בקתות הורדים

בית מלון בבצת (Rose Cabins)

8.4

בקתות הורדים

בצת, ישראל
( ? )

תמונות מבקתות הורדים

חוות דעת על בקתות הורדים

  • תמונה

    Golan Khmaisii

    09.05.2023

    היה אירוח מושלם קיבלנו את הבקתה בזמן הנקיון ותחזוק מעולה בבקתות והמארחים קשובים לכל צורכי האורח אנו עוד נשוב לשם

  • תמונה

    efikahe12

    21.07.2022

    הגענו למתחם בעלי אני ושתי בנותינו לשני לילות.במתחם יש בריכה קטנה יחסית אבל מספיקה:) ליד הבקתות יש שולחנות עץ נדנדות עץ ואיזור למנגל . בבקתה מקרר שהעבד מצוין מיקרוגל כילים סבונים חלב ומים. ביום השני ,היתה בעיה של הוט לא היה אינטרנט במתחם. ( כך ששתי הטלויזיות לא עבדו). בעל המקום אדם מבוגר.. הגיע בבוקר גם הבן שלו ניסה לבדוק מול הוט מה ניתן לעשות ברגע שהתקלה הסתדרה במושב בעל המקום חזר אלינו לבדוק מה קורה סידר את הטלויזיות חייך והיה אדיב שירותי ומקסים ואף נתן לנו שקית ענקית של מלפפונים מהשדה שלו.. במקום יש עצי ליצ'י שגם מהם ניתן לקטוף. מנהלת המתחם ובעלי המקום היו זמינים אדיבים. הבנות שלנו נהנו מכל רגע וגם אנחנו !!אנחנו נחזור וממליצים בחום :)

  • תמונה

    אייל ברעם

    02.08.2021

    התארחנו במקום לסוף שבוע ארוך, אתחיל מזה שיש פער מאוד גדול בין הביקורות המפרגנות לאלו שלא, פער שמבחינתי בלתי נתפס ולי אישית קשה להאמין לחלק מאותן ביקורות מפרגנות. יש פער גדול בין התמונות של המקום לבין המציאות, הבריכה בתמונות נראית מאוד מזמינה ומטופחת, בפועל הסולם לבריכה חלוד ושבור, אין מדובר רק בפגם אסטטי כי אם בכשל בטיחותי, לפחות בכל הנוגע לילדים קטנים. מדובר בסולם שעולה כ 700 שח בלבד ( יש לי בריכה דומה בחצר ואני מכיר את המחירים ) ולא ברור מדוע הוא לא הוחלף. גם השטח הצמוד לבקתה מס 5 בה התארחנו מאוד מוזנח ולא מטופח. הצימרים בעיצוב מאוד מיושן של וילונות וכלי מיטה, המקרר במטבחון מאוד קטן ולא מתאים לארוח של זוג + 3, המדפים בדלת המקרר היו חסרים כך שאת החלב והמים אי אפשר לשים בדלת וצריך להכניס למקרר, שהוא כאמור מאוד קטן ( מיני בר ) חדר הרחצה צפוף וקטן, במקלחון אין מדף או מתקן להניח שמפו וסבון ויש לשים אותם על הרצפה ולהתכופף בכל פעם. השטח סביב היחידות 1-3 נראה קצת יותר מזמין, אבל לא התארחנו בבקתות אלו ואני לא יודע מה מצבם. אנחנו שילמנו 1300 שח לליילה לזוג + 3 ללא ארוחת בוקר, יכול להיות שבתקופות אחרות המחירים היו נמוכים יותר וככלו ארוחת בוקר ואולי מכאן מגיעה תחושת שביעות הרצון של המתארחים. כן בעלי המקום נעימים, אדיבים וזמינים, הצימר היה די נקי, אבל אלו מבחינתי דברים בסיסיים בכל מקום ארוח.

  • תמונה

    Israela Gal

    09.11.2020

    מקום מקסים ויחס מצוין! הגענו כמה ימים לפני הסגר השני. קיבלנו בקתה נקייה ומסודרת זה כבר עשה רושם טוב. מתחם גם היה מאוד יפה, ירוק עם עצי ליצ'י וגויאבה. בריכה לא גדולה במיוחד אבל די מספיקה לילדים. נהנינו מאוד. דבר יחיד שקצת הפריע זה המקרר קטן בבקתה שכמעט לא קירר. חוץ מזה הכל היה מעולה. ממליצה בחום.

  • תמונה

    iftah111

    02.10.2019

    מקום יפיפה, שירות אדיב מכל הלב. נקי מאוד ומסודר. בעלי הבית אנשים חמים שנתנו לנו הרגשה מעולה משך כל שהותנו במקום. ארוחת בוקר מפנקת. מאוד מומלץ.

עסקים נוספים בקרבת מקום לבקתות הורדים

אירוח כפרי מול הרכס

בית מלון בבצת

בצת
(4.42)
חנות

אי.בי.אר צמחי מרפא - בצת

חנות תוספי תזונה לספורטאים בבצת

רחוב ראשי, בצת, 22830

בית ספר בצת

בית ספר יסודי בבצת

בצת

טרופיקפלן צימר בצפון

מלון ריזורט בבצת

בצת, 2283000

צימר הבית של יעל

מלון ריזורט בבצת

24, בצת

צימרים שביל החלב

מלון ריזורט בבצת

בצת

פנינה בבצת

לינה וארוחת בוקר בבצת

משק מס' 23, בצת

בננריק

מלון ריזורט בבצת

ד"נ גליל מערבי ת.ד 57, בצת, 2283000

מאפייני העסק

מאפיינים אחרים
Amenities: מתאים לילדים

מיקומו של בקתות הורדים בבצת

הצג מפה