חוף בצת | קמפינג וקראוונים

מלון ריזורט בבצת (Betzet Beach)

8.8

חוף בצת | קמפינג וקראוונים

חוף בצת 1, בצת, ישראל
( ? )

תמונות מחוף בצת | קמפינג וקראוונים

חוות דעת על חוף בצת | קמפינג וקראוונים

  • תמונה

    יעל כליפה

    05.09.2023

    התארחנו בקראוון, הגענו לקראוון מוזנח, הדק בחוץ היה שבור ומסוכן, שולחנות האוכל משומנים ומלוכלכים, התוך הקראוון היו לקויי תחזוקה שכללו נזילות ומים עומדים מתחת למיטה... בקיצור הייתה חוויה לא מוצלחת במחיר פורז שלא הצדיק כלל את המקום בנוסף כשפנינו לבעל העסק, קיבלנו יחס מכפיר, צעקות וחוסר הקשבה וחוסר שירותיות חבל שכך מתייחס כי יש למקום פוטנציאל גדול..

  • תמונה

    izhar brill

    02.09.2023

    ממש עכשיו באתר Google בוא נתחיל בזה שגלמפינג זה לא. ברזנת בחצר האחורית יותר מתאר את המקים שבו ישנו בו. הגענו לפה בגלל שהזמינו אותנו ליום הולדת, לא היו נקיים- ונייר תואלת זה בכלל מותרות. מיטות לא נוחות, ופשוט המחיר לא תואם את התמונה. בסך הכל חוף יפה, לפה לא נחזור אלה עם כן יחתכו את המחיר לחצי.

  • תמונה

    Hofit Yoresh

    30.08.2023

    הגענו ל״גלאמ״פינג לשני לילות והיה מאכזב מאוד!! המקום לא מטופח וממש שונה מהתמונות. ראו פירוט למטה.

  • תמונה

    נוי כהן

    26.08.2023

    מאוד מאכזב. המקום לא מסודר, לא מתוחזק, לא נקי, והייתי בלא מעט גלמפיניגים בארץ. מקלחות מתחת לכל ביקורת, מלוכלך וברזים שבקושי עובדים (גרוע יותר מתנאי שטח בצבא). בקושי נייר טוואלט יש. עושים טובה עד ש״מנקים״, לא מרוקנים פחים עד שלא מבקשים. אין שביל מסודר מהמקלחות לאוהלים-הכל דרך החול ואין ברזים בחוץ לשטוף רגליים. אין קומקום כמו שמבטיחים. מגיעים בזמן ואוהלים לא מוכנים עם מצעים, נאלצנו להמתין שעה בשמש של אוגוסט. ה״מטבח״ לא מתקרב למטבח נורמלי, ואין עמדות מסודרות למנגל. הדבר היחיד שעבד מעולה זה המקרר והמזגן באוהל. המרחק מהחנייה לאוהל הוא לא קטן, וצריך לסחוב את כל הציוד לבד, אין גישה מסודרת ואין עגלות שניתן להיעזר. יש רנג׳ר אחד שמסתובב להעמיס ציוד אבל הוא הגיע שלוש שעות מהרגע שביקשנו, לבסוף סחבנו הכל לבד. בלי קשר למקום, אציין שלדעתי החוף לא נוח למשפחות עם ילדים, אין שובר גלים ואנחנו נאלצנו כל יום להעמיס דברים לאוטו ולנסוע לבריכות ים באכזיב (מומלץ מאוד אגב). לסיכום לא ממליצה בכלל על המקום, ואפילו לא הזכרתי את המחיר שבכלל לא מוצדק ל״תמורה״ שמקבלים. יש עשרות מקומות בארץ שווים הרבה יותר. לכאן לא אחזור ובטח שלא אמליץ!

  • תמונה

    Danny Aharon

    17.07.2023

    תחזוקת האתר טעון שיפור, מקלחות לא נקיות, שבילים שבורים ולא גמורים, מקרר בחדר בלי מדפים (לקחנו שני אוהלים בשניהם מקרר בלי במדפים וחלוד), באחד האוהלים התרוצצו להם שני עכברים. בקיצור ממש לא תמורה למחיר המופקע. אכזבה גדולה מאד. למקום יש פוטנציאל מטורף פשוט יש הזנחה בהכל

מלונות בקרבת מקום לחוף בצת | קמפינג וקראוונים

אחוזת משכית - מלון בוטיק בלימן

בית מלון בלימן

הגפן 20, לימן, 2282000

ביקתפוז וקלמנטינה

מלון ריזורט בלימן

הגפן, לימן

בקתות המנגו

מלון ריזורט בלימן

לימן, 2282000

בקתות המערב הרגוע

מלון ריזורט בלימן

הגפן 30, לימן, 22820

אחוזת דוריתא

מלון ריזורט בלימן

הזית 65, לימן

אכסניית מור באכזיב

בית מלון בלימן

לימן

בין הר לים

מלון ריזורט בבצת

בצת

אירוח כפרי מול הרכס

בית מלון בבצת

בצת

בקתות הורדים

בית מלון בבצת

בצת

מאפייני העסק

Amenities
Wi-Fi בחינםחניה חינםגישה לחוףמתאים לילדיםמסעדההעישון אסור

מיקומו של חוף בצת | קמפינג וקראוונים בבצת

הצג מפה