אהבה גלילית

בקתה בהר באמירים

9.1

אהבה גלילית

האורנים 97, אמירים, 20115, ישראל
( ? )

תמונות מאהבה גלילית

חוות דעת על אהבה גלילית

  • תמונה

    Rivka Riklin-Hazan

    29.08.2023

    מקום מקסים. יפה. יש בריכה, ג'קוזי וגם כורסת עיסוי וסלון מאוד מפנק וגדול. הנוף.מהמרםסת בוילה יפיפה. המזגנים אחלה. המיטות והכריות היו ממש ממש לא נוחים. להרגשתי הצימר קצת מאכזב בפרטים הקטנים כמו זה שנקי אבל לא ניקיון יסודי (למשל היינו צריכים להזיז את הספה או המיטה והיו הרבה לכלוכים...מבאס). בנוסף יש ידיות בארון ויש דברים בשירותים שלא מטופלים כמו שצריך. הצימר זקוק לעוד קצת טיפוח.

  • תמונה

    יהוא יהושע

    23.07.2023

    היינו סופש כמה חברים היה פשוט מצוין! הכל ברמה ממש גבוה ! נקי מסודר ומאוד יפה! אחלה מיקום בעל הבית היה מדהים , פינק אותנו וענה על כל השאלות , היה זמין תמיד! בהחלט מקום מומלץ גם לשומרי שבת! יש בית כנסת ובצימר יש פלטה ומיחם! תודה רבה רבה

  • תמונה

    Paz Shlomo

    23.07.2023

    לכבוד יום ההולדת של בן זוגי סגרתי לנו יומיים בצימר אהבה גלילית. מהרגע הראשון שיצרתי קשר עם הבעלים קיבלתי מענה חם ומקסים. כשהגענו לצימר הופעתי מאוד- הצימר נראה מעולה בתמונות באינטרנט רבל נראה הרבה יותר טוב אף במציאות! קיבלנו פינוקים רבים- הצימר קושט בבלונים לכבוד היום הולדת, וחיכה לנו במטבחון מגש מפנק עם יין וכוסות, שוקולדים, אבטיח ואף עוגה תוצרת ביתית. החוויה הייתה מדהימה- הצימר משגע, הנוף מהמם והתענוג היה גדול! ממליצה בהחלט!!!

  • תמונה

    maya shemi

    10.05.2023

    בילינו אני ובנזוגי 3 לילות באחוזת החורש. מקום מיוחד יפהפה ונעים לשהייה. קבענו מראש 2 לילות והחלטנו להישאר לילה נוסף מרוב שנהננו. מומלץ מאוד חוויה מרגיעה. החדר עצמו נעים ומרווח, הזמנו עיסוי לחדר והמטפלות היו אדיבות ומקצועיות. גם ארוחת בוקר מפנקת וטעימה מאוד! שורה תחתונה - נחזור לביקור נוסף 👍😍👍

  • תמונה

    razan Mohammad

    25.04.2023

    התארחנו בקתת אורנים וסוויטת ארבל הינו 6 נפשות המקום היה פשוט פינת גן עדן , נוף מהמם ובריכה מחוממת ונקיה על הנוף , והחדרים היו מרווחים ונקים ולא חסר בהם כלום , גקוזי מפנק בתוך החדרים וגם בחוץ , הרבה אהבה ונטייה יש במקום שתברכו ותודה רבה על האירוח המושלם ועל הארוחה המיוחדת ועל ההתחשבות וההבנה . הטיול הזה היה אחרי תקופה קשה מניתוח של אחותי ושקיבלתם אותנו עם הכלבים באהבה רבה . כי אם לא היו מאשרים לנו שנביא את הכלבים לא היינו מגיעים לשם כי זה היה מאוד חשוב לנו והם חלק מהמשפחה שלנו . ואין ספק שנחזור לשם . ממולץ בחום . המקום עוצר נשימה . נוף וטבע מדהימים .

עסקים נוספים בקרבת מקום לאהבה גלילית

Grocery Store

חנות מכולת באמירים

אמירים

אהבה גלילית - TTT.co.il

אכסניה באמירים

אמירים

שירת העשבים

מלון ריזורט באמירים

אמירים, 2011500
(4.71)
לינה

Aviv Bakfar אביב בכפר צימרים באמירים

לינה באמירים

מצפה מנחם 67, אמירים, 2011500

בית העם

מרכז קהילתי באמירים

הרימונים 6, אמירים

עופרי יקואלי - היופי במי שאת

מכון יופי באמירים

מצפה מנחם 65, אמירים
(4.81)
וילה

רום אמירים

וילה באמירים

מצפה מנחם 68, אמירים, 2011500

יוגה שמש

סטודיו ליוגה באמירים

מצפה מנחם 72, אמירים, 2011500

אהבה בירוק

מלון ריזורט באמירים

מצפה מנחם 72, אמירים, 2011500

אגם המגע - צימר וספא בודד

מלון ריזורט באמירים

אמירים, 2011500

מיקומו של אהבה גלילית באמירים

הצג מפה