באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
Lena Alfasi
אף אחת בכלל לא הגיע וזה פשוט הזוי ואני עמדתי בכיסא גלגלים וקור כלבים רוח שהיה מעיף אותי עם הכיסא ביחד ואחר כך אני הזמנתי נהג מונית מתחנת צמרת שסירב להכניס העגלה שלי בתוך האוטו כי במגרש של עוזי לא היה נכנס הוא היה מאוד דואג שהאוטו שלו התלכלך והשאיר אותי ביקור בכיסא גלגלים ונסע זה אני מדברת על התחנה צמרת מתהילה בכלל אף אחת לא הגיעה אז תביא את החנות על הפנים
גל זוהר
הנהג בקושי הסתכל על הכביש כול רגע השתמש בפל עדיף היה להזמין אמבולנס ולחסוך את התיווך
Edna Aharon
הנסיעה שהייתה לי לרכבת אוניברסיטה מאזור מצדה- כלום זמן והרגיש כמו נצח! הנהג לא הפסיק לדבר בטלפון בצורה מתלהמת, צעקנית או בקיצור "ערסית". בנוסף לכל טען שבחודש שעבר עלו מחירי הנסיעות בגלל דלק וכו' ולכן המחיר זה המחיר בעוד שנסיעה כזו נעה בין 20 ל25. ביררתי את הנושא והמחיר ממש לא השתנה אין לי מושג מה מצדיק חוסר מוסריות ואי הוגנות בסיסית, כנראה הכל חינוך מהבית. ובאופן כללי כל המכלול של התחנה הזו שואפת לאפס. תעשו לעצמכם טובה ותאמינו לי... אם אין אפשרות אחרת כבר עדיף לנסוע באוטובוס.
סלבה אבייב
אני אוהב אותם ואת השרות שלהם מרגע השיחה ועד להגעה ליעד
Yakir Ehud
שירות מסריח הבנאדם במוקד חצוף מנתק את הפלאפון בפנים איש מסכן ומטומטם