כפר נופש אלמוג

בית מלון באלמוג (Mantur Almog By Selina , סלינה מנתור אלמוג)

8.2

כפר נופש אלמוג

Kibbutz Almog Arovat Jordania
( ? )

תמונות מכפר נופש אלמוג

חוות דעת על כפר נופש אלמוג

  • תמונה

    יעקב בר-חנין

    02.09.2023

    מלון צנוע חדרים מרווחים. הבריכה לא פעלה שודרגנו מיד לסוויטה. באזור יש מסעדות טובות וזולות.

  • תמונה

    Karol Saban

    16.08.2023

    היינו בכפר הנופש ל 4 לילות. כשהגענו החדר היה נראה טוב, יפה גדול ומרווח, אבל המקלחת לא הייתה נקיה בכלל, האסלה לא מחוברת לרצפה והרצפה מלוכלכת. קנינו אקונומיקה כדי לנקות בעצמינו. אחרי יומיים שלא היה שרות חדרים או נקיון בחדר התחילו להגיע נחילי נמלים למקלחת, למיטת הילדים ולכל מקום אפשרי. האוכל גם היה בינוני ומטה ובגדול הייתה תחושה של לכלוך. המזגן בחדר הרעיש מאוד וטפטף. הבריכה הייתה מעולה. המרחק לים המלך חופי המלונות הוא שעה נסיעה קחו בחשבון.

  • תמונה

    Michael Shaouat

    01.08.2023

    אישית, אנחנו במשפחה עושים מנוי כל קיץ מאז שאני זוכר את עצמי. הבריכה זה הדבר של הקיבוץ המקסים הזה. כמובן אשקול לקחת חדר בכפר הנופש מתישהו.

  • תמונה

    goman abo salah

    30.07.2023

    זו שהייה שנייה שלנו במקום האירוח אלמוג פשוט כיף להיות שם . מתאים למשפחות , לקחנו סוויטות משפחתיות החדרים נקיים ומאובזרים יפה . יש אפשרות לעשות על האש היחס והשירות מעל ומעבר .מומלץ ביותר

  • תמונה

    עפרה אריאלי

    05.07.2023

    ממוקם בכניסה לקיבוץ אלמוג, במקום שלא נראה מרשים כל כך, די ישן ומוזנח, הגענו לקבלה ונתנו לנו את מספרי החדרים, כשהגענו לחדרים, הם לא היו מוכנים בכלל, נראה שבדיוק יצאה משם משפחה, הסדינים הפוכים, מגבות על הרצפה, לכלוך בשירותים אוכל במקרר, בקיצור מגעיל נורא (תמונות מראות כיצד קיבלנו את החדרים ואת כמות הנמלים). דיברנו עם הקבלה והם נזכרו שלא שלחו ניקיון לחדרים הנכונים. הערת אגב, יש רק שני אנשים שעובדים שם, מתנדבים של הקיבוץ שלא ממש יודעים לתפעל את המקום, הכל מתנהל בעצלתיים, אין שירותי ניקיון אמיתיים, החדרים מלאים בנמלים (הם מודעים לכך כי השאירו k300 לשי וש אורחי החדר). האוכל בבוקר נראה לא טוב, מלפפונים ועגבניות מלפני כמה ימים, אוכל תפל ולא מזמין בכלל. בקיצור חוויה לא נעימה כל כך, החדרים אחרי שניקו לנו אותם, היו יחסית בסדר (אין לנו דרישות גבוהות), אבל הנמלים כל הזמן הגיעו וכמה פעמים ניקיתי את השאריות.

עסקים נוספים בקרבת מקום לכפר נופש אלמוג

מועדון

מרכז תרבות באלמוג

אלמוג

מוזיאון בית הסופר

מרכז תרבות באלמוג

אלמוג

מצפה כלנית

אזור לטיולים רגליים באלמוג

מעל קיבוץ קליה, אלמוג

מאפייני העסק

Amenities
Wi-Fi בחינםארוחת בוקרחניה חינםבריכה חיצוניתמתאים לחיות מחמדמסעדה

מיקומו של כפר נופש אלמוג באלמוג

הצג מפה