בקתות עץ בין העננים

דירת נופש להשכרה בבית ג'ן

9.6

בקתות עץ בין העננים

תד 1055, בית ג'ן, ישראל
( ? )

תמונות מבקתות עץ בין העננים

חוות דעת על בקתות עץ בין העננים

  • תמונה

    anat ezra

    02.09.2023

    התארחנו בסופ"ש האחרון 3 זוגות,ממליצים בחום להגיע לבקתות בין העננים,בקתות מדהימות ונקיות,חצר מקסימה ,מתקנים מסוגים שונים לפעילות של גדולים וקטנים,בריכה נקיה ונוף מדהיםםםם...ארוחת בוקר טעימה ומפנקת, זאת לא פעם ראשונה שלנו ובטוח שגם לא אחרונה,הדובדבן שבקצפת אמיר המארח המקסים והאדיב.

  • תמונה

    רוני בן חיים

    23.08.2023

    המקום מקסים. הבקטות נקיות, נוחות, המרחב בחוץ נקי, מלא משחקים לילדים, בריכה כיפית מול הנוף המושלם של ההרים. האוכל של וואפה לא פחות ממדהים. מפנקת במגוון ענק של מאכלים וכל דבר יותר טעים מהשני. אין ספק שנחזור לחוויה הזו שוב

  • תמונה

    Марина Сергиенко

    22.08.2023

    איך מסיימים את קיץ?בצימרים "בקתות בין עננים". 3 ימים כסומים עם אהובים שלי במקום נפלר שהוא פשוט פינת גן עדן למשפחה עם ילדים. נוף עוצר נשימה, בריכה על הנוף, משחקים ומתקנים לילדים בשפע עם המון השקעה ומחשבה, מדשאות ועצים, נדנדות, ספסלים, שולחנות, פשוט אמיר חשב על הכל. חדרים מאובזרים, מרווחים ונקיים, ג׳קוזי מפנק בתוך החדרים. הילדים לא רצו לצאת ממנו. אמיר וכל צוות המקסים - אתם אנשים מדהימים וחמים, כמה אהבה והתחשבות יש בכם! תודה רבה על אירוח מושלם, תודה על ארוחות מיוחדות וטעימות באווירה ממש ביתית. אין ספק שנחזור. מומלץ בחום!!!

  • תמונה

    Dana Nachum

    16.08.2023

    הצימרים שקיבלנו היו נקיים ומצויידים. מטבח גדול ומאובזר לארוחות משותפות. בריכה ששירתה את הקטנים והגדולים כאחד. אמיר הבעלים היה זמין לכל בקשה ורצון שלנו. הזמנו אוכל מהמתחם והיה פשוט טעים. המנות מאוד גדולות ומפנקות. שורה תחתונה - המתחם מאפשר פינוק ורגיעה, הן לילדים והן למבוגרים.

  • תמונה

    Eli Zyss

    05.08.2023

    התארחנו בבקתות עץ בין העננים לסופשבוע משפחתי ונהנינו מכל רגע. מתחם החצר רחב ידיים, משקיף על נוף עוצר נשימה, ומלא במתקנים לילדים הקטנים וגם לגדולים (בריכה, טרמפולינות, מתנפח, פינג פונג, שולחן כדורגל, שערי כדורגל, מתקן כדורסל..). המקום מטופח ומזמין מאד. הבקתות נעימות, מרווחות ונקיות. ומעל הכל, המארחים המקסימים שקיבלו אותנו במאור פנים, סייעו בכל דבר ועניין ששאלנו, אמיר, ופאא, ג'מאל וכל הצוות, תודה מעומק הלב על אירוח לבבי, חם ועוטף.

מיקומו של בקתות עץ בין העננים בבית ג'ן

הצג מפה