בלה דונה צימר בגליל עליון

בית נופש באליפלט

7.8

בלה דונה צימר בגליל עליון

9, אליפלט, 1233000, ישראל
( ? )

תמונות מבלה דונה צימר בגליל עליון

חוות דעת על בלה דונה צימר בגליל עליון

  • תמונה

    Ofer Sekely

    18.09.2022

    מיקום טוב, מרחב ציבורי נהדר, מוצל עם שתי בריכות. פער אדיר בין החדרים שבעלת המקום לא גילתה ( חדר ללא ג'קוזי). חדרים לא חיכו מוכנים, מקקרים מנותקים (לקח שעות וחלק ממוצרי החלב נזרקו). נאמר בפירוש שהמקום אינו שומר שבת ולמעשה התבקשנו לסיים כל ההכנות על האש עד כניסת השבת!! המוזר, ששעת העזיבה היא במהלך השבת (סיפרה סיפורי ביטוח). לא היו סירים ומחבתות (שאמרה והבטיחה שיהיו). לאחר שגילינו תקלות (ג'קוזי מקולקל, שלטים לא תקינים, טלוויזיות ללא ערוצים...(, כבר לא ענתה!!! רצינו כל כך לאמץ המקום.... התאכזבנו מאד מהשירות

  • תמונה

    Ben Ginsburg

    03.07.2022

    האזור בחוץ יפה, הצימרים עצמם ממש מלוכלים. כתמים באמבטיה, לכלוך על המצעים במיטה הנפתחת, שלט של מזגן שלא עובד, ברזים מלוכלכים. הבעלים מבקרים לעיתים מאוד תכופות. חוויה לא טובה.

  • תמונה

    גילה מרום

    01.01.2022

  • תמונה

    ליאור שרביט

    29.08.2020

    לא ממליץ בכלל על המקום ולכן דירגתי אותו נמוך מאוד , נתחיל בכך שכשמגיעים עם וייז אז הוא בכלל לא מוביל למקום הנכון אלא לתוך היישוב אליפלט , לגבי המתחם עצמו הבריכה מלוכלכת בתוך המים ובמתחם מסביבה שולחן עם שמן שיזוף , עטיפות של חטיפים בתוך העציצים ומסביב , לגבי שלושת הצימרים ישנם רק 2 ג'קוזי ולא בכולם וזה מבאס ואחד מהם כלל לא עבד , המון חתולים בחצר מה שמפריע מאוד כאשר עושים על האש , החדרים נחמדים ותו לא , מיטות לא נוחות וקטנות , המון יתושים , דלת שלא נסגרת בצורה תקינה בצימר 2 , יקר מאוד , אני לא יודע אם בגלל הקורונה אך בהחלט תחושה של ניצול המצב הקיים/תקופה שלא ניתן לטוס שזה ביזיון בפני עצמו , בעלת המקום לא נעימה בכלל , עושה רושם שרק כסף מעניין אותה ומזומן כמובן לא מוכנה לישמוע על שום שיטת תשלום אחרת , צ'וקים , חור ברצפת צימר 2 במקלחת , דלתות מקלחון שבורות ולכן לא נסגרות -כמו שכבר רשמתי - תחזוקה 0 אך מחיר בשמיים , הינו 3 לילות השבוע 3,400 שח נשמע לי מחיר מופקע לצימר ברמה של כוכב 1 , הייתי חושב פעמיים לפני שהייתי מגיע אליו. כמובן שאין ארוחות בוקר כלולות במחיר.

  • תמונה

    Gershon Bell

    13.07.2020

עסקים נוספים בקרבת מקום לבלה דונה צימר בגליל עליון

צימר בוטיק חלומות פז

דירת אירוח באליפלט

אליפלט

אריסטו

דירת אירוח באליפלט

107, אליפלט

אחוזת ראול - אליפלט

מלון ריזורט באליפלט

94, אליפלט

שירת הגליל

מלון ריזורט באליפלט

אליפלט ת.ד 7 מס' בית 95, אליפלט, 1233000

טעמים

קייטרינג באליפלט

64, אליפלט

פיצה בלאנק

פיצרייה באליפלט

5, אליפלט, 1233000

אל-גליל אירוח כפרי במושב אליפלט

חוות אירוח באליפלט

אליפלט 97, אליפלט

טרקטורונים רייזרים אליפלט

יעד תיירותי באליפלט

אליפלט, 1233000

צימרו - בקתות העץ של מרו

יעד תיירותי באליפלט

אליפלט

מיקומו של בלה דונה צימר בגליל עליון באליפלט

הצג מפה

חיפושים נוספים