באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
Y. c
דן זמיר
חוויה של חיקוי לגלידות מוכרות ויקרות יותר, זה בסדר למרות שלא תמיד הטעם מתאים ולא תמיד משתלם אבל כל אחד יבחר לו ולא אתערב לכיסו וטעמו של אחר. אז למה ציון נמוך? נתקלתי בתקלה, במארז של 8 חיקויי מגנום אחד הגיע שקית לבד ללא ארטיק בפנים, זה גם אולי בסדר, קורה. אבל להבדיל מחבררות שמכבדות את עצמן שבודקות, לומדות את התקלה, מתנצלות ומציעות פיצוי ולו סימלי, זה תקין ובהחלט סביר. ריאו פשוט מתעלמים, מהתקלה, אז גם אם מתעלמים זה עדיין קרה. אבל אם החברה אינה מכבדת את עצמה ובוודאי שלא את לקוחותיה אולי פשוט נקנה תוצרת אחרת? בוודאי שבדר"כ הטעם פחות מהמתחרים.