נוף התכלת

מלון ריזורט באליפלט

6.5

נוף התכלת

אליפלט, 1233000, ישראל
( ? )

תמונות מנוף התכלת

חוות דעת על נוף התכלת

  • תמונה

    ענבל שפיץ

    21.06.2022

    הגענו למקום לארבעה ימים ושלושה לילות. קיבלנו את היחידה המשפחתית. חדר שינה + סלון עם שתי ספות נפתחות. אמרנו מראש אנו מגיעים עם 3 ילדים בוגרים ושאלנו אם מתאים, נאמר שכן. הפעל נפתחות למיטה וחצי כך שלא מתאים לשלושה ילדים בוגרים. הנוף מהמם והג'קוזי בחוץ מושלם. הבריכה לא התאימה למזג האויר והסאונה הייתה מקולקלת 3 מתוך 4 הימים שהיינו. מטבח החוץ אחלה, למרות שהכיריים והתנור ידעו ימים יפים יותר. מלא חתולים בחוץ שקופצים על משטח העבודה... החדר היה ברמת תחזוקה נמוכה. דלת מקלחת הזזה חורקת שפותחים אותה, בלילה מעירה את כולם. דלת חדר שינה ננעלת בכל פעם שסוגרים אותה וצריך להפעיל כוח רב בשביל לפתוח אותה. קיבלנו מצעים קרועים ובלויים אך שהתלוננו, הוחלפו. פעם אחת בעלי הצימר לא התעניינו לשלומנו או אם אנו צריכים משהו.. כלום! אחרי 3 ימים אנחנו ביקשנו שיוחלפו לנו המגבות , לאחר שביקשנו, החליפו. במשך הערב ובלילה שומעים את בני המשפחה צועדים בבית... רעש נוראי. פחות מומלץ

  • תמונה

    שמעון כליף

    30.05.2022

    ג'קוזי 👌, בריכה - מיושנת ולא מתוחזק מטבח מרכזי בלי כלי אוכל, מקרר מלוכלך, חדרים-כבר בכניסה אפשר לראות את ההזנחה קורי עכביש ואבק וחול על הקירות מעל הדלת, חדר שינה סביר.. מקלחת - דלת הזזה מרעישה וחלודה כיור קטן מאוד, מיטות וכלי מיטה מיושנים מאוד. בקיצור לא שווה את הכסף

  • תמונה

    חן כליף

    29.05.2022

    מאכזב ממש, הזמנו צימר למשפחה של 4 אנשים וקיבלנו צימר לזוג , למרות שכתוב שהחדר מותאם ל 6 אנשים!!! צפוף מאוד ולא נוח. בנוסף כתוב שיש מטבחון מאובזר וזה גם מה שבעלת הצימר אמרה בטלפון, אך בפועל לא היה שום אבזור ,לא צלחות, לא סכו"ם, אפילו לא כוסות לשתייה .נאלצנו לנסוע לקנות הכל. רמת נקיון מתחת לכל ביקורת, הכל ישן מאוד ומלוכלך ולא מתוחזק. מקרר דביק עם מיי אבטיח שאף אחד לא טרח לנקות לקראתנו. עם דלת מקפיא שלא נפתחת. מטבחון ללא מזגן בתנאים שאי אפשר בכלל לשבת שם בימים חמים. קורי עכביש בכניסה לחדר,קיבלנו שמיכות ישנות מאוד ומעופשות שאפילו לכלבים שלי הייתי מתביישת לשים. לא מומלץ כלל. לא מצדיק את המחיר בשום צורה!!!

  • תמונה

    Amir Tilleman

    30.08.2021

    הצימר בינוני מינוס. התמונות לא עושות צדק למקום. מתוך 4 חדרים רק אחד מושקע כמו שצריך היתר ברמה נמוכה ביחס למחיר. שקיבלנו את החדר היה מלא אבק בסדינים!!! המיטה ממש ממש לא נוחה!!! בשהייה של יומיים של כמה משפחות בעלת הצימר אינה טרכה לפנות את הזבל ולהחליף מגבות!!! בנוסף היה לה את החוצפה לשלוח לנו הודעה שאנחנו השארנו המון לכלוך למרות שניקינו אחרינו כמה שיכלנו!!! בתור משפחה שנוסעת כמה פעמים בשנה לצימרים, זה חייב להיות הצימר עם תעודת השירות הכי גרוע שהיית!!! The B&B is medium minus. The pictures do not do justice to the place. Out of 4 rooms only one is properly invested and a low level permit in relation to the price. When we got to the room it was full of dust in the sheets !!! The bed is really, really uncomfortable !!! For a two-day stay of several families, the owner of the B&B will not be tempted to empty the garbage and change towels !!! In addition she had the audacity to send us a message that we left a lot of dirt even though we cleaned up after ourselves as much as we could !!! As a family that travels several times a year to B & Bs, it must be the B&B with the worst service certificate you have ever had !!!

  • תמונה

    Pini Rotblat

    30.08.2021

    שירות גרוע. הבטיחו מתחם סגור משפחתי והוסיפו עוד משפחה זרה שהפריעה לעשות מנגל משפחתי! כאשר התקשרנו לבקש מגבות התבקשנו להגיע אל הבעלים לקחת מגבות לא הסכימו להביא לחדר מגבות! לא ניקו את הפחים וכשהיה מלא זבל לאחר יומיים החתולים עשו בלאגן בזבל והבעלים עוד בחוצפתו האשים אותנו שאנחנו משאירים ליכלוך, הזוי. בחיים שלי לא נתקלתי בכזה יחס מגעיל!!!! bad service. Ensure a family enclosed enclosure and add another foreign family that interfered with making a family BBQ! When we called to ask for towels we were asked to come to the owner to pick up towels and did not agree to bring towels to the room! The bins were not cleaned and when it was full of garbage after the cat litter, they made a mess of garbage and the owner, even with his impudence, blamed our resources especially for the dirty, hallucinatory resources. My life I have never encountered such a disgusting attitude !!!!

עסקים נוספים בקרבת מקום לנוף התכלת

שירת הגליל

מלון ריזורט באליפלט

אליפלט ת.ד 7 מס' בית 95, אליפלט, 1233000

טעמים

קייטרינג באליפלט

64, אליפלט

תנועת נוער בני עקיבא

מרכז תרבות באליפלט

אליפלט

בית הכנסת עולי לוב

בית כנסת באליפלט

103, אליפלט

אל-גליל אירוח כפרי במושב אליפלט

חוות אירוח באליפלט

אליפלט 97, אליפלט

צימר בוטיק חלומות פז

דירת אירוח באליפלט

אליפלט

אחוזת ראול - אליפלט

מלון ריזורט באליפלט

94, אליפלט

וילה פנדורה - אליפלט

מלון ריזורט באליפלט

אליפלט

קליניקת בוטיק לטיפולי פנים מתקדמים & הסרת שיער בלייזר

מכון יופי באליפלט

בית 24, אליפלט, 12330

בלה דונה צימר בגליל עליון

בית נופש באליפלט

9, אליפלט, 1233000

מיקומו של נוף התכלת באליפלט

הצג מפה