אסף בייבי

בית חולים ליולדות בבאר יעקב (Assaf Baby)

9.1

אסף בייבי

בניין נשים ויולדות 121, באר יעקב, ישראל
( ? )
  • לחץ לאתר האיטרנט
  • +972 8-954-2999
  • שעות הפתיחה של אסף בייבי:
    יום ראשון: פתוח 24 שעות
    יום שני: פתוח 24 שעות
    יום שלישי: פתוח 24 שעות
    יום רביעי: פתוח 24 שעות
    יום חמישי: פתוח 24 שעות
    יום שישי: פתוח 24 שעות
    יום שבת: פתוח 24 שעות

תמונות מאסף בייבי

חוות דעת על אסף בייבי

  • תמונה

    אסף שמש

    09.08.2023

    סגרנו ושיריינו 3 חודשים מראש את המלונית. הודענו להם כשנכנסו ויצאנו מחדר לידה, ולאחר 12 שעות אחרי הלידה הודיעו לנו שאנחנו יכולים להשתחרר למלונית, ואז הודיעו לנו שאין מקום במלונית ורצו לתת לנו חדר רק למחרת בצהריים כשאנחנו אמורים כבר להשתחרר הביתה. ועוד בנוסף שביטלנו לקחו לנו דמי ביטול

  • תמונה

    avihu david

    07.08.2023

    3 פעמים יצא לנו ג׳וקים שם על הילדה בשתי חדרים שונים

  • תמונה

    איציק קירשנבוים

    06.08.2023

    לא להתקרב, שירות זוועה ,לשומרי שבת אין אפשרות להכנס לתינוקיה ילודים הדלת נפתחת רק חשמלית גם למרפסת הארוח הגדולה,דלתות החדרים מהרמה הפשוטה ביותר ולא מבודדות רעש מהלובי לא מאפשר לישון, המזון ברמת בית תמחוי, לא מאפשרים לשבת בכורסאות בלובי בזמן הארוחות , השולחנות בחדר האוכל של ילדים בגן,פינת קפה לא נותנים לגשת לשרות עצמי הכל חסום עם כסאות שחס וחלילה לא תוכלו למזוג לעצמכם וכמובן לחכות לשרות שלהם זה פשוט לשבת ולהמתין שיתאים להם. פשוט מקום קטסטרופה תעשו טובה לעצמכם ותמצאו מקום אחר שיכבד את האורחים שלו.

  • תמונה

    אסי כץ

    24.06.2023

    רוצה לשתף בחוויה שלי ושל אישתי בנקודה מאד רגישה בחיינו בה ביתנו נולדה בבית חולים אסף הרופא. את ההזמנה למלון בייבי אסף ביצענו מס חודשים מראש כשנאמר לאישתי ולי במפורש, שאם נגיע לכנס יולדות (כפי שעשתה אישתי) נזכה להנחה של 20 אחוז ( הנחה התקפה עד ל 4 לילות ) וכשעשינו צ׳ק אאוט הפקידות הלא כל כך אדיבות ענו לנו כי מדובר מהלילה השני בלבד, כמובן שהרגשנו שעבדו עלינו בעיניים. חשוב לדעת, כי גם אחרי 12 שעות מהלידה, צריך להתקשר שוב למלון על מנת לקבל מקום ובסבירות גבוהה נכנסת מי שמתקשרת קודם ולאו דווקא מי שילדה קודם, אישתי נכנסה יום למחרת בדיוק בשעה 14:00 ( זאת בגלל שלוקח להם שעתיים לנקות את החדר לדבריהם ). לצערי (או יותר נכון בסוף לשמחתי)לא יכולתי לבלות עם אישתי במלונית וזאת כי יש לנו עוד ילד בבית, אבל כשהגעתי לבקר אותה היה יותר רועש ממחלקת יולדות, משפחות שהגיעו עם ילדים שרצו וצעקו בכל רחבי הלובי, ביקשנו חדר שקט בסוף המסדרון וקיבלנו חדר באמצע חדר האוכל/לובי שיכולנו לשמוע כל שיחה של כל זוג/ משפחה שישבו שם. ארוחת ערב - אוכל ברמה ירודה, אישתי הזמינה סלמון שהיה יבש, אורז שהיה מבייש אפילו פרק בהשרדות ואני ישבתי רק לשתות מים ( כי לא הייתי רעב ובכל זאת מי ישלם 95 שח לארוחה כל כך רעה) יאמר לזכות האחראית על חדר האוכל שראתה כי איני אוכל והציעה לי צלחת עם פירות ועוגות שהיו לא רעים. המלונית מקפידה על נקיון (טוב לוקח להם שעתיים לנקות את החדרים ) ולאורך כל היום, לא חשוב מתי תכנסו תמצאו את המנקה שוטפת ביסודיות רבה את המסדרון (רק זהירות לא להחליק טוב?) ארוחת בוקר - אישתי אומרת שהיה לה טעים ושהארוחה בסדר, לא יותר מזה. מי שמשלם 950 ללילה על מנת לקבל שירות ושקט, חשוב שידע כי זה לא המקום ואולי כדאי להשאר במחלקה ולהתפנק בדברים אחרים ( כדברי אחת הפקידות לפקידה השניה כשריכלו על זוג שהתווכח איתם : אני עשיתי להם טובה כשקיבלתי אותם לפני זוג אחר, אז כן, גם את הריכולים אישתי הצליחה לשמוע בין הקירות המהדהדים של המלונית ) בנוסף, חשוב לדעת כי בתינוקיה במלונית ישנן פחות אחיות ולכן לעיתים צריך לחכות, להבדיל מהתינוקיה הצמודה למחלקת יולדות, על אף שחשוב לציין כי מקצועיותן ואדיבותן היתה ברמה גבוהה בשני המקומות. לסיום: אין תמורה לכסף מבחינתנו, בכסף הזה ניתן לקבל הרבה יותר ולהשתמש בו לדברים אחרים, בטח ובטח אם מתכננים/צריכים להשאר כמה לילות בבית החולים.

  • תמונה

    Yoav Yoav

    07.02.2023

    לצערי אני נאלץ לכתוב את הביקורת הראשונה הלא טובה שלי. מבחינת נראות המקום מזכיר מלון הבראה של קיבוץ בשנות ה-70. יאמר לזכות המקום שהצוות ניקיון שומר על המקום נקי מאוד והיגייני, כמו כן האוכל עצמו גם ברמה גבוהה והיה טעים גם לי ולאשתי וגם לילדים שלנו שליוו אותנו. לצערי הרב היחס של הצוות, בשולחן קבלה, ככל הנראה מי שאחראים על המקום, אפתי מאוד, ללא חיוכים, עצבניות כל הזמן ופשוט לא מזמין. לאחר לידה נשים נמצאות בחוסר איזון הורמונלי וכל דבר קטן יכול לגרום למשבר. לצוות בקבלה פשוט אין יחסי אנוש וגרר לא מעט עימותים לא נעימים. זה חבל מאוד, התחושה שיצאנו משם מאוד לא טובה ובסופו לא דבר לא הייתי ממליץ להגיע לשהות במלונית. האווירה פשוט לא מזמינה.

עסקים נוספים בקרבת מקום לאסף בייבי

מחלקת יולדות - אסף הרופא

בית חולים בבאר יעקב

באר יעקב

Отделение медицинского туризма

בית חולים בבאר יעקב

Unnamed Road, באר יעקב

היחידה לפרמקולוגיה קלינית, אסף הרופא

בית חולים בבאר יעקב

באר יעקב

המרכז חינוכי-שיקומי בי"ס וגנים "אסיף"

בית ספר בבאר יעקב

באר יעקב

מ.ב.ת מכון בדיקות תקופתיות אסף הרופא

מרכז רפואי בבאר יעקב

בניין 108, בית חולים אסף הרופא, באר יעקב

מרכז סגול לרפואה היפרברית ומחקר

מרכז רפואי בבאר יעקב

אסף הרופא, באר יעקב

Больничка מיון

בית חולים בבאר יעקב

Unnamed Road,, באר יעקב

אלדד יעקבי פיזיולוג

מרכז שיקום בלא רשום

מרכז רפואי שמיר, צריפין

בניין 107 - בית ספר לפזיותרפיה

מחלקה בבית החולים בבאר יעקב

באר יעקב

בניין עליזה בגין

בית חולים בבאר יעקב

באר יעקב

בית חולים ליולדות בקרבת מקום לאסף בייבי

בית החולים ליס לנשים וליולדות

בית חולים ליולדות בתל אביב - יפו

ויצמן‬ 6, תל אביב-יפו

מיון נשים

בית חולים ליולדות בפתח תקווה

פתח תקווה

אסותא אשדוד - כניסה לחדר לידה

בית חולים ליולדות באשדוד

הרפואה, אשדוד

مستشفى مار يوسف "الفرنسي" - בית חולים סנט ג'וזף - Saint Joseph Hospital

בית חולים ליולדות בירושלים

Sheikh Jarrah, Ragheb Nashashibi Street 1, ירושלים

יעוץ הנקה - חיפה ותל אביב

בית חולים ליולדות בחיפה

צדקיהו 24 א, חיפה, 34408

מאפייני העסק

נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגלים

מיקומו של אסף בייבי בבאר יעקב

הצג מפה