באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
צופיה איפרגן
הוילה אמנם מושקעת אבל בעלת המקום נכנסה לנו באמצע הלילה לוילה ללהעיר לנו על רעש מתוך הבית בגלל שיש לה עוד סוויטה קטנה שמושכרת במקום לאנשים האחרים כל הוילה צריכה להיות בשקט שירות ממש לא נחמד פעם אחרונה שנגיע
נעמה נעמה
וילה ברמה גבוהה מעוצבת נקיה יש בריכה גדולה בעלת הבית אישה מדהימה!!! ממליצים בחום!
מוריה מוריה
וילה מהממת!! אירוח מדהים, נקי ואסטטי, בעלים מקסימים, שירות אדיב ומזמין במיוחד. ממליצה בחום!! נהנינו מאוד 💓
אליאור ארביב
הגענו לוילה 10 חברים לחגוג יומולדת . הצוות היה מעולה ! . נתנו לנו פרטיות ושקט , לא שמענו מהם. היו גמישים בשעות כניסה ועזיבה. יצאנו ממש מרוצים
Gabriel lev-har
שלום, מקום נקי לכן יש כוכב. כל הביקורות שקראתי כאן הפוכות למציאות שפגשתי. אני תמהה מי כתב אותן.... להלן מה שקרה לנו ממש כעת 10 עד 14 ליולי 2022: השנה הילדים בחרו בווילה והנה האכזבות שפגשנו: 1. Xbox רק עם מנוי אישי. יידעו אותנו שבוע לפני ההגעה. כלומר אין. 2.שולחן פינג פונג - שבור כמעט הוריד לילדים את הרגליים כשקרס. 3. שולחן כדורגל שבור - סופק אחרי יומיים חדש לאחר תלונות 4. מפל בבריכה - שרוף. לא עובד. לא יודענו על כך. בתגובה נמסר לנו שבחוזה לא הובטח. 5. מכונת קפה בלי קפסולות לקפה. 6. אין בהכרח סבונים במקלחות. 7. אין שירות מגבות- לאחר וויכוח הסכימה בעלת הנכס להשאיר לנו את האבקת כביסה ולספק מגבות גם לבריכה. הדרחשה הייתה שנקנה אבקת כביסה ונעשה כביסות בחופש. 8. חצר מאוד לא מטופחת. 9. בריכה וג'קוזי לוקים בחסר שברים שגורמים לחתכים ברגליים. מנורה צפה שהובטח שאינה מחשמלת. ג'קוזי ללא חימום. 10. מקלחונים רעועים. 11. לא היו סוללות באף אחד מהשלטים והטלוויזיות לא עבדו. לאחר תלונה סופקו סוללות אבל אני הייתי צריך להיות טכנאי לעבור בכל החדרים ולסדר, עדיין לא הכל עבד. לא טופל. בעלת הנכס, יודעת לדרוש תשלום בחמש דקות הראשונות אבל מסתתרת מאחורי חוזה שמעולם לא עברנו עליו. מבאישה את ריחם של בעלי הווילות. סרבה לקחת אחריות על הכשלים, הוגנות אינה חלק מסל הערכים שלה. לדבריה: היא לא בודקת מצב הציוד בווילה מלקוח ללקוח היא יודעת שהווילה מושלמת. אנחנו יוצאים כבר 5 שנים לווילות שונות בארץ. מקרה כזה עוד לא פגשנו. "העניקה" לנו 10 אחוז הנחה על הביקור הבא באחד מאתריה" . גברת אושרת גבאי, אין לנו שום כוונה לשם את עצמנו במצב של לקבל מימך שירות. לא אנחנו, לא המשפחות שלנו, לא החברים שלנו ולא החברות שאנו מנהלים ועובדים בהם. בסופו של סיפור, ההפסד כולו שלך אם רק היית יודעת מי ביקר אצלך... (לצערינו). לפחות הבאים אחרינו יהנו מווילה במצב קצת יותר טוב. היזהרו בחתימת עיסקה עימה. לרשותה שלושה נכסים. שווה לבדוק אחרים בעלי מודעות אחרת למתן שירות ואינם מחפשים ממון ללא תמורה. לא להעביר לה את התשלום מראש כפי שהיא דורשת. הרושם הראשוני מאוד מטעה ! חופשות נעימות לכולם 🙂, העיקר הבריאות אלו צרות של עשירים כמובן. עדיין הובטח מוצר לא זול ולא סופק . למי שיש ספק... אני מגובה בתמונות והקלטות