פרפל
חנות לאביזרי אופנה באילת (Purple)
- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 50-884-8849
-
שעות הפתיחה של פרפל:
יום ראשון: 9:00 עד 23:00
יום שני: 9:00 עד 23:00
יום שלישי: 9:00 עד 23:00
יום רביעי: 9:00 עד 23:00
יום חמישי: 9:00 עד 17:00
יום שישי: 9:00 עד 18:00
יום שבת: 10:00 עד 0:00
עסקים נוספים בקרבת מקום לפרפל
חנויות אופנה בקרבת מקום לפרפל
מאפייני העסק
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגלים
אפשרויות שירותמשלוחיםקנייה בחנות
מאפיינים אחריםתשלומים: כרטיסי אשראי
הצג עוד מאפיינים
Nicole pekker
אתמול ביקרתי בסניף באילת. השירות היה הכי טוב שקיבלתי אי פעם, לא שאלתי איך קוראים למוכרת אך היא היתה לבושה בסט חצאית וטופ אדומים, שיער שחור קלוע בצמה והיתה הכי מושלמת בעולם!!!! נתנה שירות מעולה ויחס אישי לכל לקוח/ה. ❤
Lee Isaac
גנבים זה מה שאתם! אח תזמינו מהם הזמנתי מהאתר ומעולם לא שמעתי מהם אח"כ המשלוח לא הגיע וכשפניתי לשירות לקוחות הם ענו ואמרו שהייתה טעות במספר טלפון ושזה תוקן והמשלוח בדרך אלי וזה מעולם לא הגיע כשניסיתי שוב ליצור קשר ולהבין איפה המשלוח שלי הם הפסיקו לענות בוואטסאפ ובטלפון והמשלוח נחשו מה מעולם לא הגיע. פשוט גנבים
yonatan cohen Yc
לא משנה כמה אתם אוהבים את הסטייל, לא שווה לקנות בחנות הזאת. שירות מתחת לכל ביקורת, מייבשים אנשים שעה בזמן שיש (4!!!) בנות על 2 לקוחות. דיבור לא יפה בכלל, שיח לא מכבד, ובסופו של דבר עושות פרצופים ומדברות לא בכבוד אם לא לקחת כלום.
חני לרנר קוסמטיקאית פרארפואית-משגב דב
מצאתי עליוניות לבגד ים צבעוניים ויפים במחירים טובים לכיס
נטלי סרור
שירות הכי מזעזע שחוויתי בלשון המעטה! ושופינג און ליין ממש לא דבר זר לי. לא יתכן שמותג בסדר גודל כזה מחזיק נציגת שירות אחת בלבד שאחראית על כל הפלטפורמות, במשך מספר ימים אין מענה בטלפון, בוואצאפ, בפייסבוק, בשני המיילים של החברה ובאינסטגרם, פשוט הזיה. ביקשתי להחליף מידת נעליים כיוון שהגיעו קטנות, כאשר בתקנון החברה (מסמך משפטי ומחייב לכל דבר ועניין) כתוב באופן מפורש שהחלפת מידה באותו סוג פריט הינה באחריות החברה ולא כרוכה בעלות נוספת. לאחר שסוף סוף הואילו בטובם לענות לאחר אינספור פניות גבו בכל זאת 35 ש''ח. קבלו עצה ממנהלת שיווק דיגיטלי- ככה לא מתנהל מותג שמכבד את עצמו! מן הראוי שחברה תספוג את עלות המשלוח, אתם פשוט עושים הכל כדי שהלקוח יצא לא מרוצה. יש פער עצום בין השירות בחניות לבין האתר פשוט בושה. זאת פעם ראשונה ואחרונה שאני מזמינה ממכם. שלא נדבר על כך שההנחות בלאק פריידי שלכם פייק, חודש לפני הבלאק פריידי פרסמתם פוסט של מגפי בוקרים בעלות 250 ש''ח, בבלאק פריידי פתאום קפץ המחיר ל-293, עם קוד קופון ''עלאק'' מגיעים למחיר 278 ללא דמי משלוח וזה רק מוצר אחד. תכבדו קצת את האינטליגנציה של הלקוחות שלכם.