וילה הבית הלבן

אולם אירועים בבית דגן

7.9

וילה הבית הלבן

יציאה לכביש 44, בית דגן, ישראל
( ? )

תמונות מוילה הבית הלבן

חוות דעת על וילה הבית הלבן

  • תמונה

    Shirly Eilat

    21.05.2023

    זו לא וילה זה חורבה! אין למקום ביטוח ראו הוזהרתם. שום תמונה בפרסום לא תואמת את המציאות אכזבה ענקית

  • תמונה

    Matias Jeger

    26.02.2023

    חשוב לציין. זו היא תלונה על בעל העסק. בוילה עצמה אף פעם לא הייתי. רציתי לסגור תאריך ליום הולדת של אשתי.(כהפתעה) העברתי מקדמה בסיבות 22:00 בערב. ב8 בבוקר יום למחרת שלחתי הודעה וביקשתי לא להתקדם הלאה כי הבנתי מאשתי שזה לא מה שהיא רצתה. ושאלתי אם אפשר להחזיר את המקדמה שנתתי. יוסי הבחור שהתנהלתי מולו (בעל הוילה) אמר שבטי אין בעיה להחזיר את המקדמה ולא קרה כלום הכל בסדר. אנחנו כבר חודש וחצי אחרי שביקשתי את המקדמה בחזרה. כל יום משהו אחר התעלמות לגמרי מהודעות וכל מיני משחקים של "כן אני רק צריך לבדוק מול הבנק שההעברה נעשתה ואוכל להחזיר" כשאחרי ההעברה עצמה שלחתי לו צילום מסך של ההעברה עם אסמכתא וכל מה שצריך כדי שיראה שלא עבדתי עליו שהכסף הועבר. התנהלות מאוד רעה מאוד לא אתית של בעל עסק ש"הרוויח" עליי 500 ש''ח ונתן לעצמו להתדרדר לגזל.

  • תמונה

    נתנאל קקולי

    11.11.2022

    אתמול הגענו לוילה 8 חברים רצינו להגיד שהיה פשוט מושלם מקום נקי מסודר היה מושלם אין מילים רוצה להגיד שזה יותר יפה מהתמונות ואנחנו בטוח נחזור שוב במקום יש מערכת של מוזיקה מטורפת המחיר זול תודה רבה לך הדר!!

  • תמונה

    Lior Mizrahi

    03.07.2020

    מקום מפואר ומומלץ. מתאים מאוד למסיבות יום הולדת ומסיבות רווקות או אירועים בסגנון. יש בריכה וגקוזי, מטבח מאובזר, וחצר יפה. בקרבת מקום תחנת דלק לקניות ומסעדה טובה. המיקום מושלם קרוב לתל אביב וראשון לציון. בנוסף, מאוד נקי ומסודר, המון פינות ישיבה בפנים ובחוץ

  • תמונה

    Elad Segev

    12.01.2020

    התארחנו בוילה לחגוג מסיבת רווקים לאחי והתאכזבנו מאוד, מהוילה ומבעלת הוילה והנציג שלה). מעבר לכך שהוילה לא מצויידת כמעט בכלל (אין מגבות, אין מזלג או אפילו כוס חד פעמית במטבח, אין מזגן באחד מחדרי השינה). גולת הכותרת הייתה נזילה חמורה מהתקרה באחד מחדרי השינה ישירות על המיטה (לא נעים להתעורר כשכל הפנים רטובות מטיפות שנופלות מהתקרה באמצע הלילה. מיד כשהבחנו בכך צלצלנו לנציג בעלת הוילה שמסר לנו אותה כמה שעות קודם לכן. נענינו בתקיפות ש"נסתדר" ושנישן על מזרונים על הרצפה. כמו כן בעלת הוילה סיננה את הודעותינו בקשר לנזילה ולמעשה עד עצם היום הזה לא יצרה עמנו קשר (נאמר לנו שהיא תבוא ביום למחרת לקחת את המפתחות, בפועל גם זה לא קרה והגיע רק מנקה).

עסקים נוספים בקרבת מקום לוילה הבית הלבן

• Lashes by Kiki • קיקי הלחמת ריסים •

סלון ריסים בבית דגן

שקמה 3, בית דגן

לגור בכפר

חנות לחומרי עץ בבני ברק

ירושלים, בני ברק

פאות אודליה חיון איפור תסרוקות והחלקות

חנות פאות בבית דגן

אלון 2, בית דגן

מאפייני העסק

נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגלים

מיקומו של וילה הבית הלבן בבית דגן

הצג מפה

חיפושים נוספים