באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
יעקב בר-חנין
מלון צנוע חדרים מרווחים. הבריכה לא פעלה שודרגנו מיד לסוויטה. באזור יש מסעדות טובות וזולות.
Karol Saban
היינו בכפר הנופש ל 4 לילות. כשהגענו החדר היה נראה טוב, יפה גדול ומרווח, אבל המקלחת לא הייתה נקיה בכלל, האסלה לא מחוברת לרצפה והרצפה מלוכלכת. קנינו אקונומיקה כדי לנקות בעצמינו. אחרי יומיים שלא היה שרות חדרים או נקיון בחדר התחילו להגיע נחילי נמלים למקלחת, למיטת הילדים ולכל מקום אפשרי. האוכל גם היה בינוני ומטה ובגדול הייתה תחושה של לכלוך. המזגן בחדר הרעיש מאוד וטפטף. הבריכה הייתה מעולה. המרחק לים המלך חופי המלונות הוא שעה נסיעה קחו בחשבון.
Michael Shaouat
אישית, אנחנו במשפחה עושים מנוי כל קיץ מאז שאני זוכר את עצמי. הבריכה זה הדבר של הקיבוץ המקסים הזה. כמובן אשקול לקחת חדר בכפר הנופש מתישהו.
goman abo salah
זו שהייה שנייה שלנו במקום האירוח אלמוג פשוט כיף להיות שם . מתאים למשפחות , לקחנו סוויטות משפחתיות החדרים נקיים ומאובזרים יפה . יש אפשרות לעשות על האש היחס והשירות מעל ומעבר .מומלץ ביותר
עפרה אריאלי
ממוקם בכניסה לקיבוץ אלמוג, במקום שלא נראה מרשים כל כך, די ישן ומוזנח, הגענו לקבלה ונתנו לנו את מספרי החדרים, כשהגענו לחדרים, הם לא היו מוכנים בכלל, נראה שבדיוק יצאה משם משפחה, הסדינים הפוכים, מגבות על הרצפה, לכלוך בשירותים אוכל במקרר, בקיצור מגעיל נורא (תמונות מראות כיצד קיבלנו את החדרים ואת כמות הנמלים). דיברנו עם הקבלה והם נזכרו שלא שלחו ניקיון לחדרים הנכונים. הערת אגב, יש רק שני אנשים שעובדים שם, מתנדבים של הקיבוץ שלא ממש יודעים לתפעל את המקום, הכל מתנהל בעצלתיים, אין שירותי ניקיון אמיתיים, החדרים מלאים בנמלים (הם מודעים לכך כי השאירו k300 לשי וש אורחי החדר). האוכל בבוקר נראה לא טוב, מלפפונים ועגבניות מלפני כמה ימים, אוכל תפל ולא מזמין בכלל. בקיצור חוויה לא נעימה כל כך, החדרים אחרי שניקו לנו אותם, היו יחסית בסדר (אין לנו דרישות גבוהות), אבל הנמלים כל הזמן הגיעו וכמה פעמים ניקיתי את השאריות.