת את הטיפות כי זולת הטיפות שנתן אין לו טיפול אחר בשבילי ואיננו רוצה שאגיע אליו למרפאה. זאת למרות שהתלוננתי על החמרה במצב העין . גם היה ברור לי שאני מגיבה לא טוב לטיפול שנתן לי. תמוה בעיני שרופא עיניים מסרב לראות חולה שמתלונן על החמרה בעיניים בעקבות הטיפול שנתן. תמוה בעיני שרופא עיניים איננו מכיר טיפול נוסף קרי משחות אנטיביוטיות , טיפות עיניים אחרות שיכולות לרפא דלקת בעיניים. פניתי לרופאת עיניים אחרת .
Rosie MC
Moshe Haiut
שמעתי על ד"ר דויטש שהוא מומחה ומסור אבל לצערי נמנעה ממני ההיכרות איתו. הגעתי דרך קופ"ח מכבי בשעה 10:00 לתור שנקבע לי בשעה 10:10. היה לפני זוג שהמתין בתור, והם נכנסו בשעה 10:50. הפקיד העריך שאני אכנס תוך 20 דקות. בשעה 11:15 הגיעו 3 פציינטים נוספים שהתקבלו בחמימות רבה ע"י הפקיד אשר הבטיח לאחד מהם שהרופא יצא לדבר איתו. בשעה 11:20 הסתיים הטיפול של הזוג ואז נכנס הפקיד לרופא וחיכיתי עוד 5 דקות. ואז יצאו ביחד והרופא קבע שכל השלשה נכנסים לפני ואלי הוא לא התייחס כלל. נאלצתי לוותר על התור כי גם ככה חיכיתי שם זמן בלתי סביר. בחוצפה כזאת עוד לא נתקלתי בשום מקום.