שקמה קייטרינג בוטיק

קייטרינג באלפי מנשה

9.8

שקמה קייטרינג בוטיק

רח' סנונית 22, אלפי מנשה
( ? )
  • לחץ לאתר האיטרנט
  • +972 77-662-3012
  • שעות הפתיחה של שקמה קייטרינג בוטיק:
    יום ראשון: 8:00 עד 21:00
    יום שני: 8:00 עד 21:00
    יום שלישי: 8:00 עד 21:00
    יום רביעי: 8:00 עד 21:00
    יום חמישי: 8:00 עד 21:00
    יום שישי: סגור
    יום שבת: סגור

תמונות משקמה קייטרינג בוטיק

חוות דעת על שקמה קייטרינג בוטיק

  • תמונה

    Ilona Peist

    26.10.2016

    לכל מי שנכנס לדף הזה, עשינו חתונת קונספט בחצר הבית שלנו, והדבר שהכי הלחיץ אותנו זה האוכל. בחתונות של עד 100 איש , איכפת מאוד מכך שלכל אחד יהיה מה לאכול, הרבה וטעים. הרי מדובר בחברים וקרובים ממעגל ראשון. כמובן שכל אחד גם ירגיש תמורה לצ'ק ששם (כמה שזה נשמע קר ומנוקר) הקרובים והחברים שלנו מאוד מאתגרים מבחינת המזון שהם אוכלים. חלקם טבעוניים, חלקם צמחוניים, חלקם דתיים, וחלקם לא מכבדים אירוע אם אין איזה בקר על שיפוד. קבענו טעימות עם 4 קייטרינגים לפני האירוע. שקמה היתה הראשונה. זאת היתה אהבה ממבט ראשון, הדרך שבה היא אירחה אותנו, הדרך שבה היא התחברה אלינו, האוכל שהיא נתנה לנו לטעום (ואני לא מגזימה) הכי טעים שאכלתי ! גורמה! והבנו שלכולם יהיה מה לאכול. לכולם!! כשיצאנו ממנה, הסתכלנו אחד על השני החלטנו פה אחד.. שחבל על הזמן ללכת לראות ספקים אחרים, ביטלנו את כולם. וזאת היתה ההחלטה הכי קלה שעשינו. לפני האירוע: שקמה ליוותה אותנו לאורך כל הדרך, מהציוד להשכרה ועד איפה להעמיד כל שולחן וכסא באירוע ומה יהיה המסלול בחתונה! היא היתה שם לאורך כל הדרך, בכל דבר ובכל פרט! וזה באמת נוסף על תפקיד. זה לא מובן מאליו! ביום של האירוע: שקמה הגיעה לפני הזמן, עם צוות מדהים (3 מלצרים וברמנית, הם כל כך נכנסו לאווירת הקונספט של החתונה שבלי להתכוון היו לי ממש שחקנים מפעילים שם)! הם תיקתקו הכל (הקמה,הגשה, פינוי), היו כל הזמן עם האצבע על הדופק, הם ממש הרגישו את האורחים, כל הזמן היו איתם בתקשורת ישירה. כל בקשה של האורחים ישר מומשה (כמו פסטה בלי רוטב לילד, הגשה מיוחדת ואינדיבידואלית לחבר'ה הדתיים ועוד הרבה כאלה). האורחים עפו על האוכל! כבר תוך כדי האירוע התחילו לבקש ממני כרטיסי ביקור של שקמה. האוכל היה כל כך מגרה וכל כך אסתטי שאפילו החתן לא עמד בפיתוי, התיישב והתחיל לאכול . וקיבלנו מחמאות גם מהקרניבורים (שזה הישג!) כשכולם הלכו ונשארנו לנקות את הבית .. פתאום קלטנו שהצוות של שקמה ניקה וסידר כבר הכל, את האוכל שנשאר שמו לנו בקופסאות במקרר, המטבח היה מצוחצח, לא היו שברי כוסות ובקבוקים הבית היה ארוז . לא ברור מתי הספיקו אבל הבית היה ממש נקי ומתוקתק וגם זה לא מובן מאליו!! לסיכום: שקמה כל כך שונה מכולם, שומעים את זה כבר בטלפון, בהתייחסות המהירה שלה, ביכולת שלה להרגיע כלה היסטרית, והכי חשוב באוכל הכל כך טעים והכל כך יחודי לה. מקצועיות: 100 מתוך 100 שירותיות: סטנדרטים של חו"ל מחיר: נמוך מאוד לתמורה (!!) בזכותה ממש הצליח לנו ... אילונה ודניאל פייסט

  • תמונה

    Nofar Zur

    02.05.2016

    קייטרינג בעבודת יד של הבחורה הכי מקצועית, אדיבה וכשרונית שיש! מבחר גדול של מטעמים חלביים שמתאימים לכל אירוע- גדול וקטן, שנעשים באהבה גדולה, הקפדה על פרטים בלי פשרות, והכי חשוב- טעים טעים טעים! ללקק את האצבעות!

  • תמונה

    שמעון אביטן

    02.05.2016

    קייטרינג מושקע, מדהים ושווה כל אגורה ,הכל בידיה המיומניות של שקמה שהיא עושה זאת בחנניות ,במקצועיות ובמאור פנים. תענוג להתחבר אליה ולאכול ממעשה ידיה.

  • תמונה

    Mali Romano

    02.05.2016

    אירגנתי כנס מטעם העבודה עבור רופאים והחלטנו לכבד אותם בארוחת בוקר מפנקת. הזמנו את שקמה עם תפריט שקולע בדיוק למה שרצינו. הדבר הכי חשוב הוא שהאוכל היה מושלם! טעים, אסטטי, מגוון ומושקע! השרות שקיבלנו היה אדיב מאוד לאורך כל הדרך... אין ספק שנמשיך לעבוד יחד (-:

  • תמונה

    Dekel Menachem

    01.05.2016

    לאחר שנהנתי מהקייטרינג שהוגש לנו במסגרת אירוע חטיבתי בחברה הזמנו את קייטרינג בוטיק שקמה לאירוע משפחתי בביתנו. מרגע בחירת התפריט ועד לסיום האירוע קיבלנו משקמה שירות אישי, מקצועי, סבלני ואיכפתי. האוכל היה טעים ומאוד איכותי. השולחן נראה כמו מיליון דולר. שקמה דאגה לנו לפרחים ולכלים חד פעמיים מה שהיה נחמד. התכנון של הכמויות היה נכון. היה נהדר ליהנות מהאירוע המשפחתי מבלי להידרש למטבח..היה תענוג ונשמח ליהנות ממנו שוב..

עסקים נוספים בקרבת מקום לשקמה קייטרינג בוטיק

FPVist - קורס בניית רחפני מירוץ, חנות רחפנים, בטריות וFPV

חנות תחביבים באלפי מנשה

סלעית 22 אלפי מנשה

הום אנד מי Home&Me

חנות מתנות באלפי מנשה

צופית 10, אלפי מנשה

מגשי פירות

חנות מתנות באלפי מנשה

רח' סנונית 40, אלפי מנשה

Magic C & Touch

ספק אביזרי ריהוט באלפי מנשה

רח' סנונית 48/1, אלפי מנשה

קייטרינג בקרבת מקום לשקמה קייטרינג בוטיק

כדיתה

קייטרינג בשערי תקווה

אפוד 1, שערי תקווה

קייטרינג נאוה

קייטרינג בכוכב יאיר צור יגאל

מבוא גמלא 18, כוכב יאיר צור יגאל

טריפ-מנגל

קייטרינג בנווה ימין

התמר 75, נווה ימין, 44920

הדס - בטעם אישי

קייטרינג בצור יצחק

נחל הדס 2, צור יצחק

חדוהלה

קייטרינג בעץ אפרים

האורן 10, עץ אפרים

Krausserie 89

קייטרינג בצור יצחק

נחל פולג 35, צור יצחק

ארטייסט מגשי אירוח

קייטרינג בכפר סבא

התע"ש 24, כפר סבא

גלי'ס

קייטרינג בכפר סבא

התע"ש 20, כפר סבא

מתחם בופה

קייטרינג בכפר סבא

עתיר ידע 4, כפר סבא

קייטרינג תלתן

קייטרינג בכפר סבא

יוחנן הסנדלר 1 משלוח דואר: ת.ד.2347 כפר סבא, 4442601

מאפייני העסק

מאפיינים אחרים
נגישות: מגרש חניה נגיש לכיסאות גלגלים

מיקומו של שקמה קייטרינג בוטיק באלפי מנשה

הצג מפה