לה בריזה

מלון ריזורט באלקוש

8.7

לה בריזה

אלקוש, 1380400, ישראל
( ? )

תמונות מלה בריזה

חוות דעת על לה בריזה

  • תמונה

    Elhanan Gutorov

    12.08.2022

    הגענו משפחה גדולה עם כמה זוגות וכמה ילדים קטנים. המתחם יפה ומאורגן היטב. שירות מעולה, מגבות בבריכה, פינת אוכל מאובזרת- מנגל, כיריים, מקרר ושולחם גדול. בריכה בנויה גדולה, ג'קוזי חיצוני וגם בכל חדר, טרמפולינה, מתנפח לילדים. הרגשנו שלא צריך לצאת מהצימר. הערה קטנה יש לנו על השביל עץ שעובר לאורך המתחם, יש צורך לצופף את השלבים בו כדי למנוע נפילה של ילדים. חוץ מזה אנחנו ממש מרוצים. בעל המקום עוזר בכל צורה שצריך. ממליץ בחום!

  • תמונה

    Baruch Granot

    02.05.2022

    מקום מדהים, מאורגן היטב לאירוח משפחות, הנוף הנשקף מאזור הבריכה הוא מהיפים בארץ. המרחב שבין הצימרים גדול מאד ועם הרבה אטרקציות לילדים . ומעל לכל היחס והשרות שמקבלים מאיציק- בעל המקום, הוא פשוט 10.

  • תמונה

    ליאור מאיר

    02.01.2022

    הצימרים מיועדים למשפחות או זוגות. באמת נחמד בתוך הצימרים חמים ונעים, דאגו לחימום בכל חלל וגם קמין,יש ג'קוזי בכל צימר אצלנו היה ממש גדול, וגם בחוץ ג'קוזי גדול ונעים מאוד לחבר'ה, אזור למנגל מקורה. אווירה באמת נעימה. הבריכה הייתה סגורה בגלל החורף וכנראה בשדרוג שאפשר להבין. כמה דברים קטנים שאפשר לשפר זה הידיות של הדלתות, זרם המים בג'קוזי, אבל באמת בקטנה. היינו כמה זוגות ונהנינו מאוד וגם בסופ"ש העזיבה של החדרים אחרי הצהריים לקראת 16:30. סך הכל נחמד מאוד!

  • תמונה

    galit kriheli

    01.01.2022

    נמצא במיקום מעולה. הבעלים נורא נחמדים.המתחם עצמו נורא יפה וירוק. הצימרים ברמה בינונית למעט הסוויטה שנראית די חדשה. היינו בסופשבוע, לקחנו את כל המתחם. היו תקלות במתחם.

  • תמונה

    yuval laufer

    05.10.2021

    הגענו למקום משפחה גדולה (ילדים בגילאים שנה-18) וכל המתחם היה שלנו. עוד לפני שהגענו רגב היה קשוב לכל שאלה ופניה, משלב ההתעניינות ועד שלב התשלום. הבריכה הייתה עבורנו מאוד אטרקטיבית, ומאוד נהננו בה. הנוף שיש בבריכה נדיר, וממש כיף אפילו סתם לשבת ליד הבריכה. כשהגענו הרובוט עבד בבריכה והיא אכן הייתה נקייה. הג'קוזי היה נקי ועבד מצוין. במקום שולחן פינג פונג ואביזרים. יש סוויטה אחת שהיא חדשה לגמרי, וכל היתר הן בקתות עץ ברמה טובה, מצוידות בקומקום, מיקרו, מקרר וכלי מטבח. חשוב לציין שהבקתות לא חדשות ויש מקום לשפר את המצבהתחזוקתי שלהם. לנו זה לא הפריע. האזור הציבורי היה גדול ולילדים היה מקום לשחק. כל בקשה שהעלנו (מגבות, פחים וכו') נענתה במהירות על ידי רגב. כיף שאפשר לסמוך על הבעלים. המחיר הוגן לגמרי ותואם את מה שמקבלים. בהחלט ממליץ

עסקים נוספים בקרבת מקום ללה בריזה

La Brize

בית מלון באלקוש

Moshav, אלקוש

בית העם

מרכז תרבות באלקוש

אלקוש

וילה וילבן

מלון ריזורט באלקוש

50, אלקוש

וילה 4 אס

בית מלון באלקוש

אלקוש

קהילתא

מכירת כרטיסים לאירועים באלקוש

אלקוש, 1380400

וילה "מטע וכרם ".

מלון ריזורט באלקוש

אלקוש, 1380400

צימר הפירמידה

מלון ריזורט באלקוש

אלקוש

ביקתות נופש בחורש

דירת נופש באלקוש

37, אלקוש

וילה אחוזת משי

מלון ריזורט באלקוש

80, אלקוש, 13804

מאפייני העסק

מאפיינים אחרים
Amenities: מתאים לילדים

מיקומו של לה בריזה באלקוש

הצג מפה