באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
חיה פ
תמיד יש תור ארוך שירות לא טוב אבל בסוף צריך דואר
אפרים ברנשטיין
דואר ישראל חייבים לשנות את השירות שלהם. חושב שהגיע הזמן! סליחה מראש.
שלומי זהר
אפשר להגיד שחל שיפור גדול מאוד בשירות מאז תקופת הקורונה אני חושב שהרעיון לעבור למצב שניתנת כניסה לדואר רק דרך קביעת תור באינטרנט עוזרת מאוד לסדר ולבלגן שהיה לפני
Shahar Gibly
כנראה השירות התכי גרוע שקיבלתי אי פעם. אישה עצבנית חסרת סבלנות שדיברה איתי במקביל עם עוד 9 אנשים.. לא מסודרת מבולבלת ובעיקררר לא ברור מרוב עצבים וחוסר סבלנות... בסוף כשהצלחתיי לשאול את השאלה היא ענתה בצורה זריזה ולא ברורה, ואמרה "טוב" וניתקה. הזייההההה עד כמה נמוך מדינת ישראל יכולה להגיע בתודעת שירות כמההההההההה פשוט עצוב.
שלומי גלנדואר
קטן ופצפון צריך דחוף שיפוץ