צדפת המדבר desert shell

וילה בגבעות בר

9.9

צדפת המדבר desert shell

שדרות אלון 11, גבעות בר, 85337, ישראל
( ? )

תמונות מצדפת המדבר desert shell

חוות דעת על צדפת המדבר desert shell

  • תמונה

    talia sasportas

    09.09.2023

    יוצאת מהוילה הזו חסרת מילים. כאחת שביקרה בכמה וילות/צימרים שום דבר בכלל לא מתקרב לצדפת המדבר. המקום מצוחצח, מתוחזק ונעים. יש שם הכל. רואים שבעלי הוילה חשבו על חווית האירוח של האורחים והתעכבו על הפרטים הקטנים ביותר! המקום סופר דופר מותאם לתינוקות יש שם הכל מהכל. גל ממש מקסים ואירח אותנו כבני בית! אנחנו בטוח נחזור שוב. תודה!

  • תמונה

    Liel Rashcovan

    20.08.2023

    ואו ואו ואו ושוב פעם ואו!!! חגגו לי מסיבת רווקות בוילה המושלמת הזאת! ישנו שם שישי שבת 10 בנות והחוויה שלנו היתה מושלמת ויוצאת מן הכלל! נתחיל במקום עצמו שהוא חלומי ביותר, ניקיון עד לרמה הכי גבוהה, מטבח ושירותים מאובזרים לגמריי וחשיבה על כל פרט קטן ! נמשיך מזה שגל הבעלים פשוט נענה לכל בקשה קטנה שלנו וגרם לנו להרגיש במלון של מיליון כוכבים! אירח אותנו כיד המלך👑👑 הבריכה, הג׳קוזי,חדרי השינה ופינות הישיבה איכותיים וברמה הגבוהה ביותר, המקום מושקע ומתאים במיוחד לקבוצות שאוהבות להתפנק ✨ תודה רבה על הכל ובהחלט נחזור שוב!!!

  • תמונה

    לידר מרדכי

    19.08.2023

    מקום וואו וזה בלשון המעטה. חשבו שם על הכל - מהדברים הכי קטנים להכי גדולים, ברמה שלא משנה מה תשכח להביא איתך- יהיה שם. מסודר, מאורגן, וכיף פשוט כיף! ממליצה בחום🥳

  • תמונה

    ספיר שטרית

    19.08.2023

    ממליצה ממליצה ממליצה!! איפה להתחיל?! הגענו לצדפת המדבר למסיבת רווקות שישי-שבת , מהרגע שנכנסנו לא הפסקנו להגיד וואו , החדרים , המיקום , הנראות הכל היה ברמה מאוד גבוהה! היחס של גל בעל המקום היה מעל ומעבר כל המצופה! המקום מאובזר ברמה מאוד גבוהה ועד לפרטים הקטנים ( מגבות גוף ופנים אקסטרה, קרח במקפיא, סכום חד פעמי ורגיל , כוסות , מכונת קפה ועוד)! במקום יש ג׳קוזי, בריכה ענקית, מיטות שיזוף, ערסלים , שירותים ומקלחת ליד הבריכה , סוויטה גדולה ו-3 חדרים זוגיים! טלוויזיות בשפע וכמו שכתבתי קודם ועוד׳.

  • תמונה

    Shani Korman

    13.08.2023

    מהשיחת טלפון הראשונה גל היה נעים, מזמין ועשה חשק לבוא. הגענו 4 חברות ללילה ונהננו מכל רגע. הכל היה נקי ומתוקתק, מאובזר בכל מה שצריך. הבריכה ומתחם החוץ מפנקים ברמות! גל ומשפחתו היו זמינים עבורנו לכל מה שרצינו בחיוך ואנרגיה טובה, ואפילו פינקו אותנו בערב בעוגה חמה וטרייה וקנקן תה. בהחלט מקום מומלץ ובהחלט נחזור לפה לחגיגה הבאה:)

עסקים נוספים בקרבת מקום לצדפת המדבר desert shell

A-FIT

חדר כושר בגבעות בר

שדרות אלון 1, גבעות בר, 8533700
(3.01)
חנות

הגלריה של מיה

חנות בגבעות בר

שדרות אלון 2, גבעות בר, 8533700

גבעות בר/יציאה

תחנת אוטובוס בגבעות בר

גבעות בר

מאפייני העסק

מאפיינים אחרים
נגישות: מגרש חניה נגיש לכיסאות גלגלים

מיקומו של צדפת המדבר desert shell בגבעות בר

הצג מפה