ג'נטלמן פארק הקרח - ד"ר גב אילת
חנות מתנות באילת (Gentleman)
ג'נטלמן פארק הקרח - ד"ר גב אילת
קניון אייס מול אילת, 88000, ישראל- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 8-652-5512
-
שעות הפתיחה של ג'נטלמן פארק הקרח - ד"ר גב אילת:
יום ראשון: 9:30 עד 13:00
יום שני: 9:30 עד 0:00
יום שלישי: 9:30 עד 0:00
יום רביעי: 9:30 עד 0:00
יום חמישי: 9:30 עד 0:00
יום שישי: 9:30 עד 18:00
יום שבת: 20:00 עד 0:00
עסקים נוספים בקרבת מקום לג'נטלמן פארק הקרח - ד"ר גב אילת
חנויות מתנות בקרבת מקום לג'נטלמן פארק הקרח - ד"ר גב אילת
מאפייני העסק
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגלים
מאפיינים אחריםתשלומים: כרטיסי אשראיאפשרויות שירות: קנייה בחנות
הצג עוד מאפיינים
Wiki Milan
שירות גרוע מאוד, יחס מזלזל, מרגיש שעושים לך טובה שהם עובדים שם, אין צורך להיכנס לחנות הזאת בכלל
אליה ישראל קראוני
קניתי מצית של זיפו וביקשתי חריטה על המצית אמרו שזה יצא מצוין וזה יצא פשוט מאוד גרועעע אי אפשר להסביר עד כמה זה גרוע בכלל לא דומה למה שביקשתי אז ביקשתי שיחליפו או יסדרו לי את זה אבל הם החליטו לזלזל בי ולהגיד שזה נראה מצוין אפילו ששאלנו אנשים אחרים בחנות והם אמרו שזה נראה גרוע הם פשוט בשלהם לסיכום שירות הכי גרוע שקיבלתי אי פעם בחנות כלשהי לא ממליץ בכלל להיכנס לחנות
Nir Fraifeld
ממליץ להתרחק מהמקום, אין הנחת מע״מ, והמוצרים מאוד יקרים ! בקיצור - אחלה מלכודת לתיירים.
אדר טבול
מחירים מעולים, צוות מסור ואיכותי. שווה לבקר! מומלץ
Dora.k
שירות ויחס מזעזע ומתחת לכל ביקורת, ועוד מצד מנהל החנות גרישה! באתי לחנות עם אמי שהתעניינה במכשיר עיסוי. בעודה בודקת ומנסה, רכשתי מוצרים קטנים. המוכר שהתברר כבעל החנות, חייב אותי על כל המוצרים כולל מכשיר העיסוי בלי שאמרנו לו. יש לציין שהוא אפילו לא הביא את המוצר לידיה של אימי. לאחר ויכוחים וצעקות (!) הסכים לזכות את האשראי שלי. כשאימי החליטה לקנות את המוצר הוא חייב את האשראי שלה ורק לאחר מכן אמר שהמכשיר כרגע לא נמצא, המכשיר במחסן לכו תסתובבו בינתיים. כשהבנתי שהוא מיהר לסגור עסקה, ומשטה באימי בת ה75 נכנסתי חזרה לחנות כדי לדרוש זיכוי, מכיוון שלא קיבלה את המוצר לידיה ולא בטחתי בבעל החנות שקודם לכן צעק עליי. דרשתי זיכוי מכיוון שהיא לא קיבלה את המוצר כשהיא שילמה. בעל החנות החל להתרעם, סירב בתחילה לזכות והמשיך לצעוק עליי. לאחר ויכוחים אמר שהוא יזכה אבל יגבה 5 אחוז. מכיוון שלא קיבלנו את המוצר ואני יודעת את זכויותיי אמרתי לו שאין כזה דבר והוא חייב לזכות אותי במלוא הסכום ששולם. והוא התחיל לאיים(!!!!!!) עליי, אומר את לא תרימי את הקול, תיזהרי ממני וכדומה. הערתי שאתלונן, והוא בתגובה אמר שהוא המנהל בשני הסניפים בעיר ואין לי למי להתלונן. מעולם לא חשתי בכל כך הרבה זלזול ועוינות, בטח שלא מאדם שטוען שהוא מנהל חנות. לא ממליצה להתקרב.