מוזיאון היסטורי "אילת עירי"

מוזיאון היסטוריה באילת (Eilat City Museum)

8.8

מוזיאון היסטורי "אילת עירי"

דרך יותם 2, אילת
( ? )
  • לחץ לאתר האיטרנט
  • +972 8-634-0754
  • שעות הפתיחה של מוזיאון היסטורי "אילת עירי":
    יום ראשון: סגור
    יום שני: 10:00 עד 22:00
    יום שלישי: 10:00 עד 22:00
    יום רביעי: 10:00 עד 22:00
    יום חמישי: 10:00 עד 22:00
    יום שישי: 10:00 עד 14:00
    יום שבת: 12:00 עד 22:00

תמונות ממוזיאון היסטורי "אילת עירי"

חוות דעת על מוזיאון היסטורי "אילת עירי"

  • תמונה

    Israel Hoter

    31.08.2023

    מוזיאון ברמה שיכול לשמש דוגמה ורעיונות ליזמי מוזיאונים עבור כל יישוב ועיר בישראל. השכלנו מכל תמונה ומיצג על העיר הזוכה לשידרוג תוך מספר שנים. התקבלנו נהדר בכניסה על ידי מזכירת הקבלה העונה לשם טל, ממנה זכינו להסבר קצר לפני הסיור ברחבי המוזיאון. בצאתנו, הכרנו אף את שירה שממנה למדנו לא מעט על העיר אילת, שהיטיבה להעניק לנו מענה על שאלות ובכלל, ועשתה זאת בחן ואדיבות שיש מחובתנו להזכיר כאן. נמליץ לקבוצות ממקום עבודתנו אם וכאשר יגיעו לאילת, שיבקרו אף במוזיאון ויתרשמו כפי שהתרשמנו. בברכת שנה טוב, חדשה ומשגשגת בשלום בבטחון ובבריאות טובה.

  • תמונה

    הלל אפלבום

    16.02.2023

    מוזיאון קטן ונחמד. קחו איתכם את המדריך הקולי (למרות שהוא לא מוסיף הרבה על הטקסט). המוזיאון מספר על מבצע עובד ועל התפתחותה של העיר (לפעמים ברמה אנקדוטלית). בסופו יש אולם מענין על הטבע של האזור (חי וצומח וגם על המחצבים והסלעים). יש עוד הרבה מה לטפח במקום. בשורה התחתונה - מומלץ (לשעות החמות בקיץ או לערב המשמים בחורף)

  • תמונה

    Uri Yefet

    21.04.2022

    מוזיאון קטן אך מטופח ומעניין מאד. סוקר את כל ההיסטוריה וההתפתחות של העיר ותושביה. עושה כבוד לחטיבות הפלמח, הנגב וגולני שהשתתפו בכיבוש העיר. יש גם סרט קצר ומרתק. כניסה 10 שח, אזרח ותיק 5 שח בלבד. 💥ארץ חמדת💥 שווה!!

  • תמונה

    דורית סוכר

    06.03.2022

    מקום מקסים ,מעניין ,צבעוני .מומלץ לכל המשפחה .אפשר לקחת אוזניות עם הסברים ,ולהעשיר את הביקור כניסה במחיר סמלי נגישות לכסאות גלגלים

  • תמונה

    Nissim Smadja

    20.02.2022

    לצאת לסיור בעירנו,אשתי אותי הכריחה... "זה סיבוב האומנות שיעל- לרנר" הדריכה"... "אתה חייב לראות על מה מדובר,תופתע"... אמרה לי,בעודה מגלגלת בין ידיה,"כופתא"... הגעתי ל"מוזיאון-אילת"עם משועממים נוספים.. לסיור אומנות כי הוא חינם,ללא כספים... וכי השמש לא יצאה והיה קריר .. בקיצור,יום נפלא לשיטוט ,בעיר.. יעל" גבוהה,שולחת "קרן-אור" וחיוך... "מחברת" אותי לקבוצה,אני חש שיוך... בקווים כלליים מציגה הרעיון שמאחורי הסיור... "מציירת" בהתלהבות ו"בצבעים", יופי של ציור... ואז עוברים ממול ,גלריית אומניי-אילת.. עבודות של מקומיים,אני חושב איך אני נמלט... מכאן(אחרי הסבר) לאוטובוס ענק עולים... ואת יהבנו ,ב"שחר" הנהג החייכן,תולים... "יעל" עם מיקרופון "מדונה", אני בסיור אומנות... "בית-פיליפ מוריי" שודרג בימי הקורונה (הזדמנות). במקום להרוס,במקום ניפוצ... המועדון הישן( מבנה מדהים) עבר שיפוצ.. גלריה פתוחה למטה,כולה "אופק נבו"... ואני מציע לכולכם להתאמצ ולבוא... התערוכה מלווה בסיפור ע"י "מירלה הראל".. שהיא גם סבתו,מורתו וקיבלה,"מתת-אל"... הביאה את "נבו" לניפוצ "תקרת-הזכוכית".. וקיבלה ממני תואר של "מלאכית"!... מכאן נסענו לשכונה הראשונה בעיר... יש פה פינות חמד,היתה לי כאן דירה,כשהייתי צעיר . הגענו ל"זולה", מוזיאון,"מקדש" של "אמיר-אלקיים".. שחיתי,צללתי,נפקחו עיניי לרווחה,"מעומק הים".. המקום מדהים, תיכף תראו זאת בתמונות.. ממחזר הכל,מלא הומור ואמונות... העיניים נהנות,המוח מתפעל,איזה כייף... ברמה הכי גבוהה,הכי פשוטה,בלי לזייף... חובה לבקר בהיכלו, חובה!... אוירה נהדרת,צבעונית,טובה... לבושתי זאת הפעם הראשונה שלי במקום.. חשבתי שאני מכיר הכל! באילת דוט-קום.. "יעל", "שמחה" להזכיר לי שאני לא !!! ולנקום.. וגרמה לי,חרוזים נוספים בחיבור זה ל"רקום"... לסיום,"יינות-אילת" "אדם" מארח ומסביר... דור שלישי לסבו הבריטי,האביר... אדם מצייר ,בצבעים עזים... מפסל בובות עם פנים "רזים"... מטייל בעולם,סופג סגנונות,"מצלם".. ואת האנטרפטציה שלו,בעבודתו מגלם.. טעמנו גם יין ,איטלקי,"קיאנטי".. ואחרי זה תפסתי שאנטי וישנתי.. ניססים. "יעל", "נוגעת בכולם" " מאירה".. מסבירה בצורה פשוטה ובהירה ... "מלטפת" עובדת המוזיאון שהביאה כסאות.. מחמיאה לנהג שאחראי על ההסעות... זוכרת טיילים שהיו איתה ושבו.. מרגיעה אילתים שרוחותיהם נגדה נשבו... את כולם "שבתה" וכמובן גם אותי... שמחתי להכירך ולהנות מנתינתך,"אחותי" "רווי"( מדריכת-תיירים) מיצתה זאת בדבריה.. אילת היתה זקוקה,למישהו חיצוני ,שיטלטל את איבריה.! תודה ניססים.

עסקים נוספים בקרבת מקום למוזיאון היסטורי "אילת עירי"

קפה רייצ'ל, אילת

בית קפה באילת

דרך יותם 2, אילת, 88000

Eilat Art Gallery

מוזיאון באילת

דרך יותם 2, אילת, 88000

Y קפה

בית קפה באילת

דרך יותם 2, אילת

גלריית אמני אילת

גלריה לאמנות באילת

skate park, דרך הערבה 5, אילת

skate park eilat

יעד תיירותי באילת

דרך הערבה 5, אילת

מזרקה מוסיקלית אילת

יעד תיירותי באילת

דרך יותם, אילת

מרכז צעירים אילת

עירייה באילת

דרך יותם 4, אילת
(4.80)
מספרה

‏שקד וקנין מספרת הצפון

מספרה באילת

דרך יותם, אילת

שלי יהודאין -- אפייה ללא גלוטן באילת

קונדיטוריה באילת

דרך יותם 4, אילת, 8828262

סקייטפארק

פארק לסקייטבורדים באילת

אילת

מוזיאונים להיסטוריה בקרבת מקום למוזיאון היסטורי "אילת עירי"

skate park eilat

יעד תיירותי באילת

דרך הערבה 5, אילת

מזרקה מוסיקלית אילת

יעד תיירותי באילת

דרך יותם, אילת

נייטמר - מבוך האימה NIGHTMARE

יעד תיירותי באילת

מרכז תיירות, דרך יותם, אילת

אום רשרש

יעד תיירותי באילת

אילת

Sole Tours Jeep tour Eilat

יעד תיירותי באילת

תרשיש, אילת

FLYBOARD EILAT

יעד תיירותי באילת

נביעות, אילת

קיסוסקי

יעד תיירותי באילת

דרך פעמי השלום 1, אילת

סופה במדבר טיולי ג’יפים

יעד תיירותי באילת

שופרון 233c, אילת

ספורט ימי באילת חיים דוד

יעד תיירותי באילת

מרינה מלון מג'יק פאלאס, אילת, 88000

חוף חנניה

יעד תיירותי באילת

התורן 1, אילת

מאפייני העסק

נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגליםשירותים עם גישה לכיסאות גלגלים
מאפיינים אחרים
ילדים: מתאים לילדיםמתקנים: שירותים

מיקומו של מוזיאון היסטורי "אילת עירי" באילת

הצג מפה