באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
אוקסנה דיומין
שלום רב לכל מי שקורא את החוויות שלי בנוגע לסופר פארם וגרנד קניון אני חושבת שמקום כמו סופר פארם היה משלים את היופי של גרנד הקניון עצמו חבל שאכזב כשאני מגיע לגרד קניון אני מרגישה שמשהו חסר אוד מקום שמאוד אהוב אלאי וחבל בלי סופר פארם גרנדיוזי קניון לא עו עושה לי את זה, אני מאוד אשמח אם יחזירו את גרנדיוזי קניון קמו שהוא היה, טודה
Levy even
אני מנסה להזמין תור לבית המרקחת ואין שום מקום באתר של הסופרפרם שמאפשר זאת. הרי שמעתי שאתם ממליצים על הזמנת תור אז מדוע כבר כ רבע שעה אני קורא פותח ומדפדף ולא מוצא דרך להזמין תור!
דב קלינגר
שירות איטי בבית המרקחת. המתנה אין סופית לשרות. עמדת שירות אחת פעילה.