צלילה חופשית ישראל, אילת ~ freedive Israel

מועדון צלילה באילת

10

צלילה חופשית ישראל, אילת ~ freedive Israel

האגס 25, אילת
( ? )
  • לחץ לאתר האיטרנט
  • +972 55-550-0576
  • שעות הפתיחה של צלילה חופשית ישראל, אילת ~ freedive Israel:
    יום ראשון: 8:30 עד 16:30
    יום שני: 8:30 עד 16:30
    יום שלישי: 8:30 עד 16:30
    יום רביעי: 8:30 עד 16:30
    יום חמישי: 8:30 עד 16:30
    יום שישי: 8:30 עד 14:00
    יום שבת: 8:30 עד 12:00

תמונות מצלילה חופשית ישראל, אילת ~ freedive Israel

חוות דעת על צלילה חופשית ישראל, אילת ~ freedive Israel

  • תמונה

    יובל יעקובוב

    07.09.2023

    פשוט חוויה מטורפת, עשיתי את הקורס הבסיסי של יומיים ואין ספק שמדובר בבית ספר סופר מקצועי. המדריכים היו מדהימים, מקצועיים וקשובים ונתנו לכל אחד את תשומת הלב המקסימלית בשביל שנלמד ונשפר כמה שיותר את היכולות שלמדנו במהלך הקורס (תודה נועה ואיתמר אתם אלופים :), ציוד חדש ואתרי צלילה מדהימים (זה כבר של אילת אבל בכל זאת) בטוח שאחזור עוד לצלילה חופשית ישראל

  • תמונה

    סתיו אדרי

    19.08.2023

    סיימנו היום קורס צלילה חופשית עד 20 מטרים במועדון FreeDiving Israel של אדם המדהים באילת, מדובר בחוויה מטורפת ותחילתה של מערכת יחסים מופלאה שלנו עם הים ואין לי ספק שגם עם אדם והמועדון. אדם והצוות פשוט מדהימים. מהרגע הראשון שנכנסים לוילה יש איזשהו קסם מיוחד של חיבור לטבע, רגיעה, חיבור לעצמנו ותחושה אמיתית של חלום. הקורס מועבר בצורה באמת מעוררת השראה ע״י אדם באופן של שיעורים מקצועיים בתיאוריה (רמת המקצועיות, השליטה, הסבלנות, הידע של אדם על כל שאלה וכל תהליך ביולוגי שהגוף שלנו מקיים במהלך הצלילה הוא פשוט פסיכי!), תרגולים על יבש, וגם המון זמן ים- אבל גם בדיוק הזמן שצריך כדי להתקדם בצורה מיטבית. אדם הוא מדריך ברמה עולמית, אנחנו באופוריה מטורפת ומרגישים מזליסטים ברמות ש״נפלנו״ על המועדון פשוט הכי טוב בישראל ושהענקנו לעצמנו את היכולות המטורפות האלה. תעשו לעצמכם טובה ובהזדמנות הראשונה לכו לחמישי עד שבת של חלום אמיתי.

  • תמונה

    ליאור זיו

    14.08.2023

    באנו קבוצה גדולה, והקורס עמד בכל הציפיות ומעבר. גם מעבר לצלילה - החשיפה לעולם הנשימות, וההשפעה שלהן על החיים שלנו. וגם בצלילה עצמה - ליווי צמוד, מאד כנה ופתוח, לא לוחץ ולא יוצר תחרות או תחושת כישלון גם למי שמצליח קצת פחות. ממליצים בחום!

  • תמונה

    yigal hurvitz

    08.08.2023

    עשיתי את הקורס הבסיסי, הייתה חוויה מעולה, ישנים בווילה מתוקתקת ונקייה תמיד עם אווירה טובה, יוצאים מהקורס עם קפיצת מדרגה בכל מה שקשור לצלילה חופשית, לא משנה באיזו רמה מגיעים. אחלה אדם!

  • תמונה

    V_M_P

    12.07.2023

    מהפעמים שהייתי רוצה שחוות דעת כתובה תוכל להעביר רגשות. בקצרה: חוויה מדהימה, ממליץ בחום! ממליץ למי שמחפש/ת משהו מלהיב, אך גם מאוד מרגיע, בד בבד. בהרחבה: לקחתי כמה ימים כדי לתת להתלהבות לרדת, שאוכל לתת חוות דעת "כנה" יותר, אבל ההתרגשות לא יורדת. אני כבר כמעט שבוע אחרי "קורס צלילה חופשית בסיסי", אבל בלב עדיין בצלילה עם Freedive Israel. ברמה הטכנית: באתי עם אפס-ידע (מעבר ליכולת הבסיסית לצלול 4-5 מטר), ואני מרגיש שלמדתי המון: על טכניקות נשימה, הרגעה, על ההכנה הפיזית לקראת הצלילה, על מספר טכניקות בצלילה, השוואת לחצים, הצלה... עולם שלם שרק התחלתי להכיר. ברמה המנטלית: קשה לתאר במילים. אני זכיתי להיות בקבוצה קטנה, עם מדריך מדהים (בר). בר בן אדם מיוחד, מרגיע ומפרגן (בנוסף לידע הטכני) וזה חשוב לי לציין זאת כי לדעתי האופי שלו היה חלק חשוב בדיוק כמו הידע הטכני שקשור לפרקטיקה בצלילה עצמה ולהכנה שלפני הצלילה. למדתי שבצלילה חופשית חשוב מאוד להגיע "מרוקן" ממחשבות, בסטטוס של רגיעה כמה שאפשר, עוד לפני שנכנסים למים. זה נשמע אולי קצת ברור לאלו שמכירים את העולם הזה, אבל לי בדמיון צלילה חופשית נשמע כמו ספורט אינטנסיבי ואפילו קצת מלחיץ, למדתי שההפך הוא הנכון. כל סטרס בגוף, כל מחשבה שלילית שמייצרת פעימת לב נוספת ש "לא במקום כרגע" רק יפגעו מהביצועים בצלילה, ובר בהחלט עזר "להשקיט את הגלים" וים המחשבות והלחצים שלא שייכים לצלילה, ועזר להתמקד במטרה - מטרה שבשבילי יותר מהכל הייתה "להנות מהחיים", ובתקופה שהיא קצת קשה ולחוצה עבורי ברמה האישית, זאת לא הייתה מטרה שקל להגשים. ואכן, זכיתי בצלילה של מעל לשתי דקות מתחת למים והרגשתי ממש מאושר מהצלילה הזאת. כן, אני מבין שבועלם הצלילה החופשית זה לא הישג יוצא דופן, אבל בשבילי, שלפני כן הצלחתי להחזיק את הנשימה אולי 30-60 שניות מתחת למים, זה הישג אישי מלהיב מאוד. אבל יותר חשוב זה, שבשתי דקות האלו מתחת למים הרגשתי חופשי מכל דאגה, והחוויה עצמה מלווה אותי עוד הרבה מעבר, והמשמעות של החוויה הזאת עבורי היא בעלת משקל קונקרטי ומורגש. יצא לי לפגוש קצת משאר הצוות, נראים כמו אנשים מקסימים וסימפטים, נתנו לי להרגיש "כמו בבית" מהרגע שנכנסתי. חוויה של פעם בחיים, ממליץ בחום.

עסקים נוספים בקרבת מקום לצלילה חופשית ישראל, אילת ~ freedive Israel

מוניות הכוהנים אילת מוניות גדולות באילת והסעות Vip Eilat Big Taxi

שירות הסעות לשדה התעופה באילת

משעול חבושים 2, אילת, 8859259

La Villa Eilat

בית מלון באילת

משעול חבושים 1, אילת
(3.53)
פארק

פארק האגס

פארק באילת

אילת

Super

סופרמרקט באילת

האגס 24, אילת

מאסטר בייק

חנות לתיקון אופניים באילת

האגס 24 מרכז, האגס, אילת, 8800000

Villa Family Eilat

בית מלון באילת

משעול גויבה 7, אילת, 88000

לה פיאצה נאפולי

מסעדה איטלקית באילת

האגס 24, אילת, 88000
(3.83)
קניון

מרכז מסחרי האגס

קניון באילת

אילת

מאסטר בייק אילת

חנות אופניים באילת

מרכז מסחרי, האגס 24, אילת

לחם Bread

מאפייה באילת

משעול מישמש 3, אילת

מועדון צלילה בקרבת מקום לצלילה חופשית ישראל, אילת ~ freedive Israel

Villa Custo Club in Eilat

מועדון צלילה באילת

משעול שושן 2, אילת, 8804260

Tortuga Villa Efroni 6

מועדון צלילה באילת

עפרוני 6, אילת, 88000

אקווה ספורט

מועדון צלילה באילת

Aqua Sport דרך מצרים/חוף אלמוג אילת, 88102

קולוניה - חופשה באילת

מועדון צלילה באילת

דרך מצרים 160, אילת, 8783056

מאפייני העסק

קהל
ידידותי ללהטב"ק+מרחב בטוח לטרנסג'נדרים
מתקנים
שירותים לא ממוגדריםWi-Fi בחינם
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגלים
מאפיינים אחרים
מהעסק: מזדהה כעסק בבעלות אישה

מיקומו של צלילה חופשית ישראל, אילת ~ freedive Israel באילת

הצג מפה