ZER4U
חנות פרחים באשדוד
7
ZER4U
שדרות מנחם בגין 1, אשדוד, 77641, ישראל- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 8-947-8887
-
שעות הפתיחה של ZER4U:
יום ראשון: 8:30 עד 20:00
יום שני: 8:30 עד 20:00
יום שלישי: 8:30 עד 20:00
יום רביעי: 8:30 עד 20:00
יום חמישי: 8:30 עד 20:00
יום שישי: 8:30 עד 15:00
יום שבת: סגור
עסקים נוספים בקרבת מקום לZER4U
חמישה בלונים אשדוד - עולם של מתנות
חנות פרחים באשדוד
מרכז צימר (ליד כיכר הסיטי, שדרות מנחם בגין 7, אשדוד, 7745675
חנויות פרחים בקרבת מקום לZER4U
חמישה בלונים אשדוד - עולם של מתנות
חנות פרחים באשדוד
מרכז צימר (ליד כיכר הסיטי, שדרות מנחם בגין 7, אשדוד, 7745675
מאפייני העסק
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגלים
אפשרויות שירותמשלוחיםאיסוף עצמי בחנותקנייה בחנותמשלוח ביום הקנייה
מאפיינים אחריםתשלומים: כרטיסי אשראי
הצג עוד מאפיינים
Den Mikhelson
הזמנתי פרחים לאישתי. השליח הניח את הזר ליד הדלת, למרות שאישתי היתה בבית. למה?? הפרחים התייבשו שם שעתיים, עד ששאלתי את אישתי האם קיבלה את הפרחים. זה היתה אמורה להיות הפתעה. הרסתם אותה.
Leon os
קיבלתי שירות מזעזע! הזמנתי לאישתי ליום הולדת זר פרחים שמוצג באתר כזר פרמיום עם עטיפה מהודרת וכרטיס ברכה. קיבלנו זר פשוט יותר בעטיפה רגילה ועם כרטיס ברכה מודפס. באתר היה בזר 17 פרחים וקיבלנו זר עם 10 פרחים. הנציגה אמרה שאצליהם במפרת הזר הזה הוא רק 10 פרחים מה שאומר שזו הטיעה של לקוחות! במקום מוצר אחד שראיתי באתר קיבלתי מוצר נחות יותר! לי אישית זה הרס את כל החגיגה! הפיתרון של הנציגה היה או פיצוי של בקבוק יין או זיכוי בתנאי שייקחו את הזר חזרה או פיצוי של 30% אחוז על הזר. רק ההבדל הכספי בלי עוגמת הנפש הוא הרבה מעבר ל30% ולקבל החזר וגם להישאר בלי שום מתנה ליום הולדת לא נראה לי הגיוני. אותי כלקוח איבדתם!
לירון שושן
החוויה הכי מזעזעת הזמנתי פרחים לחג 3 זרים בשווי של 470 שקלים , מתקשרים אלי ביום של החג בעשר בבוקר אומרים לי שאין את הפרחים במלאי שזה בכלל הפקרות וחסר אחריות מבחינת החנות הזמנתי שלושה שבועות לפני החג כדי להיות בטוחה בהזמנות פרחים. ושהגעתי לחנות בכלל לא היה פרחים חלופיים כמו שאמרה לי לבוא חוצפה! הרסו את החג לא להזמין מהם! ובנוסף אין שירות לקוחות תתביישו!
Света Воловик
חוויה ממש לא נעימה. הזמנתי בבוקר הטבה אשרנרק מול סניף ניתן לממש .....אבל יש תקלה בסניף אין טל. לכן נשארתי ללא מענה. מול שירות לקוחות להמתין עד שיסדרו טל בסניף. חוסר שירותי .עצימות של נציגים. לא אחףזמים ברשת הזכות ובסניף ספציפית.
גילי קורן
לא עומדים בזמני המשלוחים למרות שצוינה מפורשות החשיבות של ההגעה בזמן! מבטיחים הבטחות שווא ובנוסף להכל גם נותנים מענה לא אדיב ולא מתנצלים על השירות הגרוע