צימר ארומנטיקה

מלון ריזורט בבן עמי

9.7

צימר ארומנטיקה

דרך המטע, בן עמי, ישראל
( ? )

תמונות מצימר ארומנטיקה

חוות דעת על צימר ארומנטיקה

  • תמונה

    רחלי אובליגנהרץ

    27.06.2023

    נקי, מאובזר ונוח. מיקום טוב קרוב להרבה אטרקציות ודברים לעשות בעלים נחמד ושירותי, עזר בכל שאלה. חיסרון- אין בריכה ואין אפשרות לעשות על האש

  • תמונה

    שלי וקסלר

    27.07.2022

    הגענו אני ובן - זוגי לצימר:" ארומנטיקה " { בבן - עמי} המקום היה פשוט............ WOOW. בעלה של; ורדה קיבל את פנינו בנעימות, וחיוך. הסביר לנו על כל דבר ודבר שנמצא בצימר. מקום מטופח ויפהפה. עם: ג'קוזי { שמסביב היו נרות. שמאוד הוסיפו לאווירה ולמקום עצמו. גם בשניי צידיי המיטה עמדו נרות בתוך כוסות מיוחדים שמאוד, הוסיפו!! בפינת הישיבה שנכנסים לצימר גם היה אבן מיוחדת שעמדה באמצע והיה בפנים נר. המיוחד במקום הוא הצימר. גם מבחוץ וכלפיי פנים. הכל מאובזר. הכול מונח במקומו. קיבלנו ארוחת בוקר { בהזמנה, כמובן.} עשירה, ואנינת טעם. המיטה הייתה מוצעת ויפה מאוד. גם הדלת של המראה שנפתחה והובילה לחדר - האמבטיה { מסודרת, ונקייה. עם סבונים מוצקים ונוזלים ריחות נעימים מאוד} בהחלט חושבת שנחזור בשנית. תודה רבה לורדה המקסימה ובעלה, ולאחד שהכין וטרח את ארוחת הבוקר. תודה רבה!!!!

  • תמונה

    זמירה מאירי

    30.11.2021

    אחד הצימרים הנקיים ביותר שהייתי בהם, נראה שחושבים על כל הפרטים. בעלים ( אילן וורדה) מסבירי פנים , מאוד אדיבים ונחמדים שנענים לכל בקשה או קריאה בסבלנות רבה. הם לא ייכנסו לצימר ללא רשות המתארחים כל עוד אנחנו שוהים שם. דואגים להסביר עם כניסתך לחדר איך מתפעלים כל דבר. בטוח אחזור לשם שוב

  • תמונה

    sari r

    15.05.2021

    צימר מפנק במושב בן עמי. בקתת עץ עם ג'קוזי, פינת ישיבה, מקרר, קומקום, קפה וכו'. בחוץ פינת דשא עם ערסלים, שולחן עץ עם מושבים. אווירה רומנטית נעימה, ורדה ואילן אדיבים וחביבים. אבל, הגענו לשני לילות, לא החליפו מגבות, לא בדקו אם חסר משהו. שמו חלב ולימונדה ליום אחד, לא בדקו אם חסר, או קפה וסוכר אם חסר. לא נעים שצריך לצלצל אם רוצים משהו. אנחנו מעדיפים שכברירת מחדל יבדקו. המחיר בסופ"ש 650 ש"ח לזוג ללילה בלי ארוחת בוקר. בצימר השכן דומה להפליא, הסתבר לנו שאותו המחיר כולל ארוחת בוקר מלאה.

  • תמונה

    מירי בן-בשט

    12.05.2021

    פעם ראשונה שאנחנו מתארחים בארומנטיקה. הצימרים ממוקמים בין ומתחת עצים, שיחים. שלווה זה פה. חדרים מרווחים ומפנקים. יש בהם הכל. פגשנו את אילן, מבעלי המקום, שנתן המלצות על אתרים ומסעדות. הלכנו על כולם. לא התאכזבנו. כל מי שיבוא לא יתאכזב. קרוב לראש הנקרה, קרוב לנהריה, קרוב לנחל כזיב. פעם ראשונה שלנו פה, ובהחלט לא אחרונה.

עסקים נוספים בקרבת מקום לצימר ארומנטיקה

בקתות עץ השדה

לינה וארוחת בוקר בבן עמי

דרך המטע 42, בן עמי

Bar-On Holiday Home

מלון ריזורט בבן עמי

החושל 27, בן עמי, 2280900

צפונה - מרכז הזמנות צימרים בצפון

סוכנות לטיולי תיירות בבן עמי

דרך המטע, בן עמי, 2280900

צימרטופ - הצימרים האיכותיים ביותר בצפון

סוכנות להשכרת בתי נופש בבן עמי

דרך המטע, בן עמי

הבית של עדי

פאב בבן עמי

גדוד 21 65, בן עמי
(4.30)
ספא

בן עמי חווית אירוח וספא בגליל

ספא בבן עמי

המעיין 16, בן עמי

מיקומו של צימר ארומנטיקה בבן עמי

הצג מפה