iSpa Express

מכון יופי בבית שמש

6.5

iSpa Express

שדרות יגאל אלון 1, בית שמש, ישראל
( ? )
  • +972 2-625-3388
  • שעות הפתיחה של iSpa Express:
    יום ראשון: 9:30 עד 22:00
    יום שני: 9:30 עד 22:00
    יום שלישי: 9:30 עד 22:00
    יום רביעי: 9:30 עד 22:00
    יום חמישי: 9:30 עד 22:00
    יום שישי: 9:00 עד 15:00
    יום שבת: סגור

תמונות מiSpa Express

חוות דעת על iSpa Express

  • תמונה

    דיני סגל

    10.09.2023

    הזמנתי מקום כמה ימים מראש באתי מרחוק אחהצ קיבלתי יחס קר ומנקר מעובדת אטיופית התחיל בקבלת פנים לא נעימה שלחה אותי לבד לבחור צבע בלי לווי והכוונה אחכ טענה שלא יכולה לעשות את מה שאני רוצה ואם אני רוצה הייתי צריכה לבקש מראש כי זה תור ארוך ב15 דק ונתנה הרגשה שאני רק הלך תוך כדי ביטלו לה את הלקוחה הבאה ועדין נשארה בשבלה שאם לא ביקשתי תור עם הדגש שרוצה עוד שלב אחד בעבודה ,לא יכולה לעשות לי .הכל בצורה מאוד לא מכבדת ומגעילה בלי שרות ואפילו פגיעה מאןד מאכזב ובוודאי לא אחזור מקום שאמור לתת הרגשה מפנקת וחוויה .

  • תמונה

    ברכה פרימו

    10.09.2023

    מקום מזעזע!!!! עשיתי כרטיסייה שלמה שלדבריהם השיער אמור לרדת ב״חמש טיפולים הראשונים כבר לא תראי כלום״ כמו תמימה בסוף 12 הטיפולים המנהלת שמה שכנעה אותי לעשות עוד כרטיסייה שזה אומר לקנות שוב פעם ולעבור את הסרט הזה שוב..מפה לשמה המשכתי בטיפולים וכשראיתי שלא עוזר בגרם והמצב בדיוק אותו מצב פשוט פרשתי.. עכשיו לפני שבוע החלטתי שאני ינסה לממש את ה 10 טיפולים שנשארו לי למה הם כמובן לא יחזירו לי שקל!!! ומה היא אומרת לי כתוב לי שייש לך טיפול אחרון ובכלל לא עשית שתי כרטיסיות עשית אחת ויש לך פעם אחרונה אין לי מילים אפילו להגיב על המקום המגעיל הזה לא ללכת לא ללכת מקום זוועה מנהלות מתחלפות כל דקה לא לדרוך במקום הזה!!!!

  • תמונה

    R

    06.08.2023

    ציון 0 הכי לא מקצועי שיש. המניקוריסטית פצעה אותי ועשתה עבודה כמו ילד בן 6 שצובע צפורניים.

  • תמונה

    Rochel Budman

    12.06.2023

    This is the absolute worst place I have ever had service in. I did my nails there once and it was staining my clothes, the workmanship and quality was horrible. In addition I’ve spent so much time doing a laser package (also for my daughter) and the service was shameful. Every 2 appointments were cancelled which meant I had shaved for no reason (and negatively affects results) and had to re arrange my life and schedule for a new last minute appointment. I never had a session with the same person more than twice, one worker even yelled at me and told me I didn’t shave properly. Honestly I’ve gotten services by wonderful people over the years in other places but there is something about this place that attracts nasty and incompetent workers. They need a major overhaul and I suggest if you are going to do something for yourself, a beauty treatment, then you deserve to be in a place where people are kind, respectful and responsible. I suggest finding somewhere else. Also, both me and my daughter had no results after our laser treatments, we were warned by a friend that this place is like that but they offered a good price so we did it anyway. If you’re going to spend the money, go to a place where they get results.

  • תמונה

    it's me

    31.05.2023

    יש לי טראומה כל פעם שאני עוברת ליד המקום. קבעתי תור ללק ג'ל, המניקוריסטית פצעה ודיממה לי כל אצבע ואצבע כשהיא גזזה את העור המת מכל ציפורן. לא יודעת מה היא שמה על הציפורניים שגרמה לדימומים, שמה מין חומר שורף מאוד, לדעתי זה אלכהול או מסיר לק, שרק החמיר את המצב, התחלתי להיות חיוורת ולקבל סחרחורות, היא הייתה מאוד אגרסיבית עם מכשירי המניקור, ביקשתי שתהיה יותר עדינה, לאחר בערך 10 שניות איבדתי הכרה למשך כמה דקות מהסבל והכאב. כשעדיין הייתי בחוסר הכרה אך הצלחתי לשמוע מה מתרחש מסביבי, המניקוריסטית התחילה להיות בפאניקה ולהגיד "מה עשיתי? אני לא מבינה מה קרה בכלל! פשוט עשיתי את מה שאני תמיד עושה!) או דברים בסגנון, לא זוכרת משפטים מדויקים. המכונה עם ההקרנה בשביל הלק שהשתמשה נראתה כמו אחת המכונות שיקנו לילדה בת 8 בחנות צעצועים. כמובן שלא פיצעו אותי בכלום אחרי החוויה, שילמתי 160 ש"ח על עבודה עם כל כך הרבה יציאה מהקווים ופיספוסים. לאחר 6 ימים הלק התקלף. מקום עם חוסר מקצועיות מוחלטת, אני לא מבינה איך מקום כזה בכלל ניתן לקיום. שוחטים כסף מלקוחות ועושים טובה. אני תוהה בכלל לעצמי אם ה"מניקוריסטיות" בכלל מורשות או עם תעודת מניקוריסטית. כי לפי העבודה וההשתמשות במכשירים, זה מרגיש כאילו זה פעם ראשונה שהם נוגעות בדבר הזה

עסקים נוספים בקרבת מקום לiSpa Express

בית מרקחת כללית

בית מרקחת בבית שמש

שדרות יגאל אלון 1, בית שמש

רנואר

חנות בגדים בבית שמש

שדרות יגאל אלון 1, בית שמש

אופיר מותגים

חנות בגדים בבית שמש

שדרות יגאל אלון 1, בית שמש

רשת חנויות בגדים

עסקים נוספים בבית שמש

שדרות יגאל אלון 1, בית שמש

משרד עו''ד יוסף גוטגליק

עורך דין בבית שמש

שדרות יגאל אלון 1, בית שמש

ריקושט

חנות לציוד מחנאות בבית שמש

שדרות יגאל אלון 1, בית שמש

בננה בגדי נשים

חנות בגדים בבית שמש

שדרות יגאל אלון 1, בית שמש

חמסה וכסף בית שמש תכשיטים מטפחות ויודאיקה

עסקים נוספים בבית שמש

שדרות יגאל אלון 3, בית שמש

מקימי

חנות לבגדי נשים בבית שמש

מרכזי BIG ביג בבית שמש, שדרות יגאל אלון 1, בית שמש, 9906201

רויאלטי

חנות תכשיטים בבית שמש

שדרות יגאל אלון 1, בית שמש

מכוני יופי בקרבת מקום לiSpa Express

רונית יופי ואסתטיקה

מכון יופי בבית שמש

בן גרא 92, בית שמש

אביבה מכון יופי בית שמש

מכון יופי בבית שמש

בן צבי 24, קומה 2, בית שמש

LİRON MIARA | לירון מיארה

מכון יופי בבית שמש

קניון נעימי, יצחק רבין 2, בית שמש

מכון יופי וקסמטיקה הסרת שיער בלייזר

מכון יופי בבית שמש

עליית הנוער 17, בית שמש

מעיין ביוטי maayan beauty

מכון יופי בבית שמש

השיטה 25, בית שמש, 9955245

Devorah’s Lane

מכון יופי בבית שמש

אשר, בית שמש, 9954621

ציפורה קוסמטיקאית

מכון יופי בבית שמש

שדרות נהר הירדן 1, בית שמש

טליה ביוטי

מכון יופי בבית שמש

מושב ישעי, בית שמש, 99805

yutiBeauty

מכון יופי בבית שמש

הרב ישראל גרוסמן 36, בית שמש, 9920123

מאפייני העסק

נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגלים
מאפיינים אחרים
תשלומים: כרטיסי אשראי

מיקומו של iSpa Express בבית שמש

הצג מפה