זריחה בגלבוע

מלון ריזורט בברק

7.2

זריחה בגלבוע

משק 47, ברק, ישראל
( ? )

תמונות מזריחה בגלבוע

חוות דעת על זריחה בגלבוע

  • תמונה

    נדה-יהודית טויטו

    07.06.2023

    בעלת הצימר מאוד מאוד נחמדה ובאמת משתדלת מאוד בשביל האורחים. זו כבר הפעם השלישית שאנחנו מתארחים. הפעם פחות התחברנו. הצימר שלנו היה נקי אבל הכל התיישן וזה פחות נעים עבורינו. חשוב לציין שהמחיר בהתאם, ביחס למה שמקבלים המחיר הוגן מאוד. המקום נקי. המים בבריכה לדעתי לא היו נקיים. יכול להיות שזה מההשתקפות של הקרקעית של הבריכה עם הסוכך שמעל. בכל אופן אני לא נכנסתי לבריכה בגלל הצבע. חלק כן נכנסו ונהנו. בסך הכל זה עונה על הדרישה עבור משפחות שמטיילות באזור המעיינות ולא מחפשות פאר או פינוק אלא לשים את הראש ולהנות מהסביבה ומקום נח לילדים לשחק. הפינת זולה מאוד נוחה יש המון ספסלים כיסאות שולחנות.

  • תמונה

    Nitza Yeshurun

    06.10.2022

    מסוג המקומות שמספיק להגיע אליהם פעם אחת ולהבין שזה מספיק. המקום לא מתוחזק כראוי, המים בבריכה עכורים, שקעי חשמל גלויים בחדרים, ילד שננעל זמן ממושך בשירותים בגלל ידיות רופפות, זבובים מציקים שלא הרפו גם בשעות הלילה המאוחרות, אבק בפינות החדר, ג׳קוזי מלא בחרקים קטנים, נייר טואלט שמסופק במשורה( אם היינו יודעים היינו מביאים אספקה מהבית בלי להתחנן ולהרגיש מובכים), רצפה בחדר השינה לא מאוזנת ומיטה שצריך מידי פעם להחליף את כיוון השינה כדי שהדם יזרום. בקיצור… מקום עם פוטנציאל נפלא לאירוח של משפחות גדולות, אך נראה שאין רצון מהבעלים להשקיע כסף באחזקה נאותה ובטיחותית ובשירות שיעשה חשק להמליץ על המקום או לחזור אליו שוב.

  • תמונה

    alon cohen

    05.12.2021

    באנו לסופ"ש חמישישבת המשפחה המורחבת הייתה מכת זבובים לא ניתן לאכול בנחת כמו כן מלא חתולים שמסתערים על כל אוכל שמוגש במקום אסור להשאיר מזון בחוץ בשום צורה.לדתיים שביננו יש בעייה מאחר ואין עירוב במושב כמו כן אם זכיתם ויש לכם מים חמים בחדר המנגנון עובד על גז כך שלדתיים זה לא אפשרי להשתמש בשבת. ישנו חוסר תאורה משווע גם בחניון החשוך וגם בחדרים אוליי זה רומנטי אך לא פרקטי. המקום בעל פוטנציאל לא מנוצל בית הכנסת מסביר פנים וכן רב הישוב. ניתן לחלק זאת לשניים: החדרים במתחם למטה היו סבבה הבריכה מעולה.מי שקיבל חדר מחוץ למתחם שקרוב למטבח התבאס מתקלות מים חמים וריח גז סה"כ למי שהיה בגולני זה בית מלון

  • תמונה

    עתיה זר

    23.08.2021

    הגענו כל המשפחה המורחבת, הצימרים היו נחמדים, נקיים ומרווחים וענו על הציפיות. הבריכה נקייה ונעימה (בגובה אחיד של 1.3 מטר) המטבח מאובזר ונוח, יש פינות ישיבה שיכולנו כולנו לשבת יחד. אביבית ועליזה היו זמינות ונתנו מענה לכל בקשה. בקיצור היה כיף, ממליצה בחום.

  • תמונה

    Chen Israeli

    05.04.2021

    הגענו כל המשפחה לשני לילות (25 איש בערך) ולקחנו את כל המתחם. מקום מאוד יפה, חדרים גדולים ומתחם משותף עם בריכה מקורה ומחוממת . המקום מאוד מתאים למשפחות. החדרים לא מתוחזקים כל כך טוב.. כמעט בכל חדר הייתה בעיה ולקח זמן עד שבעלי המקום מצאו פתרון. למשל בבריכה לא היתה תאורה וזה תוקן רק ביום האחרון. בנוסף הכריחו אותנו לעזוב מאוד מוקדם.. בשעה 10:30 בבוקר למרות שכתוב שהעזיבה ב11..

עסקים נוספים בקרבת מקום לזריחה בגלבוע

מועדון נוער

מרכז תרבות בברק

ברק

ליאל בוטיק שמן ישראלי

יצרן מזון בברק

ברק

צימרים אירוס הגלבוע

מלון ריזורט בברק

30, ברק, 1920700

מינימרקט בני פרץ

סופרמרקט בברק

ברק מושב ברק 30, 1920700

פיצה ברק

פיצרייה בברק

ברק 30, ברק, 1920700
(4.57)
לינה

אחוזת ברש

לינה בברק

משק 34 ברק, 1920700

גן אורלי חבר

בית ספר בחבר

124, חבר

אולם כדורסל דדו

מתחם ספורט בחבר

חבר
(4.55)
מסעדה

אביתר בכיכר

מסעדה בחבר

81, חבר

מאפייני העסק

Amenities
כולל מיזוג אווירמתאים לילדיםמטבח בכל החדרים

מיקומו של זריחה בגלבוע בברק

הצג מפה